GÜLMECE -4- :)))
VİTRİNDEKİ MANKEN
Adamın biri, ilk kez şehre inmiş, kalabalık ve büyük mağazaların olduğu bir caddede yürürken; bir mağazanın önünde durup hayretle vitrindeki mankene bakmış. İlgi çeksin diye vitrindeki mankenin elinde bir avuç çekirdek varmış.
Adam:
“Teyze, bana biraz çekirdek…” diye tutturmaz mı?
İçerde bunu gören mağaza sahibi, gülümseyerek:
“ Hayrola hemşerim! Mankeni çok nu beğendin?”
“Hayır, sevmedim, biraz çekirdek istedimdi fakat vermedi, çok cimri canım, sanki ruhsuz!”
Mağaza sahibi şaşırarak:
“Zaten o canlı değil ki!”
“Öyle ise, kov gitsin…”
KUŞBAŞI
İki arkadaş acıkmış ve hemen bir lokantaya dalmışlar
Garson:
“Hoş geldiniz…” sonra “Ne alırdınız?” dedi.
İki arkadaş menüde yazılanlara bir bakmış,
Biri:
“Olum, baksana burada “Kuşbaşı” diye bir kebap var! Ondan yiyelim mi?
Diğeri:
“Ya biz köyde kuşların kafasını koparıp atıyorduk şehirde ise kebap diye satıyorlar!”
“Uzatma, tadına bir bakalım derim”
ikisi garsona:
“Bize ikişer dört kuşbaşı…”
Garson siparişi alıp ocak başındaki ustaya:
“İki duble kuşbaşı…
İki arkadaş bu kuşbaşı nasıl bir şey olduğunu konuştular ve merakla bekliyorlardı, az sonra garson kebapları getirip masaya bıraktı.
“Başka bir arzunuz..?
İki arkadaş bir kebaba bir garsona baktılar
“Ya bu bildiğimiz et kebabı, oysa biz senden kuşbaşı istemiştik! Nerde bu kuşbaşıları?”
_________________
Devam edecek...
[email protected]
YORUMLAR
Gİnsanı gülümseten bu sayfa iyi geliyor bana. Hatta şu makenlerle ilgili bir anımı da anlatmadan geçemeyeceğim. Benim çocukluğumda hazır giyim mağazası şimdiki gibi çok bol değildi. Bir ilçede ya bir ya iki taneydi.
Bizim eve yakın bir mağaza vardı. Ben ve kardeşim, her sabah okula giderken o mağazanın önünden geçip makenleri izlerdik, ne giydiğini, onları kimlerin giydirdiğini hep merak ederdik ama nedense kimseye somazdık.
Yine güldük teşekkürler........saygımla
:)))) Ağlatmayı herkes başarır, önemli olan gülümsetebilmektir insanları...
Yüzümde gülücüklerle okudum. Teşekkür ederim...
Sevgi ve saygıyla...
DemAN
sevgilerimle