Antiromantizm
O değil de;
Romantizmin süresi belirlenmiş...
’Araştırmacılar, yeni evli çiftlerin romantizm süresini belirledi: 2 yıl, 6 ay ve 25 gün.
"www.onepoll.com" firması tarafından 10 yıldan fazla süredir evli 5 bin çiftle yapılan araştırmanın sonuçlarına göre, evlilikteki romantizm 7 yıldan daha az sürüyor. Yeni evliler arasındaki romantizm 2 yıl, 6 ay ve 25 gün sonra bitiyor.
Bu süreden sonra kocalar düzenli, kadınlar da bakımlı olmayı bırakıyor. Evliliğin üçüncü yılında ise çiftlerin yüzde 83’ü yıldönümlerini kutlamak için çaba sarf etmemeye başlıyor.
Araştırmaya katılan çiftlerin yüzde 83’ü, evliliklerinin ilk aylarında el ele tutuştuğunu açıklarken, bu süreden sonra bu oran yüzde 38’e düşüyor.
İlk yıllarda günde 8 kez birbirlerine sarılan çiftler, ilk yıldan sonra bunu da yapmamaya başlıyor. Araştırmaya göre, bu oranlar dışarıda sürpriz bir akşam yemeği ve televizyon kumandasının paylaşılması için de geçerli...
Araştırmacılar, çiftlerin kendilerini rahat hissetmek ile birbirine güvenmek arasındaki dengeyi bulması gerektiğini ve çiftlerin evliliklerini yeniden canlandırmak için romantik bir akşam yemeği yiyebileceklerini ve ev işlerine yardımcı olmak gibi birbirlerine karşı ufak jestler yapabileceklerini belirtiyor. (Kaynak:Milliyet)
O değil de;
:)))))) Evlilik değil sanki havuz problemi. Havuz problemi bile daha kolaydı. Belli formüller vardı onları ezberleyince çözülemeyecek problem kalmazdı.
O değil de;
Bkz. adamlar 7 yıl ömür biçmişler. 7 yıldan sonra el ele tutuşmak halkaya karışmak falan yok. Hiç öyle şeylere heves etmeyin. Dışarıda sürpriz akşam yemekleri hediyeler jestler. Olmazzz... Sakın aklınızdan bile geçirmeyin.
O değil de;
7 yıldan sonra televizyon adedini ikiye çıkarın. Ne kanal kavgası ne kumanda kavgası.
el ele tutuşalım/halkaya karışalım/haydi gülüm sen de gel/oynayalım loy loy
O değil de;
:) İyi bayramlar...
YORUMLAR
Beni şaşırtıyorsun...
Sayfayı açınca resim gözüme ilişti ve yazının başlığını "anti romatizma" diye okudum.
Valla bölge itibariyle o resimdeki halde gördüğüm kadınların hemen hepsinin "ayyyy romatizmalarııııımmm" deyip havanın kapalı olduğu günlerde sızlanmaları geldi gözümün önüne...
Valla ben..yani biz hala el ele tutşuyoruz..
İlk günkünden daha sıkı...
Gün geçtikçe daha çok yaslanıyoruz biribirmize..
Çocuklar kanatlarını büyüttükçe..
Biz artan yalnız kalma korkusu mu desem...ne desem.
Fakat boşanmaların karpuz kesmek gibi sıradanlaştığını da görüyorum.
Diziler yardımcı oluyor yeterince nasıl olsa...
O değil de...
Kumanda kavgası hiç olmadı bizde...
Ben kendi kumandamı da verince eşimin eline.
Esma KAHRAMAN
:) Karpuz da ne iyi giderdi şimdi. :)) Sevgiler Sayın Yazarım.
erolabi
...sağol değerli yazarım..
Ben bu tür araştırmalara i-nan-mı-yo-ruuumm...
İnsan ya romantiktir,yada odun!
Daha nişanlıyken de bakımsız ve düzensiz biriydim,şimdi de aynı.
Elele tutuşmak mı?
Hem de 7 yıl!..
7 kez bile olmamıştır.Olmalımıy dı ki?
ROMANTİZM...., ANTİROMANTİZM !..........
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Zaten elele tutuşmak falan ayıp şeyler.. elele tutuşanları şiddetle kınıyorum !
hatta esefe söledim o da gelir birazdan beraber kınarız.
Biz kınadık siz de kınayın...
:)))) Sevgiler Sayın Yazarım.
asran
esef haber yolladı cepten aradı sayın yazarım, "bu kerre sen yerime vekalet et ben bilahare esmacığımın gönlünü alırım hatta du buradan da kınar üflerim size" dedi. Elçiye zeval mi var, n'ayır, n'olamaz :)))))
Esma KAHRAMAN
O değil de.
Bu adamların başka işi yok muymuş?
Çok hoş bir yazıydı.
İyi bayramlar:)
Selam ve Sevgimle.
Esma KAHRAMAN
:) Sen yne de benden duymuş olma...
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
o değilde esma hanım evllikler bir süre sonra normal yaşanmışlıklara dönüyor.
erkek her zamn ki gibi hep kendi isteğiyle yanıp tutuşur.
o değilde kadın eskisi gibi her söyleneni kaldırmıyor artık. yaşadığının farkına varıyor da
eksik bir yanı var hep ekonomik özgürlüğü alamıyor bir türlü.
o değilde kadınlar ne kadar romantikse erkekler o kadar anti romantik.
çoğu ilişki köprüden geçene kadar. romantikler.
sonrası ...... iyi bayramlar :))
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Sevgili Yazarım,
Bu onepoll istatistiği tarafından da dışlandık. Bir gurup, bir fraksiyon, bir örgüt çıkmadı bizi bağrına basacak. N'olacak bizim bu halimiz. :)
Demek ki, hariçten gazel okumaya devam edeceğiz maaile. Üzüldüm mü? Yok yahu. Sınırlı muhabbetler beni rahatsız eder zaten. İkinci tv için taksite girmediğime sevindim bile :))
Selam ve sevgimle...
Esma KAHRAMAN
:) İyi olur inşallah Sayın Yazarım. :)) Sevgilerimle.
Harç bitti, yapı paydos mu acaba?
Çok hoştu... O da değil de... Aynaya bakmak gibiydi...
Teşekkür ediyorum. Sevgiler, selamlar
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım