- 668 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AMARİKA
AMARİKA
Gizli haçlı ordularının (ülkelerin) zaferi, belki de Müslüman ülkelerin hezimetleri, onların gizli sevinç çığlıkları, içimizi yakıyor. Ne acı bir tablo. Nifak, teşvik, isyan, kışkırtmalar, yıkıcı unsurlar ve her türlü gizli destek. Sonuçta yaşadıkları ülkenin, devlet malı ve güvenlik güçleri düşmanlığı, idareyi ele alma telaşı ve insanları kendi ülkelerine isyan eder hale getiriyorlar.
Onların tek bir amaçları var, Müslümanları dinlerinden uzaklaştırmak, başsız bırakmak insanları birbirine kırdırmak, ülkenin ekonomisini çökertmek ve güçsüz ve pasif bir hale getirmek, büyümesini engellemek. Kurtarıcılıktan, merhametten bahseden bu ülkeler, daha evvel düşürdükleri ülkelerin acı tablolarına hiç bakmıyorlar mı? Hiç vicdan azabı çekmiyorlar mı? Anaların feryat ve yürek sızıları uykularını kaçırmıyor mu? Birbirine düşürülerek öldürülen, çocukların, gençlerin hesabını kim verecek.
Afganistan ardından Irak’ı yok ettiler, yuvasız vatansız bıraktılar, hazine mallarını yağmaladılar, petrolünü ele geçirdiler. Dünyanın gözbebeği Bağdat’ı yağmalattılar, yok ettiler. Yirmi birinci asırdalar halan sömürgecilik peşindeler. Bu gün Mısır, Fas Tunus, Cezayir, Yemen’i vs. karıştırmadıkları hiçbir Müslüman ülke kalmadı, insanları çılgın hale getirdiler. Sonrada kurtarıcı bahanesiyle bütün bağlı ülkeleri, koca donanmaları ve hava filolarıyla yok ediciler gibi hücum ediyorlar. Sırayla her bir ülkeyi son hızla başsız bırakıyor, kargaşa halinde terk ediyorlar. Çünkü amaçlarına ulaşıyorlar, daha bir şeye gerek yok, artık onlar birbirlerini yok ediyorlar, acı bir senaryonun figüranları gibi. Daha fazla özgürlük kandırmacasıyla devlete isyan eden başkaldıran, hatta bayrağını yırtan gözlerini kin bürümüş insanları ortaya çıkardılar.
İçim sızlıyor, kan ağlıyorum. Bu gün haberlerde, iki gündür Libya’yı en gelişmiş silahlarıyla yoğun bir şekilde bombalıyorlar, insanları, tesislerini son hızla yok ediyorlar. Sanki kendileri vurdukları yetmiyormuş gibi Türkiye’den ve Arap ülkelerinde desteğini ve yardımını bekliyorlar. Neden hiçbir Müslüman ülke ne halde olursa olsun onların ülkelerinin içişlerine karışamıyor. Çünkü onlar en büyük yargı organları ve kurtarıcılardır kimseye hesap vermezler.
M.C.
YORUMLAR
iyi dersin hoş dersin ama şu bir gerçektir,müslüman ülkeleri hep sessizdir çıtları çıkmaz ,çünkü baştaki islam kalkanına bürünen ve gerçek islamı red eden sultanlar krallar ve çöl bedevileri zalimdirler kendi vatandaşlarına ,paralarını akıtırlar kendi halklarını bombalayanların kasalarına böyle de bir durum var ,gerçek bir durum ve benim en kızdığım kesimler ,demekki paranın rengi belli değil ,her renge dönebilir bunlarda.