- 1149 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
3 Harfliler
Ben hayatım boyunca 3 harflilerden hep korkmuşumdur.Çocukluğumdan beri bana hep 3 rakamı ve 3 harfliler ile ilgili korkular yaşatmıştır çevremdekiler.
Çocuktum evin içinde bıcır bıcır bir oraya koşar bir buraya,zıplar hoplar yerimde hiç duramazdım.Bu oyunlarım en çokta annemi kızdırırdı.Oğlum dur yeter sessiz ol,ben aynen devam.Oğlum bak kalkıcam yerimde,bende yine bir değişiklik yok.Oğlum bak ÖCÜ’lere veririm seni.İşte ilk 3 harfli korkum böylelikle başladı.
Zaman geçti biraz büyüdük artık "öcü" diye bir kavram olmadığını öğrendik,daha annem öcü de dese durmak yok oyuna devam.Annem baktı bu böyle olmuyo artık öcü kelimesinden de korkmuyorum hemen yeni bir 3 harfli attı ortaya aşı,artık öcü yoktu korkularım arasında yerini başka bir 3 harfli olan aşıya bırakmıştı.Annem aşı yaparım dediğinde gelde kalk bakalım yerinden.
Yine aradan zaman geçti hastalık olsun,önlem olsun birbiri ardına gelen aşılardan sonra artık onlardanda korkmamaya başlamıştım.Yaramazlıklar son sürat devam ediyor tabi.Bir evde top ile kendi kendime oyun oynuyorum şeytanın oyununa geldik yine topa vurduğum gibi kırdım güzelim antika vazoyu,senmisin vazoyu kıran önce bir güzel fırça yedik,top bıçakla patlatıldı ve yeni bir 3 harfli ile tanışma zamanı geldi.Annem elinde birşeyler geldi bir daha yaramazlık yap ağzına bundan sürerim,iyide o ne anne?Bir daha ki seferde yaptığım yaramazlıkta öğrendim onun adını acı.
Öyle yaramaz,öyle haşere bir çocuğumki annem sayesinde küçük yaşta acıya alıştım.Kahvaltıda,öğle yemeğinde,akşam yemeğinde,bazen ara öğünlerde sağolsun annem eksik etmezdi acıyı...
Zaman geçti büyüdük yavaş yavaş durulmaya başladık okulla beraber.Annem artık okul sayesinde benim yaramazlıklarımdan kurtulmuştu.Hayatım boyunca ilk defa 2 tane 3 harfliyi aynı anda öğrendim okulda.Bir gün sınıfta ayran içiyordum yere döküldü,öğretmenimiz kızar diye hemen gittim tuvaletten paspası aldım,ama paspas benden büyük kaldırmaya gücüm yetmiyor.Bende sürükleye,sürükleye götürmeye karar verdim.Tam sürüklüyordumki müdür yardımcımız odasından çıktığı gibi beni gördü ve paspasla oyun oynanırmı diyerek bir iki tokat attı işte o anda öğrendim diğer 3 harfli 2 kelimeyi de sağ ve sol...
Aradan uzun zamanlar,ilkokul bitti.Liseye yazılmıştım.İşte hayatımın en korkunç 3 harflisi ile lisede tanıştım.Lise 2. sınıfa geçmiştim bizim karşı sınıfta güzelmi güzel,şeker gibi bir kız vardı.Adını söylemek istemediğim bu kıza karşı farklı duygular içinde bulmuştum kendimi adını koyamadığım farklı duygular.Beni benden alıp başka diyarlara götüren,kalbimin bütün vücudum ile atmasına neden olan bu duyguların adı aşktı.Bu amansız bir hastalık gibiydi,çaresi yoktu.İnsanın kalbinden başlayıp,bütün vücudunu ele geçiren amansız bir hastalık...
Hayatım boyunca 3 harlilerden korktum ve korktuğum başıma geldi bir ECE’ye vuruldum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.