- 1103 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
BİR KADIN DAHA EŞİ TARAFINDAN ÖLDÜRÜLDÜ…
H.K, çalıştığı tekstil atölyesine giden eşi Serpil K.’yı bir süre takip etti. Eşinin atölyeye girdiğini gören H.K, arkasından içeri girerek eşine iki el ateş etti. Bu sırada işyeri sahibi araya girerek H.K.’yı durdurmak istedi. İşyeri sahibine silahını doğrultarak aradan çekilmesini söyleyen H.K., daha sonra makinelerin arkasında bulunan eşi Sepil K.’nın yanına giderek kafasına iki el ateş etti. Saldırının ardından hızlı olay yerinden kaçan H.K’nın yakalanması çalışmaları sürüyor. Olay yerine gelen ambulans ekipleri, yaptıkları kontrollerde Serpil K.’nın hayatını kaybettiğini tespit etti.
Tekstil atölyesinin sahibi Mehmet Güven, "Eşinin uyuşturucu alarak kendisine şiddet uyguladığını, dövdüğünü söylemişti. Pazartesi günü burada işe başladı. Avukat parası toplayarak boşanacağını söylüyordu. Bende kabul ettim. Pazartesi maaşı ve işlemlerini konuşacaktık. Sabah personeller gelirken arkadan bir erkek sesi duydum. Oraya gitmemle silah sesleri başladı. Saldırgana engel olmak istedim ancak silahı bana doğrultarak aradan çekilmemi söyledi. Daha sonra makinelerin olduğu yere kaçan Serpil’in yanına gitti ve kafasına 2 el ateş etti" dedi.
Boşanmak isteyen eşini Bayrampaşa’daki iş yerinde başından tabancayla vurarak öldüren H.K, aynı silahla Kağıthane’deki evinde intihar girişiminde bulundu. Kendisini başından vurduğu belirtilen H.K, sağlık ekiplerince hastaneye kaldırıldı.
ACABA SAYIN ARINÇ ZİYARETE GİDER Mİ SERPİL KAYA’NIN MEZARINI. ? ÜSTELİK BU KEZ “ UYANDIRMAYIN LÜTFEN “ DEMESİNE DE GEREK YOK. SERPİL KAYA, UYANAMAZ ARTIK…
Eser Akpınar
17.03.2011
İzmir
YORUMLAR
Bir İbrahim Tatlıses vuruldu, ülke ayağa kalktı neredeyse. Sanatçı, sevenleri de vardır, sevmeyenşeri de. Sevenlerinin ayaklanması normal, peki ya devlet büyüklerine ne demeli!!!
Onca şehitlerimiz, onca korunması gerekirken öldürülen kadınlarımız vs kimin umrunda...
Yüreğinize sağlık Eser Hanım. Sevgilerimle
Eser Akpınar
Bu ülkenin ayıpları sayılmakla bitmez...
Teşekkür ediyorum Sevgi Hanım...Sevgiler, selamlar.
Bosanmak istemek kadinin ne haddine degil mi ?
Geri kalmisligin apacik göstergesi bu.
Allah rahmet eylesin bu ne ilk ne de son haber.
Ama yazinin sonunda sözü Arinca getirmeniz bence güzel degil.
Sonucta bu haberlere alkis tutmuyorlar.
Diger mesele nedense gündemden hic düsmeyecek gibi.
Sevgilerimle
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Saygılar, selamlar...
İnsanın kanını donduran olaylar bunlar. Bir kadın evi ve çocukları için çalışıyor çabalıyor ayyaş eşse onu nerede olsa rahat bırakmıyor, iş yerinde bile.. Evde ettiği eziyet yetmezmiş gibi.
Çaresiz kadınların hazin öyküleri inşallah son olur diyeceğim ama hiç sanmıyorum son olacağını. İnsanlar bu kadar tembelken, keyfine bu kadar düşkünken daha çok kadınımızın canı yanacağa benziyor çok...
Yüreğin ve kalemin susmasın arkadaşım. Duyarlı yüreğini tebrik ederim.
sevgimle...
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum Arkadaşım, sorun hepimizin sorunu...Bütün kadınların...Sevgiler, yüreğine...
güzel yazını kutlrım..kadın erkek eşit deselerde malesef gene yaya kalan kadınlar..artık akşam olunca haberleri dinlemek istemiyoruz..baktıkca .nabız.ve tansiyon yükseliyor..acaba anadolu kadını olmasaydı napard erkekler..en büyük acıyı dünyada sadece TÜRK KADINLARI çekmiş ..umarım gülüm yazınz mesajınız yerine varır selam larımla güller diyarından puanım 10 dur
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum Isparta...Sevgiler olsun İzmir'den...
Üzücüve aynı noktaya takılmışız.UYANDIRMAYIN...sen kim oluyorsunda uyanması riskli bir hastayı "uyandırmayın dedim "diyebiliyorsun.Çıldırdım duyunca hele işi bilince .
Kadınlarımız ve hala devam.Ne zaman biter yada biter mi?
Duyarlı bir paylaşımdı.
Sevgilerimle
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum.