- 722 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİ DERRSİ
Bu gün başımdan geçen ve beni çok üzen bir insan bu kadar şeytanlaşabilir mi dedirten bir olayı paylaşmak istiyorum sizlerce....
Ben bir ilköğretimde zihinsel engelliler öğretmenliği yapıyorum.Zihinsel engelliler öğretmenliği bölümünü okudum.Zat-ı muhterem Ali bey de sırf ekders fazla alacağım diye sonradan özel eğitime geçen bir şahıs...
Bugün gayet neşeli kalktım,üzerimi giyindim,okuluma gittim.Veli bize bir tane vcd bağışı yapmıştı.SINIFIMDA ZATEN BİR TANE DAHA VCD OLDUĞU İÇİN VE ÇALINMA KAYGISIYLA GİTTİM VELİYE BAĞIŞ YAPTIKLARI VCDYİ VERDİM.Allah da şahididir ki o vcdyi hiç kullanmadım zaten sınıfta bir tane daha olduğu için.Ve bendeki iyi niyete bakar mısınız dedim ki içimden devlet malıdır aman çalınır gideyim veliye teslim edeyim o da istediği yere versin....
Neyse öğle arası geldi.Ali bey sözde ALİ beyyyyyy aslında geldi bana dedi ki;"HOCA HAIM KENDİNİZE GEİN.SİZ NASIL OLUR VCDYİ VELİYE VERİRSİNİZ."Ben de gayet kibar bir dille durumu anlattım.İçimden bütün küfürleri sayıyorum tabii ki de...Allah Allah yaaaaaaaa...Bana bu cümleyi kim kurabilmiş şimdiye kadar?Kıçımın kenarıııııııı...Kendime gelecekmişim.Kendini içöinde öyle bir büyütmüş öyle bir büyütmüş ki sanki HAŞA ALLAHMIŞTA BANA KENDİNİZE GELİN DİYOR...
Gitim müdür beye...Müdürümüz dünyalar tatlısı, kocaman yürekli bir adam...Durumumu anlattım.O da dedi ki siz hoca hanım üzülmeyin,ben gerekli konuşmayı yapacağm...Ali sözde beyyyyyyyy olan kıytırık öğretmen (lütfen meslektaslarım alınmasın ileriki satırlarımda siz de hak vereceksiniz.) geldi bana dedi ki;"İNSAN OLUN .İNSAN OLUN.SENİN CANINI FENA YAKARIM SENİN CANINI FENA YAKARIM SENİN CANINI FENA YAKARIM....TAM ÜÇ KEZ DİŞLERİNİ SIKA SIKA GÖSTERE GÖSTERE SÖYLEDİ....ALLAH ALLAH dedim ya içimden.Canımı fena yakacakmış.Yatakta o kadar iddialısın demek köpekkkkkkk...Bir bayana böyle konuşulur mu yahuuuuuu...canını fena yakarım canını fena yakarım canını fena yakarım tam 3 kez dişlerini göstererekk...Bir de diyor ki insan olun...Bu insanlığın neresinde mevcut bayana hakaret ve tehdit.Hadi ondan geçtim insan olun diyen arkadaş okulda arkadaşlarla konuşurken bir gün dedi ki;"Bu özürlü çocukların hepsini katletmek lazım.Hitlerin yöntemini kullanmak lazım.Hepsini sabun,düğme yapmak lazım...A BE ŞEREFSİZ SEN ONLARIN HEPSİNİ SABUN YAPARSAN KIÇIN AÇIKTA KALIR...KAÇ YILDIR BU ENGELLİ ÇOCUKLARA EĞİTİM VERİYORUM DİYE DÜNYANIN PARASINI ALIYORSUN BANA İNSANLIKTAN BAHSEDİYORSUN...ne kadar hümanist bir yaklaşım değil mi?Engellileri fırınlayalım düğme sabun yapalım,üstün ırk yaratalım.Şüphesiz ki Allah vermişse engellilere bir yaşam sen neden katlediyorsun ki ne hakkın var?Allah demez mi ki adama kaç yıldır velilere engellileri sevdiğini söylüyorsun yapmacık hareketle yapıyorsun,helal diye mi yiyorsun,haram diye mi yiyorsun?Nedir bu sadistlik yahuuuuu...TAHAMMÜLÜN YOKSA GİDECEKSİN BAŞAKA İŞ YAPACAKSIN...ENGELLİLERİ FIRNLAMAKLA OLMAZ BÖYLE İŞLER...İşte bana insan olun diyen öğretmenin özlü sözleri...Tamam üstün ırk yaratacaksın ya hiç mi vicdanın sızlamayacak çocuklar fırında çığlık atarken....
