- 701 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SUÇ KİMDE?
Neden Hep onlar?
Gittiğiniz yolun nere vardığını bilmezseniz,o yolda kaybolmaya mahkumsunuz.Diğer bir ifadeyle yol nereye gittiğini bilenindir.Burada kast ettiğimiz tüm dünyadaki Müslüman ülkelerin nereye gittiklerini,kime hizmet ettiklerini bilmemeleri ve ortak yolda gitmemeleridir.Bunun aksine haçlı zihniyet amaçları uğruna her yol mübahtır mantığıyla dünyanın altını üstüne getirmişlerdir. Mesela; Orta doğudaki devletçikler yıllar itibariyle (ortalama 40 yıl ) kukla diktatörlerin ellerindeydi. Haçlı zihniyetine hizmet ederek bunca yıl ayakta kalmışlardır. Bu hizmet al gülüm ver gülüm mantığıyla işlemiş,Üst düzey Ortadoğu diktatör ve yakın aileleri cukkaları doldururken mazlum halk ezim ezim ezilmiştir.Bu Amerikan’ın Dünya’yı ele geçirme yönetim şekli olan Kapitalist düzenin olağan bir sonucudur.Kan üzerine doğranan ekmek yeme şeklidir bu.
Mesela Libya örneğini ele alalım; Kaddafi’nin yıllarca mazlum müslüman Libya halkına yaptığı eziyetler yetmemiş gibi, şimdi işbirlikçisi ve hocası Amerika ve onun tetikçileri (Fransa,İngiltere,İtalya her ne zıkkım iseler) ile el ele vermiş binlerce müslümanı dünyanın gözü önünde öldürmektedirler. Bunun öncelikli amacı PETROL dür.Lakin en önemli alt amacı,Müslüman katliamıdır.
Aşağıda örneklerini vereceğimiz oyunları, kırk yaş üzeri herkes bilir, şimdi orta doğuda yaptıklarını geçmiş yıllarda yine yapmışlardır. İşte yaptığı ve yaptırdığı zulümlerin kronolojisine bakalım ve biraz hafıza tazeleyelim; Kronolojiyi yakın tarihten örneklerle vereceğim,1980 ve sonrası için… Gittiği her yere Demokrasi Götüren! Amerika ve işbirlikçilerinin kronolojisidir bu… -
İran,Irak savaşı; Amerika ve Rusya’nın ürettikleri silahların savaşı.1980-1988 yılları arasında (8 yıl) sürdü.
- Saddamlı Irak’ın Kuveyt’i işgali 1990; Saddam Hüseyin liderliğindeki Irak’ın silahlı kuvvetleri 1 Ağustos 1990’da Kuveyt Krallığını, Kuveyt ülkesinin Osmanlı Devleti döneminde Basra eyaletine bağlı olduğu, Basra’nın da Irak’a ait olduğu gerekçesiyle işgal etmiştir.Pek çok ülke Irak’a geri çekilmesi konusunda uyarıda bulunmuş, ancak Irak bunları dikkate almamıştır. Birleşmiş Milletler 15 Ocak 1991’de, Irak’ın geri çekilmesi konusunda ültimatomu içeren bir karar almıştır.Ayrıca, ABD, 7 Ağustos 1990’da Suudi Arabistan’a askeri birlikler göndermiştir. 12 Ocak 1991’de ise ABD Kongresi, Başkan George Bush’un, Irak’a ABD kuvvetleri sevk etme planını onaylamıştır.Kendileri yazıp kendileri oynamaktadır.Türkiye’yi o zaman yöneten basiretsiz yönetim Amerika’nın oyununa gelerek, Körfez savaşı sırasında Birleşmiş Milletler’in ambargo kararına uyarak, Kerkük-Yumurtalık Petrol boru hattının kapatmış, ayrıca güneyde bulunan İncirlik ve Pirinçlik üslerini koalisyon güçlerinin kullanımına açmıştır.
Sonuç;Yıllarca Saddam’ı besleyip milyonlarca Müslüman katline ortak imza attıktan sonrada işi bitince darağacında sallandırmışlardır.
-Afganistan’ın İşgali; Rusya’nın 1969 dan başlayıp,1982 yılına kadar aralıklarla Afganistan’a zulüm kusmuştur.Gerçi kendileri bu savaşta on binlerce zaiyyat vererek kendi zulmünde boğulmuştur, ama yıllarca Afgan halkına zulüm bitmemiştir.Afganlılar yıllarca onurlu mücadele vermişlerdir.
-Bosna Hersek Katliamı; Bosna Hersek’in referandum sonucunda bağımsızlığını ilan etmesinin ardından, Avrupada Müslüman kökenli bir devletin kurulmasını istemeyen haçlı zihniyeti 6 Nisan 1992’de Sırp güçlerni devreye sokarak başkent Saraybosna’yı ablukaya aldırmış ve saldırılara başlatmıştı. 3 buçuk yıl süren ve yüz binlerce masum insanın hayatını kaybetmesine, milyonlarcasının evlerini terk etmesine yol açan savaş, Dünya’nın ve sözüm ona modern Avrupa’nın gözleri önünde en iğrenç yollar denenerek bir milletin yok olma mezalimi göbekler kaşınarak izlenmiştir.
-30 yıllık Terör Savaşı ; 1983 yılından beri Türkiye’nin kanayan yarasıdır terör. 40.000 ne yakın insan ölmüştür ve hala devam etmektedir. Vuranda,vurulanda bu toprakların evladı..Vurduran,yurtiçi işbirlikçiler ve Amerika…
bu kronoloji o kadar geniş ki yazmakla bitmez, sadece çok önemlilerini buraya aldım.
Neden,Niçin,sebep,sonuç hep aynı; Haçlı zihniyet = Müslüman Katliamı…
Suç kimde?
Ezende mi,ezilende mi?...
Neden hep onlar eziyor, bizler eziliyoruz …
Selam ve hürmetlerimle…