- 722 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KARA EYLÜLÜN BEYAZ ADAMI
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
KARA EYLÜLÜN BEYAZ ADAMI
Bir zulüm dönemi yaşandı. Zalimler bütün haşmetiyle Türk Gençliğinin üzerine geldiği bir zulüm dönemi. O günleri bir analiz edelim. İhtilal kansız diyorlardı. Kim demiş kansız diye... İşkencehanelerde kansızlar kan içtiler. İşkencelerle Türk Gençliğin Turkuaz renkli eylüllerini kararttılar. Gözleri bağlandı gözaltına alınanların. Ayaklarının altı jiletle dilimlendi. Filistin askılarına asıldılar kollarından. Susadılar sorguları yapılırken, su istediler “ALLAH C.C RIZASI İÇİN, İSMİ AZAM HÜRMETİ İÇİN BİR YUDUM SU DEDİLER” Sorgucular, kralın kapı kulları “alın size su” diyerek; tertemiz berrak suları yere döküp tuzlu ve çamurlu suları zorla içirdiler TÜRK GENÇLİĞİ’NE.
KARA EYLÜL ÖNCESİNDE KAN DÖKÜLMESİNE SEYİRCİ OLANLAR O EYLÜL İLE GELDİKLERİNDE AYDINLIK GÜNLER GETİRDİKLERİNİ DÜŞÜNDÜKLERİMİZ; ASLINDA KAN AKIŞINA SEYİRCİ OLANLARDAN BAŞKALARI DEĞİLLERDİ. BUNLAR TARAFINDAN TÜRK GENÇLİĞİ BÜYÜK BİR KİN VE NEFRETLE EZİLİYORDU. TÜRK’Ü EZİYORLARDI. ASILLARI NESİLLERİ BELLİ OLMAYANLAR ANCAK VE ANCAK BU KADAR ADİ VE ALÇAKÇA İŞKENCELER YAPABİLİRLERDİ. ÇÜNKÜ YAPILAN İŞKENCELER VAHŞİ HAYVANLARIN BİLE BİRBİRİNE YAPAMADIKLARI İŞKENCELERDİ.
KAYIP; YİNE TÜRK’ÜN OLUYORDU. TÜRK YİNE KAYBETMİŞTİ. İÇERDE TÜRK GENCİNİ EZENLER DIŞARDA “”ASALA’YA” SEN DE KİMSİN DİYEMEDİLER. “”ASALA’YI BİTİRMEK İÇİN ÖNCE DURSUN KARATAŞ’ A GİTTİLER… DURSUN KARATAŞ” KILIMI BİLE KIPIRDATMAM DEDİ. İÇERDE TÜRK GENCİNİ EZENLER BU SEFER “””ÇATLI’ YA “” GİTTİ.. ÇATLI TEREDDÜTSÜZ “TÜRK GENCİNİ EZMEYİN KALEMLERİNİ KIRMAYIN BEN İŞİ ŞARTSIZ OLARAK ÜSTLENİYORUM DEDİ”” ÜSTLENDİ VE BİTİRDİ. AMA; BUNLAR HEM KALEM KIRDILAR, HEM FİDAN KIRDILAR. SÖZLERİNDE DURMADILAR. Bir yandan sinsi planın ikinci aşaması uygulamaya konulmuştu. TÜRK İNSANININ AHLAKI BİTİRİLECEKTİ. ONCE POŞETE PORNOGRAFİ KONULDU. TÜRK’ÜM DEMEKTEN İNSANLAR KORKACAKLARDI. KORKTULAR DA.. Neme lazımcılar çoğalacaktı, o da oldu. Postal yalayıcılar olacaktı. O da oldu. Öyle ya; bu yalakanın diz boyu revaçta yaşadığı bir yerde “”postal yalayanlar”” türemez mi? O da oldu. Kontrolsüz yayınlar başlayacaktı. Bunun adına “özel hayata müdahale edilemez, özgürlük var” denilecekti.” He ya; hakikatken demokrasiye de geçiyoruz ya; ne âl memleket, “”özel hayat” adı altında; ahlaksızlık yavaş yavaş toplumun katmanlarına sirayet edecekti. “işte en tehlikeli yer burasıydı”” MAALESEF BAŞARDILAR” Şu gün ahlakın, adabın, usulün kaybolduğu bir dönem değil mi? Türk insanı töresini kaybetti. O günlerden kalan hatıralardır.
