- 422 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞRUYU GÖSTERELİM
Bırakın bir sevgiliye dilenmeyi.Yalnız kalın ve doğayı tamamlayın.Sizi yolunuzdan döndürmek isteyenler olacak...
Hadi katılın aykırı yaşama ne kadar cesaretlisiniz.O klişeleşmiş hayat tanımlamasına göre mi yaşayacaksınız?Neydi evlilik çocuk ve sonra torunlar.Huzuru böyle buluyorlar.Böyle bir dünyaya nasıl çocuk gelir ki,sorun bunu kendinize.
Sonra isyankar diye çıkar adınız.Çünkü onlara göre farklılaşma yarışına girmişinizdir.Sizi anlamazlar zaten.Yormazlar okumayan beyinlerini.Dertleri aynıdır.Bir iş ve birde eş.Yazık onlara.
Aşk bitti görmüyormusunuz,üzüyor insanlar kendilerini sadece yaşam var artık çalışmak ve sizin seçtiğiniz yol var.Anlamazlar...Acılar var.Kimse yanına birini aramasın hepimiz bir hayal peşinden koşmuyormuyuz.Kimlere yazıyoruz o yazıları.Aradığımız insanlar yok bu dünyada...
Karalarlar sizi inançsızsınızdır.Neydi zina,içki...Birde onlar baksın ne kadar günaha...Karamsarsınızdır...Cennete nasıl gidilir.
Ben ne bir kurulu düzene göre yaşamak istiyorum ne de tanımlaşmış şeyleri ezberlemek.Kendi sınırlarımı aşmak.Doğruları bulmak.Buda aykırılık.Doğayı tamamlamak gerek.Çünkü zaman az.İnsanları yönlendirmek.Bana katılmayanlar olabilir.Önemsemiyorum zaten.
Olmayan yapay insanlar var.Görün.Sİz onlara göstereceksiniz doğruları.Yeterince zıvanadan çıktı.Ben karşı duruşumla gösteriyorum.Sizden de bekliyorum.
YORUMLAR
Ben ne bir kurulu düzene göre yaşamak istiyorum ne de tanımlaşmış şeyleri ezberlemek.Kendi sınırlarımı aşmak.Doğruları bulmak.Buda aykırılık.Doğayı tamamlamak gerek.Çünkü zaman az.İnsanları yönlendirmek.Bana katılmayanlar olabilir.Önemsemiyorum zaten.
KURULU DÜZENE GÖRE YAŞAMAMAKTIR ASLOLAN...ŞAİRE, ŞAİRLERE YAKIŞMAZ BU ÖNGÖRÜLEN VE DAYATILAN KURULU DÜZEN BİÇİMİ...
VE AYKIRILIK DEĞİL OLMASI GEREKENDİR..SÖYLEMİN GİBİ DOĞAYI TAMAMLAMAKTIR...
ÖNEMSEME...SANA KATILMAYANLARI ÖNEMSEMEMEK SENİN DUYARLILIĞIN VE DÜNYA GÖRÜŞÜNDÜR...İŞTE O KADAR ÖZGÜRSÜNDