ŞEHİTLER DİYARIM
ÇANAKKALEM ŞEHİTLER DİYARIM SENİ SORDULAR BANA ANLAT DEDİLER AMA ANLATAMADIM ÇÜNKÜ SENİ ANLATMAYA KELİMELERİM YETMEDİ.KİMLER ORADAYDI DİYE SORDULAR BÜTÜN ANADOLU DEDİM.MEZARDAKİYLE,HAYATTAKİYLE;BEŞİKTEKİYLE,CEPHEDEKİYLE.ARKADAŞLARININ HAYKIRIŞLARINA NASIL DAYANDIN DEDİLER DAYANMADIM ÇÜNKÜ AĞIZLARINDAKİ TEK KELİME VATANDI.ŞİMDİ BEN NASIL SAVAŞMAM SENİN İÇİN.DEDİLER YAVRUN DOĞMUŞ GEL GELEMEM VATANI AÇ KURTLAR PAYLAŞIYORMUŞ.ARKADAŞIM YAVRUSUNU BİR KEZ BİLE GÖREMEDEN ŞEHİT OLDU BİR DİĞERİNİNKİNE İSE HANIMI HABER SALDI CEPHANE TAŞINIRKEN DONMUŞ.AMA O BİR KERE BİLE AĞLAMADI "YA CEPHANE DİYE SORDU".İŞTE SEVĞİNİN SINIRININ OLMADIĞI BU DİYAR NASIL ONLARA VERİLİR?BİZ BU SAVAŞI KAYBEDEMEYİZ YA BİZ ÖLÜRÜZ YA DA ONLAR.CANIM FEDA OLSUN SANA.SEN OLMAZSAN BEN DE YAŞAYAMAM BU DÜNYADA HESAP VEREMEM CENNETTEKİ YAVRUMA.GÖZLERİM,YÜREĞİM HEP SENİ SAYIKLAR SENİ ARAR.KANIM İSE UĞRUNA AL BAYRAĞIMI SULAR.BEN DEĞİL ARTIK SEN YAŞAYACAKSIN.ÇÜNKÜ BEN BU DÜNYADAN GÖÇÜP GİTSEM DE SEN YAŞAYACAKSIN YAŞATILACAKSIN.BENİM KANIM ŞİMDİ YAVRUMDA O DA ALDIYSA BU KANI,SEVDAYI BIRAKMAZ SENİ.ELBET YAŞATIR.YÜREĞİM SENİN İÇİN ÇARPAR.GÖRSÜNLER TOPRAĞINDAKİ ŞEHİDİ.NE İÇİNDİ TÜRK’ÜN MÜCADELESİ...VATAN TOPRAĞI NE BAYRAKSIZ NE DE KANSIZ OLUR ÇÜNKÜ BU VATAN SAHİP ÇIKILMAK İSTER,BU BAYRAK SELAM İSTER...HAZIROLLLL AVRUPA CEDDİM BANA AŞKI TAŞIMAYI ÖĞRETTİ YAŞAMAYI ÖĞRETTİ..SONUNA KADAR VATAN BİSMİLLAHHHH..
YORUMLAR
Bir Çanakkale'li olarak yazınızdan gurur duydum.Yüreğinize, kaleminize sağlık..Saygılarımla...
''Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda,
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda!
Canı, cananı bütün varımı alsında hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda...
Ebabil-2 tarafından 4/11/2011 6:08:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
adnuf
Canı, cananı bütün varımı alsında hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda...
her şey vatan uğruna...........saygılar
Şehitlere yakışır ve harika satırlar yazmışsınız...
hayran oldum..candan en derin duygularla tebrikler...şairem.