Bu Durumda
O değil de;
Benim bisürü yazım vardı :))) Sazlarım ve çakıltaşlarım da vardı benim ama konumuz o değil. Konumuz; yani demem o ki, yazıların hangilerini yayınladım hangilerini yayınlamadım karıştı gitti. Arapsaçına döndü. Çöz beni arapsaçı...
Bu durumda napıyoruzz!
Yapacak bişey yok, yerine yenilerini yazacağım. Sanat eseri değil nasıl olsa. de/da’ları ayıralım yeter. Ayırmayınca bazı dostlar çok dertleniyor.
O değil de;
Sitede çok iyi yazanlar var. Şapka çıkarttırır türden. Gerçekten biçoğunu okumak büyük keyif. Okuyamadıklarım da henüz keşfetme imkanı ve zaman bulamadıklarım...
O değil de;
Aslında birbirimize benziyoruz. Sadece tarzımız farklı. Kimse kötülük olsun diye birşey istemiyor. Farklı görüşten olsak da herkesin istekleri çok insanî. Bütün olay, sadece biraz sabırlı ve saygılı olabilmek.
O değil de;
’sazlarım vardı, ırmaklarım vardı/çakıl taşlarım vardı benim/ama sen başkasın, anlıyor musun/başkasın
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
sen farkındamısın bilmem ama satır aralarında küçük ...küçücük kelimelerin koltuk altlarına felsefi düşünceler gizliyorsun.
Ben yazılarını okurken aklıma okuduğum bazı kitaplardan bölümler geliyor..
Anlamadığım yüz otuz kişi okumuş da yorumlamamış...
:))))
N'apıyım ...
O değil de...
Sırtını güneşe ver...
Derin bir nefes al...
Bırakma...tut..tut..tut..tut..tut..
Yavaşça salıver..
Aha hayat böle bişi..
Esma KAHRAMAN
Hayat güzel :)sindire sindire yaşamak başka bi güzel.
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Evet dogru diyorsun kimse kötülük olsun diy birsey istemiyor.
Her kalemin tarzi farkli yaklasimi farkli
Bütün olay, sadece biraz sabırlı ve saygılı olabilmek.
Evet iste olay bu.
Yine bir güzel yaziydi dikkate alinmali bence.
Yüregine saglik
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
Şurdan şuraya gitmem. Katlanmak zorundasın, şansına küs Sayın Yazarım.
:) Sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler sayın Yazarım.