- 999 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ADI YOK Kİ 2
ADI YOK Kİ 2
Selam olsun tüm gönüllere şu an da bu kelimelere gözünü dikmiş okuyan ve anlamaya çalışan yüreklere,buradayım yine içimde ki özlemlerle.
Yazamaz mı insan sadece özlemleri bu satırlara gömemez mi ve isteyemez mi bu yürek.
Bilmiyorum düşünmek küçükken mi başlıyor insan da,ya da büyükken mi.?
Devam etmek akan bir pınar mı kavuşacak mı bir gün güzel bir kumsala,akacak mı en güzel mavi ye.?
Yazarken çoğu zaman bölünüyorum duyduğum bir sesle ( kalan ne kadar ) bozuk bir ses ve şive.
Düşünmek ben de başrol oyuncusu sanırım, bu sefer de tanımadığım birinin hayatını düşünüyorum kalan ne kadar ve zayıf bir ses.
Ben yine bana geleyim en iyisi çiçekleri ve kokularını özledim,pencereleri süsleyen saksıları,nergisleri..
Çiçekleri koparırken seviyor mu sevmiyor mu işte onu özledim, ne çıkardı acaba çoğu zaman işte onu hatırlayamadım.
Evet tam şimdi ortaokul zamanında ki bir anımı hatırladım,arkadaşımla onun evine gitmiştik, ne ev ama seraları vardı harika bir sera biz onunla yemyeşil fasulyeleri topladık ve kırmızı domatesleri,beraber o yemeği pişirdik nasıl da güzel olmuştu.
Lezzet anılarla bana taşınmış,kuvvetli bir rüzgarla savrulmuş sanki ama isim hatırlayamıyorum arkadaşımın adını.
Aşk en güzel kumsallara yazılıyor dalgalarsa o isimleri o sevdaları her defa vazgeçmeden siliyor,ama aşk her defa geri geliyor aynen dalgalar gibi pes etmeden,san ki bu kainatın gizli bir anlaşması.
Yalnızlık durmayan bir şelale ben de nasıl durur bilmem,büyük bir dağ evet sevgi dağı çıkmalı aniden önüme.
Annemin kekleri ne kadar güzel gelirdi o boşalan kabı kaşıklamak çiğ çiğ.
Şimdi de çiğ bir sevgi içine toz katılmamış ve su girmemiş bir sevgi arıyorum ve yağan her yağmurda bekliyorum her doğan güneşte pencereme bakıyorum belki belki dökülüyor dudaklarımdan.
Babam cömert sıcak ve sinirli,çok çok ta iyi kalpli.
Nasıl mı hatırlarım o mavi gözlerde bir ülke var git git bitmez,anılar var her sokak özlemlere gebe.
Ben tüm seni seviyorum kelimelerimi ondan çalmışım ne güzel.
Ellerini seviyorum,bize bakmış bize yemekler yapmış,saçlarımızı taramış ne güzel.
Aşk şimdi karşı kıyıları dolaşmak da ve ben ona bakmak da umutları salıncak yapmak da,beklemek de en güzel dalgaları ve onlara dalmayı.
Belki bugün ne kadar sonbahar hissetsem de bahar yakındır ruhum da ,açacağım geldiğinde tüm pencereleri ve tüm kapıları,en sıcak gülümseyişimle onu karşılayacağım.
AMA ADI YOK Kİ 3 LE tekrar geleceğim buraya.
HATİCE NİLÜFER KARATAŞ
YORUMLAR
"sevgi içine toz katılmamış ve su girmemiş bir sevgi arıyorum"
Kim aramaz ki?? Bulan şanslı her zaman.
Dikkat ettim de, bir kaç kez gözüme ilişti " saçlarının okşanması özlemek" duygusu,,, sevgi değil midir ki ana kaynağı.
pınarı sevgiden geçer,,,
İmla kurallarına takılma bence,, gerçi bir önceki yazını yorumlarken uyarmıştım,, ama bu saatten sonra ne desem faydasız. Her su kendi mecrasında akar,,,
Kendini geliştirirsen usta bir hikaye veya romanyazarı olursun,,
Kurduğun cümleler akıllıca,, okuyan tarifi imkansız bir lezzet alıyor,,
Bencillik yapıp, kendini gösteriş budalası olarak lanse etmiyorsun,,
Ne isen, O'sun..
Güzel,,
Devam et yazmaya,,, hep yaz,, içindekileri, duygularını, özlemlerini, hayalkırıklıklarını,, sevgini,, her bir şeyi yaz,,
Profilinizi inceledim, aramıza onbeş gün önce katılmışsınız. Öncelikle HOŞGELDİNİZ
Bu zaman zarfında, bir çok şiir ve yazı eklemişsiniz. Yani üretkensiniz. Ne güzel.
Adı Yok ki-1 i de okudum az evvel. Yazı sayısı çok olunca, bazen hepsini okuyamıyor,
gözden kaçırdıklarım çok oluyor.
1 VE 2 Geçmişe özlem duygularıyla bezenmiş. Akıcı, sizin gerçek duygularınız.
Yüreğinize sağlık.
Sadece bir tavsiyede bulunmak istiyorum.
Yazıyı eklerken, son bir kez okuyup, imlâ kurallarını gözden
geçirirsek, edebiyat adına hatalarımızı en aza indirmiş oluruz.
Sevgilerimle