- 1086 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ İÇİMDEN TERKEDİYORUM
Gözlerimin kirpiklerime mahkum olduğu akşamlardan birindeyim yine.
Uyku geldi çattı kapısına.
Git derim gitmez, gel derim gelmez.
Yastık isyan eder başıma, yorgan isyan eder bedenime.
Ellerim söndürmez ışığı, gözlerimse savaşır durur hayalin uyuma dercesine.
Seni terkediyorum hayırsızım, terkediyorum.
Vurgun yemiş yüreğim sıtma nöbetleri geçirirken neredeydin.
Neredeydin omuzlarım başımı taşımaz, göz yaşlarım çılgın bir sele dönerken.
Sensizlik acımasız bir anafor olup yutarken beni neredeydin.
İklimleri değiştirdim senin için, coğrafyaları alt üst ettim.
Irmakların mecrası değişti, sevgi şehrimin etrafında, surlar yıktım, kalelerin çevresinde. Buz dağlarını erittim senin için.
Göçmen kuşlara haber saldım seni bulmaları için.
Kırlangıçlar havalandı sessizliğin ötesinde bir yerlerden, asi bir maralı bulmaları için.
Kaçak döğüşme demiştim sana bir zamanlar.
Seveceksen adam gibi sevmelisin, dağlar yürümeli yerinden.
Gideceksen adam gibi gitmelisin, gidenlerin dönmediği seferlere benzeyen.
Ölümüne sevmelisin, ölümüne gitmelisin.
Hezeyanların, pişmanlıkların, keşkelerin kalmamalı arkanda.
Ne varsa eteğine toplayıp, bir gün batımının yaprakları misali alıp götürmelisin.
Seni terkediyorum, terkediyorum seni.
Çünkü bu kalbe değmezsin.
Kırlangıçları beklerim şimdi, göçmen kuşları.
Belki bir umut getirirler gagalarının ucunda diye.
Asimaral... 22.12.2006
YORUMLAR
Kaçak döğüşme demiştim sana bir zamanlar.
Seveceksen adam gibi sevmelisin, dağlar yürümeli yerinden.
Gideceksen adam gibi gitmelisin, gidenlerin dönmediği seferlere benzeyen.
Ölümüne sevmelisin, ölümüne gitmelisin.
Hezeyanların, pişmanlıkların, keşkelerin kalmamalı arkanda.
Ne varsa eteğine toplayıp, bir gün batımının yaprakları misali alıp götürmelisin.
Satırlarınızla bambaşka alemlere götürdünüz. Yüreğinize sağlık. Selam ve sevgiler.
Beklediğiniz kırlangıçlar yuva yapmaya ara versinde sıvasın yaralarınızı; bir 'ohhh' desin yaralı kalbiniz; soluklansın! Dediğinizce, dilediğinizce umut getirsinler size, sunsunlar tüm incelik zarafetleriyle sevgilerini. Ve bu kalem susmasın hep konuşsun; daldan dala seken kırılgan serçeler gibi sözcükleriniz dolansın; yüreği sızılı pencelerde...Ah beni de yordunuz, yüreğimi de yordunuz dile getirdiklerinizle...
Yüzünüz ve yüreğiniz gülsün, bu size bir mektup olsun yaralı bir güvercin ellerinde...
Kaleminiz daim olsun. Candan teşekkürler... Hidayet DAL 12 kas 07 (asimaral'a)
**
hidayet dal tarafından 11/13/2007 5:20:10 PM zamanında düzenlenmiştir.