- 1548 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Hayal Et...
Yazı yazmanın bir sanat olduğunu hepimiz biliyoruz, kelimelerin gücünü kullanarak bunu sayfalara aktardığımız zaman gerçekten ortaya muhteşem bir görüntü çıkıyor. Kalemin kelimelerle buluşup duygu ve düşüncelerimizi ortaya serdiğimiz bir sergi gibi.
Yazı yazmayı çok çok sevmeme rağmen bazen uzaklaştığımı düşünüyorum. Yazı yazmak içimdeki heyecanı, sitemi, sevgimi, çığlıklarımı, özlemimi, harmanlayıp bir bütün haline getirmek benim için tatlı bir uğraştan ibarettir.
Son zamanlarda başka konularla ilgilenmemden dolayı yada boşvermişliğimden kaynaklanan bazı sebeplerden dolayı, hayallerimi, isteklerimi askıya aldığımı hissettim. Diğer insanlar gibi amaçlarım, hayallerim, düşüncelerim vardı. Herkese hayallerinizin peşinden gidin diyen ben, kendi amaçlarımın ve hayallerimin peşini bıraktığımı bir kez daha görmüş olduğumu üzülerek belirtmek zorunda kalışımı yazıyorum.
Hayaller diğer insanlarda olduğu gibi benim içinde kişiye yaşama arzusu ve sınırsız bir güç verdiğini biliyorum. Çünkü insanlar hayallerinin sayesinde ulaşmak istedikleri sonuca ulaşabiliyorlar. Benim kendi felsefem önce hayal edin, düşünün, inanın, çabalayıp gerçekleştirin derdim.
Kendimi bildim bileli neyi hayal ettimsem o hayalime inanıp düşünüp çabalayarak gerçekleştirdim. Belki bazılarına yerine göre hayallerim basit gelebilir, bazen de zor. Ben şöyle derim zoru herkes başarır, önemli olan imkansızı gerçekleştirmektir.
Çünkü yaradan bizlere diğer canlılardan ayıran en büyük özellik akıl düşünce gücü vermiş. işte bizim en büyük servetimiz bu akıl ve düşünce gücü. Bir insan eğer istedikten sonra aklı ve düşünce gücü sayesinde tüm engeelleri kaldırabilir iyi bir şekilde kullanırsa istediğini elde edebilir.
Sadece hayal et, düşün, inan , çabala ve gerçekleştir.
YORUMLAR
yazmayı bu kadar seviyorsanız, sakın bırakmayın. Sürekli yazın. Ara verdiğiniz zaman, kalem köreliyor, yeniden açmak zaman istiyor. Bol bol yazın.
Önce hayal et, hedef belirle. Sonra hayaallerine kavuşmak için azmet ve çalış.
Size katılmamak mümkün değil.
Kaleminize sağlık.
Sevgilerimle
Basit diye bir şeyin varlığına inanmıyorum. Başkalarını bu anlamda boş vereli bir ömür geçmiş olmalı. En güzelini yapmışsınız her kurduğunuz hayalin üzerine gidip almakla. Bu yüzden mütevazi ve mutlu hayatlarımız var. Tebrik ediyorum öncelikle ve selamla ayrılıyorum. Yeni çalışmalarınızda görüşmek üzere...