- 1531 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTULMUYOR....
Hala seviyorum seni. vazgeçmek için şiirlerden vazgeçmem yetmedi. yüreğim bir daha anmasın diye adını bütün kelimeleri unuttum. hani şu türküdeki gibi ’ çoktan unuturdum seni ah bu şarkıların gözü kör olsun’... yok olmuyor... yüreğin yanmasın diye şarkılardan, şiirlerden vazgeçmek yetmiyor. içimde sana ait,seni hatırlatan bütün kelimeleri parçalarsam, kalbim suküta erer sandım. olmuyormuş. içinde senin geçmediğin hiçbir hece yokmuş benim lügatımda... seni hatırlatmayan hiçbir şarkı, seni söylemeyen hiçbir lisan yok..., dilsiz olsam,sağır olsam, ama olsam yine olmayacak biliyorum... adına yüklediğim bütün anlamlar gelip oturacak yüreğimin ortasına. kokunu duyacak yine bütün duyularım. uslandım artık... seni unutmak mı, haşa... her canlının bir amacı varmış dünyada... benm payıma seni sevmek düştü... senden gelen herşeye amenna... unutulacak dert değilmişsin... seni dert diye yad edince dilim kalbim boynunu büküyor. toz kondurmuyor sana... biliyormusun şu sol yanımdaki sevgi makinası sana kurulu... ve seni, seni çok...... herneyse içimdekini anlatacak bir lisan yok... seni anlatacak harfler birtek sukütun alfabesinde var... öyleyse..............................................................................................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.