- 831 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gerçeğe Doğdum
Bugün sensizliğimin bilmem ki kaçıncı günü.. Takvimi yok artık kalbim dediğim alevimin..
Yokluğundan sonra sildim, yırttım, yaktım, yaşadım, öldüm, öldürdüm.. Öldürdüm senli her yanımı! Boğazım düğümlendikçe sustum, sustum, sustum.. Sustun..! Sesin yabancı, bakışın yabancı, sözlerin yalancı, varlığın yalancı..
En gerçeğimdin doymak bilemediğim, özledikçe büyüttüğüm, ufkumca sarıldığım her an, kokusuna uyandığım, herşeyimdin.. Şimdi ’ sen gerçeğim ’in en yalanı oldun..
Sebepsiz can çekişlerim oldu, nefesimi alırken boğuluşlarım, varlığında yokluşlarım vardı.. Vardın..! Sancılarımın adı yoktu, ölümlerin bahanesi,.. İçtiğim her suda bir şükür vardı, seni bir gün daha olsun görebilmek adına.. Sonra yokluğu tattım bir gün ansızın.. Suyum yoktu, oksijenim yoktu, yastığım pamuk değil, denizden oldu, üstüme yorganımı değil rüzgarı çektim her gece, gözlerimden yaş değil yüreğim aktı.. Susar oldum.. Sustum, sustum, sustum.. Sustun..! Göğün yüzüne baktıkça yıldızlar kaydı hep hayallerimden.. Eksildim birer birer sevgilerden.. Sevgisizliğin tam ortasında sığınacak bir yürek aradım; varlığı sıcak; yalandan uzak; sımsıkı saracak.. Çok sevdiğim yalnızlıktan da korkar oldum; içimi ürperten bir ses gibi her gece bucak bucak kaçar oldum adından..
Hangi boyutunda, hangi basamağında, gerçeğinde, yalanında, neresindeyim bilmiyorum ama artık biliyorum; bir sevgi var içimde, umutlarım var, hayallerim hâlâ akıyor damarlarımdan; ben öldükçe daha bir yaşıyorum..! Daha bir seviyorum kanamayan yanımı..! Daha sıkı sarılıp, ruhumda saklıyorum her damlasını..!
Artık şarkılarım var, bitmeyen şiirlerim, sonsuz korkularım var yaşamayı unutmayayım diye.. Kaybetmekten korkmadığım kadar, sevmekten de korkmaz oldum.. Hani derdin ya, "tek sen varsın", evet, tek ben varım!! Mutluluğu yaşatmak için, penceremden mutluluğa bakmak için.. Bekliyorum acelesiz.. Sakince gidiyorum şimdi hayata, bir rüzgar eser de belki beni de savurursa bir varoluşa, tüm gerçekliğimi koyacağım ortaya..
Pes etmek yok.. Yalnızlık yok.. Senli günlerimden eser yok..! Ben artık ölmüyorum..
Zaman çok..!!
moRyEL_