- 1368 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
CIZZZ ETTİ İÇİM....
Öyle anlar vardır ki ne olduğu bilemezsin.İçinde bir dalga geçer.Şimşekler çakarcasına.Bir nefes aralığı kadar zaman içerisinde bom boş olur bedenin.Yani için cıızzz eder.
Bazen nedeni üzüntüdür,bazen sevinç,bazen de ortaya dökülememiş sevgiler...özlemlerdir.
Yine içim cıızzz etti.Bir yakınımla telefonda konuşurken bir ses geldi arkadan.Sanki bir şiir okunuyor ve ardında ki fon olarak en sevdiğinizin sesi geliyor.Benliğinizin kimyası değişiyor.Konuşuyorsun ama duymuyorsun.Aklın da kulagında yüreğinde o fondaki seste öylecesine takılı kalıyor...
Ama bir aloo diyemiyorsun ona.Ne uygun zaman...ne de ortam.Bir daha cızlıyor yüreğin...Belki de öncekilerden daha derin.
Ne ona zarar vermek istiyorsun ne de daha fazla kırılıp dagılmak.Belkide derdim bundan sonrasını daha da zorlaştırmamak.
Bir kenardan seyretmekde yetiyor bana...Ya da ona dair güzellikleri dolaylı da olsa duyabilmekte yetiyor.Ona olan sevgimin kocamanlığını ben biliyorum ya başkalarına gösterme çabam yok.Hele inanmamakta direnenlere anlatacak hiç gücüm yok.
O benim canım..o benim kanım.O benim bitanem.Bunu benden iyi kim bilebilir ki....Aksi beyninde sabitlenmiş ise nasıl değiştirebilirim ki.Üstelik pozitif düşünceye hiç meyli yokken...
Demek ki bana sabır kalıyor yine.Aşinalığımdan dolayı zorluk çekmem belki.Ama hep içim cııızzz edecektir.Zaman o kadar hızlı kayıp gidiyorkii.Yanına beni de alıp gittiğinde pişmanlıklar boğuşmaz inşallah bana bunu yaşatanlar.
Ben herkesi seviyorum.Özellerimi daha da çok seviyorum.Yeter ki beni anlayabilme zahmetine girsinler.Benim için bir güzellik yapsınlar.Çok degi dileğim.Sadece Beni değiştirme çabasından vazgeçsinler.Gönül kapım ardına kadar açık..........Buyurup gelsinler.
Ben sevgisini de acısını da içinde yaşayanlarım.Keşke başka türlüsünü becerebilseydim.
SERGÜL KANDEMİR 21.03.2011 MERSİNNNNNNNNNNNN.
YORUMLAR
Güzellllll.zamanım olmamıştı bunlara ama şimdi okuduk.a kızdım kendlme sayın hocam değerli samimi paylaşımdı......tebrikler......
sergül kandemir
Acıyı bilmemde sevgi dışa vurulmadan yaşanıyor da, anlaşılmıyor üstadım.Kaleminiz daim olsun, hep mutluluklar yazın.
sergül kandemir
Sergül hanım, bu güzel yazılarınızı okudum sizi kutluyorum. Saygılarımla...
sergül kandemir
İnsan, kiminle, nerede, nasıl karşılaşacağını bilmiyor ama niçinini biliyor.
Arkadaşlık, bir ömür boyu sürecek dostluk...
Gel gör ki burnunun sümüğünü kol yenine silen sana mendil kullanmayı, oturup-kalkmayı öğretmeye çalışıyor.
Onun için arkadaşım, bu 'çok bilgili-görgülüler'den hemen uzaklaşırsan seni anlayabilecek kişilerle karşılaşacak zamanın daha çok olur.
Ömür, ukalalarla boşa geçirilecek, onlara zaman verecek kadar uzun değil.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.