EYALET DİYE SAFSATALARI KONUŞACAĞINA “AHLAKSIZLIK NASIL ÖNLECEK ONU SÖYLEYİN. KAPKAÇ, UYUŞTURUCU, FUHUŞ, HIRSIZLIK, İHALELERDEN PAY ALMAK, ÇOCUK ESİRGEME KURUMLARINDAKİ AHLAKSIZLAR, GÜMRÜKLERDE DİZ BOYU YAŞANAN REZALETLER….BİR SEKTÖR HALİNE GELMİŞTİR”” BUNLAR NASIL ÖNLENECEK ONLARI KONUŞ….. BİR EMNİYET MÜDÜRÜ “”FUHUŞTAN VERGİ ALINSIN DİYE MALİYEYE MÜRACAAT EDİYOR… BU BİR REZALET DEĞİL Mİ? BU MÜDÜR DEVLETİ TEMSİL EDEBİLİR Mİ? EMNİYETİN GÖREVİ NEDİR? O HALDE; HIRSIZLIKTAN, ESRARDAN EROİNDEN KOKAİNDEN İHALELERDE KOMİSYON ALAN NE KADAR BİLİMUM ŞEREFSİZLİK MESLEKLERİ VARSA ONLARDAN DA VERGİ ALINSIN.. ADAM DA KALKIP DESİNKİ ""BEN DEVLETE VERGİMİ VERİYORUM""" BU KADAR ADİCE BİR DAVRANIŞ OLABİLİR Mİ? BU VE BUNUN GİBİLERİN CEZASININ NE OLMASI GEREKTİĞİNİ KONUŞ… “”ALLAH İNDİNDE TEK DİN İSLAMDIR”” AYETİ KERİMİ YASAKLANDI.. DOMUZ ETİ KASAPLIK ET SINIFINA ALINDI.. MÜSLÜMAN MAHALLESİNDE SALYANGOZ SATILIYOR. BİZ BU AB YE HEP Mİ İTAAT EDECEĞİZ. SEN BUNLARI KONUŞ … EYALETMİŞ. “”VATAN BİR BÜTÜNDÜR BÖLÜNEMEZ…. BUNU İYİCE AKLINA YERLEŞTİR.. KİNCİLER HER FIRSATTA MİLLİYETÇİLERE KİN KUSMAKTALAR. “””SİZLER SOYUNUZU GÜZELCE SÖYLEYİN.. HERKES BİLSİN ASLINIZI NESLİNİZİ.. ASLI ECDADI TÜRK OLAN.. MİLLİYETÇİYE SALDIRMAZ.."""""""
8 tane sağdan, 8 de soldan asmışlar. Astıkları gençler kaç yaşında idi. 18-22. Yani ülkeyi bu 16 kişi karıştırdı astık, ülkeyi kurtardık. Kim diyor bunu? O günkü konseyin başkanı. Bugün ne diyor aynı zatı muhterem? Türkiye eyaletlere bölünsün diyor. Niye? Yönetemiyorlarmış merkezde bulunanlar. Merkezdeki yönetemiyor,taşradaki yönetecek. Olur...Hatta eyaletlere bölmeyelim Marmaris’in fatihi.. O zaman nasıl 16 kişiyi asıp her şeyi kurtardıysan bugün de Ver Kurtul. Kesin çözüm.. Değil mi? Benim ecdadımın kanıyla alındı. Gözü olan KAN VERMEYE hazır olsun. Bu ülke eyalete bölünmez .
ATATÜRK “MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR” DEMİŞTİR. FATİH “”YA İSTANBUL YA İSTANBUL” DEMİŞTİ.
EFENDİMİZ FAHRİ KAİNAT SAV “”HUBBÜL VATAN MİNEL İMAN” BUYURMUŞLARDI. ŞEYH EDEBALİ “OĞUL DEVLET OL”” DEMİŞTİ. ERTUĞRUL GAZİ “”DEVLETİ EBED MÜDDET”” DEDİ. İLK DEFA TARİHİNDE YAVUZ “”SİNA’YI GEÇTİ”” YAVUZ’UN KULLANIDIĞI YİVLİ TOPLAR “”368 YIL SONRA ALMANYADA KULLANILDI…..
