- 1060 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
bu mudur, budur!
Erkek dediğin, yakışıklı olacak… öyle bakınca aklını uçuracak gibi değil, kendisine bir kere baktıracak gibi değil, tekrar dönüp baktıracak kadar mesela…aklında kalacak.
Erkek dediğin seni avucunun içine alıp sıkmayacak, amacı maçoluk değil şefkatle sahiplenme olacak.
Özel günlere olan hassasiyetini anlayacak…ve beklediğinin, sadece o günün özel bir gün olduğunu hissedebilmek olduğunu kavrayacak. İşin inceliğinin pahalı hediyelerde değil, ayrıntılarda olduğunu sezebilecek.
Erkek dediğin güzel giyinmeyi bilecek, senden fikir alması ayrı ama klas bir adam olmanın ilk şartının iyi giyinmek olduğunun farkında olacak.
Erkek dediğin her şeyi ben bilirim edasıyla ortalara atılmayacak. Fikir alışverişine açık olacak, kendi fikrini senin de benimsemen gerektiği yanılgısına kapılmadan önce durup bir fikrini alabilecek kadar olgun olacak. Amacın saygı olduğunu, bizlerin de zaten sonuçta onların fikrine saygı duyduğumuzu anlayabilecek.
Her telden konuşulabilir olacak. Muhabbeti sadece futbol, arabalar, bilgisayar ve işten ibaret olmayacak. İlgi alanlarına sahip çıkacak ancak ortak ilgi alanı yaratmanın da bir meziyet olduğunu kavrayabilecek.
Erkek dediğin evde her şeyi kadından beklemeyecek. Hayatın birlikte yaşanılırsa tadının çıktığını aksi halde hizmetkar- efendi ilişkisinden öteye varamayacağını anlayabilecek. Sorumluluğun ne demek olduğunu sana öğretmeye kalkmayacak çünkü senin iyi bir aile terbiyesi almış olduğunun ve küçükken sorumluluğun ne anlama geldiğinin sana öğretilmiş olduğunun bilincinde olacak. Aksi halde seni kendine eş olarak seçmezdi öyle değil mi?
Erkek dediğin illa ki aşık olduğun olacak. İçini titretmese de 20 li yaşlarındaki gibi, en azından heyecan duyabileceğin birisi olacak.
Erkek dediğin gereksiz asabi hallere bürünüp Allahım ben bu adama mı aşık oldum dedirtmeyecek. Anlamsız nedenlerle sinirlenip, sinirini senden çıkarıp, onu sevdiğine pişman etmeyecek, en önemlisi gözünde saygınlığını yitirmeyecek.
Senin de bir birey olduğunu, ilişkilerinin, sosyal hayatının olduğunu kabul edecek ve sana sınırsız güvenecek. Hayatını istediğin gibi düzenleyebilirsen mutlu olacağını yoksa senin hayatı ikinize de dar edebileceğini bilecek.
Erkek dediğin nerede nasıl ne şekilde davranman gerektiği hakkında gereksiz şüphelere takılıp seni uyarmayacak. Senin sadece kara kaşını kara gözünü değil, kişiliğini de sevdiğini unutmayacak.
Erkek dediğin sen onun maçını izlemeye gidebilecek kadar saygılıysan, o da senin ilgi alanlarını paylaşıp yeri geldiğinde seninle övünmeyi bilecek.
Lütfen, teşekkür ederim, özür dilerim kelimelerinin sadece kadınlara özgü olmadığını, sevdiği insanın da ara sıra bunları duymaya ihtiyacı olduğunu kavrayabilecek.
Seni, belki de sadece içinden geldiği için gözünden akan bir damla yaşın kurbanı etmeyecek. Çünkü bilecek, erkeğin de en zor zamanlarında yanında olacak en sadık ve kadim dostunun kadını olacağını.
Erkek dediğin hayatını zorlaştırmayacak aksine sana huzuru sunacak. Erkeğinin sıkıntısını o söylemeden dahi tahmin edebilecek yüreğin sende mevcut olduğunu kavrayacak.Yardım istemekten çekinmeyecek, yeri geldiğinde aradığı omuzun yanıbaşında olduğunu hissedecek.
Erkek dediğin kendine bakacak ama sadece dışarıdayken değil evin içinde de takım elbiseleriyle değil tabi ama senin gösterdiğin özene yaraşır bir biçimde salınacak bir odadan diğerine...
Erkek dediğin en güzel anlardan sonra, sırtını sana dönmeyecek ya da anlamsızca boş duvarlara bakmayacak. Saracak seni yüreğini okşayacak, teninin kokusu tenine karışırken özel olduğunu hissedeceksin sen de o an…
Dalyan gibi, filinta gibi, taş gibi olacak hikaye…Yüreğini sonsuza dek senin için ortaya koyduğunu sana hissettirebilecek. Seni elde edinceye kadar yapmadığı şaklabanlık kalmayıp da rahata erince kendini bırakmayacak. Sevginin emek istediğinin bilincinde olacak ve seni senin onu sevdiğin kadar özveriyle, çıkarsızca sevebilecek.
Erkek dediğin bir vitrinin önünde durduğunda senin orda en çok neyin hoşuna gidebileceğini bilecek kadar seni iyi tanıyacak.
Erkek dediğinin gözü gözünde olacak, seni sen olduğun için sevme yürekliliğini ortaya koyacak her fırsatta. İhtiyacın olan şeyin şefkat, ilgi ve de sevilmekten başka bir şey olmadığını bilecek…
Erkek dediğin müşfik, sevecen, ılımlı, çocuklarıyla arkadaş gibi bir baba olacak. Ve kesinlikle çocuğunuzun ikinizin de canından olduğunu unutmayacak onun hakkındaki kararları alırken sana da danışacak.
Erkek dediğinin dünya görüşü seninle aynı olacak. Sen haram lokmaya el sürmezken onun aklı fikri nasıl kolay yoldan para kazanırım olmayacak. İkinizin de seçtiği yol aynı olacak, değer yargılarınız, gelenek görenekleriniz birbirine asgari müşterekte uyacak.
ERKEK DEDİĞİN SADECE O İLK AN KALBİNİ TİTRETEN ERKEK OLMALI ZAMANLA DEĞİŞİP TANIYAMADIĞIN ADAM DEĞİL…
Bu mudur? Budur!
Var mıdır yok mudur… bilinmez
Sevgiyle…
YORUMLAR
:) umarım işe yarar...sevgi ve saygılar