- 1260 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bize Dair
Yana yakıla aşk’ı narıma düşmüştü yüreğin... Sevgi okyanusumda mavi düşlerde yolculuğa çıkmıştın..Sığındığın, tümcelerle yüklü limanlardan aldığın son yolcuydum ben.. Bir şiir olmuştuk (sen)li dillerle yazılan.. Bu duygu selinde kahraman ben, kaptan-ı derya sen olmuştun.. Eşsiz bir mimari örneği çizmiştin kalbinde...Yapılandırmak ve inşa etmek istiyordun, mabedi yüreğime... Aşk ne kolaydı, değil mi? Hiç bir mimar, aşk’ı mabedi sebat ve sadakat olmadan yapılandıramazdı, eserine...
Gökkuşağının yedi rengini çocuk gülüşlerimde aradın…Anka Kuşu’nun kanadında seyre daldırdın masum düşlerimi..Göğe taşımayacaktın, hazanla efsunlanmış yaralarımı...Yıldızların altında dans etmiştik ya hani... Çoban yıldızını şahit kılmıştın sevgimize... İnşadla okuduğun şiirler nefesinle hayat buluyor…Ciğerlerime doluyor sanki, nefesin...Issızlığında gecenin yontulmamış asi sevda çığlıkların sağır ediyor kulaklarımı…Vuslata gebe hasretlerin prangalarında esaretteyken yüreğim, yerebatan sarnıcında bir tutam umut saklamışsın.. Bize dair...
Ömrüme tıkamışsın közlenmiş yangınını… Serinlemişsin yanan suyla, derin bir oh çekmişsin... Buruk bir elvedanın ardından kapatmışsın yüreğini...
Ak denizin en sıcak günlerini yaşadık sanki...
Kelimelerin en manalı iklimlerinde dolaşıyorduk...
Kâh sararıp solmuş dökülüyor...
Kâh kar taneleriyle, saçlarından kirpiklerine yağıyor...
Kâh taze çiçek kokularıyla, tabiat ananın börtü böceği yenilemesiyle diriltiyordun...
Kâhsa özlemle kavrulduğum aşkına susadığım sıcak mevsiminle buluşturuyordun...
Gecenin koynunda emzirdiğim, vuslata dair düşlerim vardı...
Firakla süsledin, azimle çaba harcadın kanıtladın, firar yanlısı yüreğini... Gittin...
Gitmek için gelmemiştin oysa...
Sevmek,
Kalmak,
Yanmaktı niyetin...
Gittin, aylar oldu... Ve artık ümidimi yitiriyorum...
Beklemeye dayanıklı yüreğimin direncini kırmak üzeresin...
Sevgilim bekliyorum... İnatla, sükûtla, sabırla, aşkla, içimde sakladığım çığırtkan sevdayla...
Gece sessiz çığlıklar atıyor beynimde susturamıyorum... Tüm ışıkları yakarak susmayı azmettirdim geceye... Nafile... Susmuyor...
Yüreğime şiirler yağıyor bu gece...
Seni anı/yorum her dizede, avunuyorum böylece...
Gelmeyeceksin bunu bile bile...
Kahretsin yine seni yazmışım bütün gece...
Kahramanım;
Şimdi bir peri masalında uykuya dalmalıyım...
Bana öyle masallar anlat ki;
Yüreğim uyusun diz(e)lerinde...
NEŞE CÖMERT
6 EYLÜL 2010
[ italik ]
YORUMLAR
hoş geldin ne iyi ettin de geldin üstelik boş da gelmemişsin çok güzel bir yazı ile çalmışsın kapıyı
dolu dolu bir yazıydı kalemin yazdığı.ilk olarak sabah bu yazı ile güne başladım.
tek bir eleştirim olacak sevgili Neşe benim gözler galiba bu ara hızla bozuluyor rengi az açartsan yeşil tonunu
bir de kalınlaştırırsan bu güzel yazıyı okumak çok daha kolay olacak
sevgilerimle tekrar hış geldin ve eminim hoşluklara geldin...
Neşe CÖMERT
Görmekle mutlu oldum, okumakla mest...Hoşgeldiniz...
Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Neşe CÖMERT
Bekleyişlerin savrulan türküsü gibi..
Ne varsa aşka dair özlemin koynunda saklanmış, sessiz çığlıklarda zuhur bulur..
Hoşgeldin değerli kalem.