- 1599 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
gitmenin zamanı hangi satırı sığdırı ki içimizdeki küskün çocuğa...
sevgimle karanfillerimin annesi...
Aynur Engindeniz
"Hayat bir gemi yürüt onu göreyim seni..."
Karanfil tomurcuk verdi. Ben de şaşırdım bu işe...
Mehtap ALTAN
Tebrikler güne gelen yazınıza.
Duygular hangi yaşta olursa olsun, bilinçaltından dışa vurur bir süre sonra.
Hiçbir çocuk aile ortamından uzakta büyümesin, dileğim, bu isterse anneanne ya da babaannesi olsun.Bir şeyler eksik kalıyor demek ki, öykünün kahramanında olduğu gibi!
Selam ve saygılarımla...
“ Sevdik, yaşadık, tükettik. Şimdi gitme zamanı...”
Bazıları için çok kolay olabiliyor böyle sözleri söylemek ve bitirmek en güzel yaşanmışlıkları bile. En zor kazanılmış, en büyük emekler harcanmış, en güzel hayallerle süslenmiş koskoca yıllar bile böylesine ucuza harcanabiliyor bazılarınca.
Bazıları da daha bile emeksiz, değersiz olan hayatları harcamaya bir türlü kıyamıyor ya da beceremiyor bir türlü. Hayat böyle bir şey işte. Galiba adaletinin terazisinde bir arıza söz konusu. Hak edenlere değil de hak etmeyenlere iltimas var..
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim. Saygılar.
O kadar canlı ve muhteşem bir anlatımınız var ki her ânınızda yanınızdaydım sanki.
Önceleri sinsi gülümsemelerle okudum.
Ama ne zaman ki beş yaşında başınızda kırmızı bir kurdela ile Anneannenize hediye edildiniz, koptum.
Yüzüm düştü, güreğim burkuldu.
Bu yazının bana anlattıklarını yazmaya kalksam sanırım yazıdan çok daha uzun şeyler söylemem gerekecek.
O kadar ince detaylar var ki hangi birine değineyim.
Kutlayıp kaçayım en iyisi, sonraki yazınızda görüşmek üzere diyerek.
Selam ve Sevgimle.
Aynur Engindeniz
Yazıalrımı okuyor olmanız daha önce de söylediğim gibi gurur verici. Eksik olmayın. Çok teşekkür ederim.
Saygılar.
Cümleler o kadar narin ve güzelki acıda bile fariyorumklı bir tat var.Bazen iyiki acılar var yoksa bu cümleler bu kadar tat vermezdi dyorum.
Hayatımızdan attıklarımız istemesekte dönüp dolanıp bizi buluyor ya da yeni çizdiğimiz yolun bize uygun olmadığını farkediyoruz.
Çok tat alarak okudum.
Tebrikler ve sevgiler
Aynur Engindeniz
Hayat hüzün değil mi zaten. Belki çok gülüyor olsak bile hüzünlü...Ya dabenim kafa kırık:) O yüzden pek güldüren yazılar yazamam.
Her yazımda motive dici varlığınla cümlelerime anlam kattığın için teşekkür ederim.
Sevgiler.
ah şu uğursuz karga ötmeseydi dallarda
sevecektim adamı belki ,görünmeseydi balkondaki kadın
ah şu kuşlar annemi götürdüler ki başka bir yaşam bırakmıştı yalnızlıklara şimdi
ah şu gözlerim dönmeseydi böyle dairenin içinde olmasaydı hayatın akışı
sevmeseydik tükenmeden ,yaşardık sessizce kendi balkonumuzda
ah şu kargalar şu uğursuz sürrealist kargalar neden siz uğursuzsunuz
bunca insanlar varken ,en acımasız yanlarıyla
güzel .)
Aynur Engindeniz
Kargagülün suçu ne bilmem ama, geçmişten gelen bir miras sanırım ondaki uğursuzluk. Kimse de aksini ispat edemedi bugüne kadar. Uğursuz kaldı işte...Adı bile iğrenç: Karga!
Sevgiler.
lacivertiğnedenlik
"Ve ben, göç mevsiminde uçmayacak, gittiği diyarlarda ölüp kalmayacak kuşları sevmesini öğrendim."
Ne manalar yüklüydü satır araları, bir sayfa bir ömür gibiydi. Okuyarak tüketmek istemezdim. Ama bir solukta bitti. İnan yüreğimde yaşatacağım bu güzel yazını. Çok etkilendim. Tebrik ederim. Sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER tarafından 3/19/2011 7:39:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aynur Engindeniz
Ne güzel sözler bunlar. Umarım birgün gerçekten bu övgüne layık bir yazı yazabilirm.
Varlığın için teşekkür ederim güzel arkadaşım.
Sevgiler.