- 611 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
suçlu
BERLİN,ÇANTASINI AÇTI, KİTAPLARINI ÇIKARDI. O DA NE? TÜRKÇE KİTABINI BULAMIYORDU. HER TARAFA BAKTI.AMA KİTABI YOKTU.ODASI ÇOK DAĞINIKTI.’’ETRAFI TOPLAYAYIM,BİR YERDEN ÇIKAR.BU DAĞINIK ODADA KİTABIMI BULAMAM Kİ!’’ DİYE SÖYLENDİ. ODASINI TOPLAMAYA BAŞLADI. ARADIĞI AMA BULAMADIĞI HERŞEY ORTAYA ÇIKIYORDU. ODASINI TOPLAYA TOPLAYA ÇOK YORULDU.OYSA DAHA EŞYALARININ YARISI DURUYORDU.’’ODAM NE DE ÇOK DAĞINIKMIŞ!’’ DİYE GEÇİRDİ İÇİNDEN.TOPLAMAYA DEVAM ETTİ.ODASINI TAMAMEN TOPARLAMIŞTI VE BULAMADIĞI BÜTÜN EŞYALARINI BULMUŞTU.AMA HALA TÜRKÇE KİTABI YOKTU.’’PEKİ TÜRKÇE KİTABIM NEREDE?’’ DİYE AĞLAMAYA BAŞLADI.O SIRADA BERLİN’İN ANNESİ ONUN AĞLAMASINI DUYDU. HEMEN ONUN ODASINA GİRDİ.ODAYI TOPARLANMIŞ,BERLİN’İN DE AĞLADIĞINI GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRMIŞTI.NE OLMUŞTU ACABA?BERLİN’E SORMADAN EDEMEDİ.’’NE OLDU BERLİN?NEDEN AĞLIYORSUN?ODANI NE ZAMAN TOPLADIN?’’ DİYE SORDU.BERLİN HİÇ BİRŞEY SÖYLEMİYORDU.SADECE’’KİTAP!’’ DİYE MIRILDANIYORDU.ANNESİ ONUN KİTABINI BULAMADIĞINI ANLAMIŞTI.’’BELKİ SANA YARDIM EDEBİLİRİM.’’DEDİ.’’ODANIN HER TARAFINA BAKALIM! NE DERSİN?’’BERLİN’İN İÇİNE KÜÇÜK DE OLSA BİR UMUT DOĞDU.’’PEKİ!..’’ DEDİ KISIK BİR SESLE.ODAYI ALT ÜST ETTİLER AMA TÜRKÇE KİTABINI BULAMADILAR.BERLİN,ÜZGÜN BİR İFADEYLE’’BOŞUNA ÇABALIYORUZ! KİTABIM YOK!..’’DEDİ.ANNESİ,KURNAZ BİR İFADEYLE’’ BELKİ DE ONU BİRİ ALMIŞTIR.BİR PLANIM VAR.AKŞAM HEM OLAYI ANLAYACAĞIZ,HEM SUÇLUYU BULACAĞIZ,HEM DE ÇOK GÜLECEĞİZ…’’DEDİ.BERLİN BUNU ANLAYAMADI AMA GÜZEL OLACAĞINDAN EMİN GİBİYDİ.AKŞAM YEMEKTE ANNESİ’’BERLİN TÜRKÇE KİTABINI BULAMAMIŞ.HER YERE BAKTIK AMA KİTABI BULAMADIK.’’DEDİ.BERLİN DE ÜZÜLMÜŞ GİBİ YAPTI.’’KİTABIMI BULAMAZSAM NE YAPARIM BEN?’’DEDİ.PLANLARI İYİ İŞLİYOR GİBİYDİ.KARDEŞİ SERCAN’’NE KÖTÜ!’’DİYE MIRILDANDI.GÖZLERİ ‘’BEN ALDIM ONU.O BANA KALEMİNİ VERMEDİ.O ÜZÜNTÜSÜNDEN PATLASIN DİYE YAPTIM.’’ DER GİBİ BAKIYORDU.BERLİN BUNU ANLAMIŞTI.YEMEKTEN SONRA SERCAN VE BABASI MAÇA GİTTİLER.BERLİN VE ANNESİ DE SERCAN’IN ODASINA BAKTILAR.OKUL ÇANTASININ İÇİNDEYDİ.BERLİN ONUN AJANDASINA BAKTI.’’YARIN Kİ YAPACAKLARIM’’DA ‘’BERLİN’İN KİTABINI GÖSTER VE OLAYI ANLAT.BERLİN HAKKINDA ALAYLI SÖZLER SÖYLE.’’YAZILIYDI.SUÇLUYU BULMUŞLARDI.BİR KİTAP HAZIRLADILAR VE İÇİNE SERCAN’IN EN GÜLÜNÇ DURUMLARINI YAZDILAR.KİTABIN ADINA DA’’SERCAN’IN KOMİK HİKAYELERİ’’KOYDULAR.BERLİN KİTABINI ALDI .HAZIRLADIKLARI KİTABI BERLİN’İNKİ YERİNE KOYDULAR.ERTESİ GÜN BERLİN VE ANNESİ OKUL KAMERALARINDAN DURUMU İZLEDİLER VE ÇOK GÜLDÜLER.SERCAN DURUMU ANLAMIŞTI AMA HİÇBİRŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRANDI.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.