- 641 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Veeee Mutlu Son
Prens Prensesle evlendi, kötü cadı üvey anne alt edildi masalın tüm iyi karakterleri başarıya ulaştı, kötüler ise cezasını buldu. Masalın en güzel yerinde gökten üç elma düşüverdi ya sonra. Kimse sormadı sonrasını…
Aslında sonrası eğlenceli değil, güzel! Hiç değil. Belki herkes bunu bildiği için sormadı bilmek istemedi kimse, mutlu sondan sonrasını. Hani bilmiyorsan yoktur mantığı.
Tanışıldı, görüşüldü ve zaman kaybetmeden evlenmeye ya da birlikte yaşamaya karar verildi. Ev bakıldı, eşyalar alındı, törenler, kutlamalar, kısaca yeni ve güzel bir geleceğe ilk adım atıldı.
İlk günler rüya gibi sevdiğin kişiyle birliktesindir, artık sevdiğin filmleri beraber seyredeceksin, sevincini sıkıntını onunla paylaşacaksın…
Zaman geçtikçe değişmeye başlarsın. Karşıdakinin, sevdiğin kişi olmadığından şikayet edersin. Evet, doğru o artık aynı kişi değildir. Erkekler, dışarıda diğer kadınlarla konuşurken çektikleri göbeklerini sizin yanınızda açıp kaşımaya başlar. Kadınlar da geri kalmaz ağdalarını bile kocalarının yanında yaparlar. Birbirlerini o kadar severler ki, gaz çıkarmak için bile birbirlerinin yanından ayrılamazlar. İlk zamanlar işe giderken dudaktan verilen öpücükler, bir zaman sonra uzaktan muck mucklara dönüşür, sonradan tamamen yok olur. İlk zamanlarda Yanık yemekleri bile bayıla bayıla yerken erkekler, daha sonra kuş kondursanız bile beğendiremezsiniz. Buna benzer bin tane örnek sayılabilir (ya siz nasıl örnekler verebilirsiniz? )…
Bu arada aşk tası tarağı alıp gitmiştir bile, ya çocukların hatırına ya da geçen senelerin hatırına ilişki devam eder ya da yeni bir aşk sipariş eder sonunda neler olacağını bile bile…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.