- 1024 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HAVA DEGİŞİKLİĞİ
Önceleri hava degişikliği denince aklıma ya askerler ya da mevsimler gelirdi..Uzun yıllarda öyle bildim.
Yaş ilerleyip hayatın gerçek yüzünü ve yükünü tadınca işin aslının öyle olmadığını anladım.
Biraz geç kalmışlığım olsada idrak etmekten mutluyum.
Şimdi bu terimi duyduğumda bir askerin baba ocağına dinlenmeye gelişinin,yazın ardından güzün,kışın ardından da baharın gelişini düşünmüyorum sadece...
Hayat denen çarkın etrafında insanoğlunun mütemadiyyen dönüşü,yorgunluğu ,kırgınlığı hatta tükemişliği ve sıyrılma çabaları geliyor aklıma.Kimi zaman aklı, bedeni ve gücü iflas ediyor.Ve kendini umutsuzluğun kollarına teslim ediyor.Yaşamak yada ölüm hiç bir anlam taşımıyor.Hatta ölme arzusu bir basamak öne geçiyor..
Oysa bu halimiz kendimize,her şeye ragmen yaşanmaya deger dünya nimetlerine ve yaradanın takdirine haksızlıkmış..
Sadece teslimiyet bayrağının yerine inadına mücadele gerekiyormuş..
Hepimizin yaşamında böyle anlar olmuştur.Ama dost diye bir terim var ya...o bambaşka bir şeymiş.Ve insanı zirvede degil yıkıldığında tutarmış..Kollarmış.Hatta yaralarını sararmış.Ama bu sıfat her önüne gelene takılmazmış.Koca bir ömürde şansınız varsa bir yada iki dostunuz olurmuş.
Ben bu güzel duygudan nasiplenmekten,paylaştan nasibimi aldığım için şanslı olanlardanım.
Şükürler olsun.
Bir takım manevi zorlukları yaşadığım şu günlerde kendime bir hava değişikliği verdim.Bu gün ise en sağduyulu kararlarımdan biri olduğunu gördüm.Bir haftadır tam kırk yıllık arkadaşım olan dostlarımın yanında hayatımın en güzel günlerini yaşadım.Birlikte üzüldük,birlikte güldük.Onların sayesinde eşim ve ben bizi boğan pek çok şeyden kendimizi uzak tutmayı başardık.Geldiğimizde göçük olan omuzlarımız dikleşti.Direncimiz arttı.
Kısacası bu hava değişikliği bize yaradı.
Bazen bir bavul bile almadan kendinizi korkusuzca bir dostun kucağına atmak gerekli olabildiğine göre işe sağlam dostluk ilişkileri kurmak ve bunu uzuuun yıllara taşımakla başlayabiliriz işe.
TÜM GÜZEL DUYGULARA SELAM OLSUN....
SERGÜL KANDEMİR 18.03.2011 MERSİN.............
YORUMLAR
Önceleri hava degişikliği denince aklıma ya askerler ya da mevsimler gelirdi...değerli hiç bilmiyordum hava değişikliğinin askerler olduğunu ama öğrendim ..iii de oldu..kutlarım..
sergül kandemir
Sizin adınıza sevindim.
Evet zaman zaman hepimiz sorunlardan o kadar bunalırız ki,
yaşamak da, ölmek de zul gelir.
Böyle zamanlarda en güzel çözüm dostun yardımıdır.
Yaşlılarımızın da dediği gibi;
"Dost, insanın acı zehirini alırmış"
Her zaman omuzlarınızın dik durması dileği ile. Sevgilerimle