- 745 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Trablus
Dünyanın en şanslı insanları biziz diye düşünüyorum.Öyle büyük bir neslin torunlarıyız ki,zamanında atalarımız 7 cihana hükmetmiş.Ne yiğitleri önünde secde ettirmiş.Şimdi bize üstü kapalı emir buyuran nice ülkeleri vergiye bağlamış...
Trablusgarp’ta hükmettiğimiz güzel topraklardan.Trablusgarp’ta bir ülke Libya,2. Dünya Savaşı sonrasında Fransa ve İngiltere’ye bırakılan;1951’de Birleşmiş Milletler yardımıyla bağımsızlığını kazanan,bu güne kadar İslamcılık politikasıyla yönetilen güzel bir ülke.Yönetiliyordu yönetilmesine ancak hep bir baskı vardı yukarıdan Libya üstünde.Baskılar zamanla arttı,bugün belkide hiçkimsenin tahmin edemiyeceği noktalara geldi.
Libya’ya bakıyorum şimdi sanki ben bu filmi daha önce izlemiştim diyorum.Şöyle bir düşünün 2003 yılında olan olayları America-Irak arasında çıkan savaşı bana hak vericeksiniz.
Ülkemizde günlerdir tartışma konularından birisidir Libya’ya gidilcekmi,gidilecekse ne amaçla gidilecek...
Sayın NATO sağolsunlar ülkemiz adına düşünüp kararı vermiş bile,Türkiye Libya’ya gidiyor.Sayın Erdoğan günlerce çıkıp konuşmalar yaptın,NATO bize karışamaz biz istersek gideriz diye ne oldu bir anda...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.