Al Pacino gay olsun
O değil de;
Nihat Doğan’a sormuşlar,
- Bir film teklifi geldi ve sizin gay olmanız gerekiyor. Oynar mısınız?
Oynamam.
- Al Pacino ile oynayacaksınız ama...
Al Pacino gay olsun.
Enteresan. O’ndan böyle güzel bir cevap beklemezdim. Önyargılı olmamak lazımmış…
O değil de;
Yarışma programında bir Aref çılgınlığıdır gidiyor. Tipi de insanı ürkütüyor zaten. Ruhlar alemine falan karışıyor. Tuhaf çocuk tuhaf…
Issız adaya düşerken yanıma alacağım 3 şey içinde kesinlikle Aref yok. Yanıma almayacağım 3 şeyin başında gelebilir.
O değil de;
Şu Beren’i üzmeyin artık ya. Ayrılmamış işte sevgilisinden. Niye kızın üstüne gidip kızı üzüyorsunuz ki…
Hem ayrılsaydı Etiler Akmerkez’deki alışveriş merkezinden sadece bir çift ayakkabı mı alırdı!
O değil de;
Ahmet Özhan Emel Sayın’ı öpmelere doyamamış. Şimdi ne demeli bilmem ki… Her ikisi de en sevdiğim sanatçılardan. En iyisi, ‘onlar yaptıysa vardır bir bildikleri’ diyerek ordan sekmek…
O değil de;
Amerikalı hiphop şarkıcısı Gina Loring ücretsiz halk konseri vermek için Edirne’ye gelmiş. Edirne Belediyesi konser alanı olarak Kırkpınar Yağlı Güreşlerinin yapıldığı Sarayiçi alanını sanatçıya tahsis etmiş.
Edirne Belediyesine burdan saygılarımı gönderiyorum...
O değil de;
kapat gözlerini kimse görmesin/yalnız benim için bak yeşil yeşil/gözlerin kimseye ümit vermesin/yalnız benim için bak yeşil yeşil
O değil de;
:) İyi bayramlar.
(Kaynak: Milliyet)
YORUMLAR
O değil de..
Bu sayfa paparazzi sayfası olmuş...
Kalk biraz iş yap...
Ortalığı topla...
Hala Nihat Doğan'ı mı konuşuyorsun ?
Aaaa...
Sen çamaşır makinesine atmışsındır bunları...
Dönüp dursunlar...
Valla...
Güldüm......güldüm.
Güldüğüm anlaşılmasın diye öyle başladım..
Esma KAHRAMAN
:))))))) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Sevgili Esma, senin mizah yönünü çok seviyorum. Sen hep yaz arkadaşım ben her zaman yorum yazamasam da okuyorum bu güzel yazılarını.
sevgimle...
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
:))) Sefalar getirdin Sayın Yazarım.
Bir Belediye Başkanı düşünün ki,
konser vermek için şehrinize gelen yabancı bir hiphop sanatçısına çayırda yer göster!..
Hem kendini,hem şehrini,hem de ülkeni rezil et.
Üstelik bu adam,Sosyal Demokrat geçinenlerden.
Nihat Doğan'ın cevabı neyse de,acaba kendisine o soruyu soran kim?
İşte o kişiyi tesbit edip,takibe almalı bence.
Ahmet Özhan'ın Emel Sayın'ı öpmesi de,tamamen masumane birkaç buseden ibarettir.
Ben dedikoduyu sevmem ama,o Emel Sayın var ya...
Neyse boşver.
Teşekkürler Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
:) Sosyal demokrat bi Ali Asker abi vardı. Yakasında kırmızı karanfil eksik olmazdı. Hala var mı bilmem...
Soruyu soranı takibe almak iyi bi fikir...
Ahmet Özhan ve Emel Sayın
:) ordan sekmek lazım...
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.