ALPARSLAN “”KEFEN GİYEREK MALAZGİRT’E GELMİŞTİ””
"""TÜRKİYE EYALETLERE BÖLÜNSÜN DİYEN""" SEVAT VE ZEVATIN YANINDAKİ TAYFA....
SENİN ECDADIN BUNLAR İSE; SEN ECDADINA İHANET EDİYORSUN.. EĞER DEĞİLSE ZATEN KONUŞMAYA HAKKINDA YOKTUR.
Bunu diyen ANAYASA SUÇU İŞLEMİŞTİR. Sizi göreve davet ediyorum .. Ey Sayın Cumhuriyet Savcıları. İşinizi yapın. Bu suça mevcut anayasada; VATANA İHANET derler.
Yargılanamazmış. Doğru,kan içenlere bir şey yapılmadı. Kalem kırıp kahkahayla gülenlere de bir şey yapılamadı. Ama o dönemde kalem kıran hani bir Soyer vardı. Nurettin SOYER. Hatırladınız mı? Onun hayatının son iki yılını bir soruşturun. Ömrünün son iki yılında ALLAH C.C ona öyle bir dert verdi ki; İnim inim inledi, her aldığı nefeste ölüm istedi. İlahi Adalet tecelli etti. Ama hesap bitmedi. Orada idam edilen gençler o ve onun gibi kan emenlerden hesap sormak için bekliyorlar. Evet hesap sorulmadı. Çünkü anayasada kendilerini garantiye almışlardı. Dünyanın en zengin olanlarından bir tanesi de Konsey üyelerinden biriydi. Nasıl olsa hesap sorulmayacaktı. Kendilerini garantiye aldılar. Ülkeyi de garantiye aldılar. kendileri için kimse "gık" demiyor. Ama ülke nasıl sahipsiz. Eyalete bölün yarısını verin. Kerkük Kürt Şehridir diye Diyabakır`da konferans düzenletin. """KERKÜK`E YAPILAN SALDIRIYI DİYARBAKIR`A YAPILMIŞ SAYARIZ DEYİP DEVLETE MEYDAN OKUYUN... " AVRUPA BİRLİĞİNİN YOLU DİYARBAKIR`DAN GEÇER DEYİN" NASIL OLSA DEVLETİN SAHİBİ YOK. ÜSTÜNÜZE GELEN,,, ECDADA LAYIK HAREKET EDEN OLURSA........KAFATASCI"" DER KURTULURSUNUZ... SONRA DA AB’LERİNİZ VAR HEMEN ONLARIN KAPISINA GİDİP AĞLAMAYA BAŞLAYIN. Nasıl olsa devletin sahibi yok.
Ey Bugün Kalkıp da; "Eyaletlere Bölelim, Cesur Adımlar Atalım" diyen O kara günlerin muhterem ve çok sayın Konsey Başkanı...Bugün söylediğini dikkate bile almıyorum... O Kara Eylüllerle ilgili birkaç soru soracağım şimdi sana;
1- ÜLKEYİ 16 KİŞİ Mİ KAN GÖLÜNE ÇEVİRMİŞTİ?
2- SİLAH SATANLAR NEDEN ASILMADI ?
3- SIKIYÖNETİMLERİN OLDUĞU ESNADA BİLE OLUK GİBİ KAN AKIYORDU. İHMALİ GÖRÜLEN, GÖREVLERİNİ YAPMAYAN ADETA KANIN AKIŞINI SEYREDENLERDEN HANGİSİNİ ASIP; KİMİ YARGILADINIZ?
4- GÜMRÜKLERDEN SİLAH GEÇİŞLERİNE İZİN VEREN KAÇ KİŞİYİ ASTINIZ?
4- EDİRNE`DE BİR ASKERİ BİRLİKTEKİ KARARGÂH`TA BİR SUBAY İKİ SUBAYI VURUP İNTİHAR ETMİŞTİ.. O OLAYIN PERDE GERİSİNDE NE VARDI ?
