- 2067 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
Sevdama Mektup-7
Sevdam!
Bugün seni düşündüm; senin uzağında olup, sana dokunamamak çok kötü bir duygu. Sen hep diyorsun ya, “her şeyde seni görüyorum” diye. “Seni çok özleyince bir kadeh doldurup, içinde gözlerine bakıyorum. Sonra da yudumluyorum, yudumluyorum, yudumluyorum. Efkâr dağıtıyorum” diye.
Ya ben..! Ben ne yapayım sevdam? İçki içip bağıramam, sigara içip savuramam. Benim böyle alışkanlıklarım yoktur, sen de biliyorsun. Alıp başımı sokaklara attım ben de kendimi. Ayaklarım nereye götürürse oraya gittim. Hiç farkında olmadan, o parka gelmişim yine… Yürüyenlerin arasına karışıp, sessizce yürümeye başladım; tabi sen de yanımda…
Baktığım her şeyde seni görüyorum son günlerde. Bir ara, mor menekşeye takıldı gözlerim. Hiç gözümü kırpmadan izledim menekşeyi. Menekşenin morunda, deniz gözlerini gördüm. Baktıkça baktım. Dalmışım.‘Dikkat etsene bayan.’ Diyen sesle kendime geldim. Beyaz eşofmanlarının içinde yürüyen, esmer bir gence çarpmışım.
Tıpkı, Türk filmlerindeki gibi… Başımı kaldırıp, gözlerinde, gözlerini aradım. Hani bir şarkı vardı eskilerden; bilmem hatırlar mısın? ‘’Sırf sana benziyor diye, merhaba dedim birine.” Aynen öyle baktım gözlerine. Sana benzemiyordu. “Affedersiniz.” dedim usulca.
Yürüyüşüme devam ettim. Seni bırakır mıyım hiç! Yine yanımdasın. Bu defa menekşeden vazgeçtim. Deniz kenarına gittik el ele. Hani şu mavi deniz vardı ya, işte ona. Aslında bütün denizler mavidir diyeceksin şimdi; fakat bizim gittiğimiz deniz, daha bir maviydi. Bizi karşılamak için mi giymişti acep, mavi elbisesini?
Kumsalda başımı göğsüne yaslayıp, kalbinin sesini dinlerken, deniz beyaz köpüklerini getirip ayaklarımıza seriyordu; tıpkı benim duvağım gibi…
O vaziyette ne kadar kaldık bilemiyorum. Hain rüzgâr kıskandı bizi! Hışımla savurdu saçlarımı. Yüzüme dağılan saçlarımı, usulca aldın parmaklarınla. Eğilip alnıma bir buse kondurdun, en sıcağından.
Of off sevdiğim! Bu hayaller beni bozacak! Ben ufak ufak eve gitsem iyi olacak; birine daha
Çarpmadan!
16.03.2011/ Emine UYSAL
YORUMLAR
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Elis Özer
saygı ve sevgilermle
Aşk'a ve özleme çarpmış kahramanımız, birine daha çarpsa ne olur ki? İşi zor...
Yine çok güzeldi Emine. Seviyorum mektuplarını. Sadeliğini ve içtenliğini. Sevgiler yüreğine.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Teşekkür ederim.
sevgimle...
Canım benim ya, sevdasına mektuplar da yazarmış...Ah arkadaşım sen ve ben gün gelse de kurgulardan kurtulabilsek:)))
Çok duygulu bir mektuptu arkadaşım. Bence bu mektupları da bir kitapta toplayabilirsin.
Yüreğine, kalemine sağlık canım. Sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Teşekkür ederim.......sevgimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
..".Okurken yaşatmak" denilen şey bu olsa gerek Emine Hanım. İnanın hayal kurduğunuz bölümledeki her anlatımı birebir yaşadım adeta.
....Bir duygu başkalarına daha nasıl anlatılabilir ki? Duru ve akıcı, okuyanı içine katan böylesi anlamlı bir yazıyı
yazan yüreği ve kalemi kutluyor saygı va sevgiyle selamlıyorum.
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygı ve selamlar...
Güzeldi arkadaşım. Sayfanda olmayı seviyorum. Tebrik ederim. Sevgilerimle..
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle...
Evet Eminem bizede kattın bu hayalin içine.Ne güzeldi.Duygulu ve sanki yaşanmış gibi.Eline, o güzel yüreğine sağlık.Sevgiler.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle can.
Hanımefendi çok güzeldi,bu satte iyi geldi.
Emeginize sağlık.Sevgiler,Selamlar.
AYHAN DÜŞMEZ tarafından 3/17/2011 12:22:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygı ve selamlar...