Hemen eşimi aradım.Beni tehdit ettiğini hakaret ettiğini söyledim.Eşim geldi.Müdür beyle konuştuk.Müdür bey çok üzüldü.Ali sözde beyyyyyyy olanı çağırttı tam 20 dk sonra geldi zat-ı muhtarem...Neyse hakaret etmedim diyor hakarete devam ediyor,tehdit etmedim diyor tehdite devam ediyor...Bana müdür beyin yanında diyor ki meslektaşım olduğunuz için sizden utanıyorum.Bu hakaret midir hakarettir.Gidin danışma hizmetlerinden yardım alın.BU HAKARET MİDİR HAKARETTİR.DEVAM EDERSEM SİZ ZARARLI ÇIKARSINIZ DİYOR TEHDİT MİDİR TEHDİT...Gerçekten ben öğretmen olduğumdanı falan samıyorum onu da insan kefesine koyup konuşturan şeytana lanet okudum.Evet o da insan kılığında ama tek anlamıyla şarlatan...
Okullar açıldığında dedi ki ben özürlüleri pek bilmiyorum ağır olanları bana gösterin okula almayalım.Şimdi de sanki ben söylemişim gb değişik değişik tavırlar...
Ben sadece ve sadece şuna inanıyorum.Allahım herkesin günahlarının tartılacağı o günde,kardeşin kardeşe yardımı olamayacağı o günde tüm bu yalanları bir bir yüzüne vurulacak.Ve yine sadece ve sadece şuna inanıyorum bu hayatta da yaptıkların karşına kocaman bir çığ olarak da çıkabilir kocaman bir güneş olarak da...Allahım beni çok kötü bir rahatsızlıktan kurtardı demek ki bana güneşi sundu.Sen şimdi o çığınla ucube köşelerinde ısınmaya çalış.Bir de şunu sormayı sakın unutma o çığa sen kadar fena can yakabiliyormuymuş o çığ?Benim güneşim şeytanların esir aldığı insanların durumlarına üzülerek tiksinerek bakmamı emrediyor.Ya senin çığın?AL BAZI YERLERİNDE OYALA O ÇIĞI BAKALIM ÇIĞ MI SENİNKİNİ SEN Mİ O ÇIĞINKİNİ YAKACAKSIN.Ben de senin gb. çapulculardan korkacağım haaaaaaa.Yemezler aslanım.Ben o yurtlarda ne depremler gördüm ne sen gibiler gördüm,sana pabuç mu bırakacağım.O pabucunu alır biyerlerine tıkarlar sözde beyim.
Sen hangi öğrencin için bitleri gitsin diye şişe şişe şampuan aldın?Hangi öğrencini okuma yazmaya geçirebildin?Altı aydır bir çiş yapmayı öğretemeyen sen değil misin?Sen Yusufu bana verdiğinde seni görünce titriyordu.neden?Hangimizin kitabında var arkadaşlar engelli öğrencimizin gözlerine tebeşirle atış denemeleri yapmak.Soruyorum sizlere arkadaşlar çirkinler öğretmenlik yapamasın diyor bu arkadaş.Diğer arkadaş da dedi ki hocam podyuma mı çıkacağız?Ali sözde beyyyyyyyyyy yüzüne bakılmayacak kadar çirkin şahıstır zat-ı alileri...Patlak patlak gözler,kocaman bir göbek,giyinmeyi ve hatta konuşmayı beceremeyen şahıs.Üzülüyorum ya size Allah YRDIMCINIZ OLSUN.
Bana diyor ya çok fena canını yakarım.Yahu madem bu kadar iyisin yatatkta jigolalık yap,internete ver reklamını.Bir de şeyyyyyyy derler hani havlayan köpek ısırmaz.Hem de bu kesin yüzden kaybeder.Öyle bir itici yüzle kimse yatmak istemez herhalde ne kadar yaşlı dul bir bayan da olsa...
Ne oldu Ali sözde beyyyyyyyy...Çığı gözün yiyor mu? hah hah hayyyyyyyyt...