5- İHTİLALİN İKİNCİ GÜNÜ MALATYA`DA TURGUT SEBZECİ`NİN BABASI ÖLDÜRÜLDÜ... KATİLLER KİM İDİ? İHTİLALE RAĞMEN BU NASIL GERÇEKLEŞTİ? İHTİLALE RAĞMEN BU OLAYI YAPANLARI ASTINIZ MI?
6- TAHSİN ŞAHİNKAYA`NIN MAL VARLIĞI "İHTİLALDEN ÖNCE NE İDİ? KONSEY ÜYELİĞİ SONA ERDİKTEN SONRA NEDİR?
7- CEZAEVLERİNDE O KADAR ASKERİ DİSİPLİNE RAĞMEN KAÇ İSYAN ÇIKTI? İSYANLARDA KAÇ KİŞİ ÖLDÜRÜLDÜ? İSYANLARA SEBEP OLUP O KADAR KAN DÖKÜLMESİNE SEYİRCİ KALANLARI ASTINIZ MI?
8- İŞKENCELERDE KAÇ KİŞİ ÖLMÜŞ VE SAKAT KALMIŞTIR?
BU ÖLÜM VE SAKAT KALMALARA SEBEP OLAN YETKİLİLERİ ASTINIZ MI?
9- PEKİ YUNANİSTAN`IN NATOYA ÜYELİĞİ İÇİN ; GEÇMİŞ DÖNEMDE GÖREV YAPAN O KADAR HÜKÜMETLER ONAY VERMEMİŞKEN; İHTİLALDEN HEMEN BİR HAFTA SONRA YUNAİSTAN`IN NATO`YA ÜYELİĞİ İÇİN KONSEYİNİZ KARAR VERMEDİ Mİ? BİR TEK KARAR İÇİN İHTİLAL YAPACAKTINIZ DA NEDEN O KANLARIN DÖKÜLMESİNE SEYİRCİ KALDINIZ? BUNUN SEBEBİ NEDİR?
10- O GÜNLERDE ABD DEN "TÜRKİYE`DE KORKACAK BİR ŞEY YOK İHTİLALİ BİZİM ÇOCUKLARIMIZ YAPTI" AÇIKLMASI YAPILDIKTAN SONRA.. KONSEY TARAFINDAN HİÇBİR AÇIKLAMA YAPILDI MI ? MESELA"" BİZ KİMSENİN ÇOCUĞU DEĞİLİZ, ASLIMIZ DA BELLİ, NESLİMİZ DE BELLİ "" DENİLDİ Mİ?
11- MADEM SİZLER SUÇ İŞLEMEDİNİZ.... O HALDE; ANAYASAYA MADDE KONULARAK NEDEN KENDİNİZ İÇİN "" YARGILANAMAZLAR..."""MADDESİ KONULDU..""" SİZ SUÇLU DEĞİLSENİZ O MADDE NİYE KONDU....?
12- BEYAZ ZEHİR TÜCCARLARINI ASTINIZ MI?
13- FUHUŞ ŞEBEKELERİNİN BAŞ MİMARLARINI ASTINIZ MI?
14- ANKARA’DA ZİRAAT LOKALİNE BOMBA KOYUP İKİ GENÇ MÜHENDİSİN ÖLÜMÜNE NEDEN OLAN KİMDİ, O’NU SEN BİLİYORSUN”” ONU DA ASTINIZ MI?
ŞİMDİ KALKMIŞ “”EYALETLER, CESUR ADIMLAR”” DİYE KONUŞUYORSUN. BU MEMLEKETİN DERDİ AHLAK AHLAK.. EĞİTİMİ ADAM GİBİ VERSİNLER. ACELE LOKAL EĞİTİM SİSTEMİNE GEÇİLSİN.. İŞSİZLİK DE AŞSIZLIK DA BİTER. KANDAN PARA KAZANAN ŞEREFSİZLERİN HÜKMÜ DE BİTER.
Yaaa kara eylülün beyaz adamı…
PROBLEMİMİZ EĞİTİM..
BAŞKA DERDİMİZ YOK BİZİM...
LEBİDERYA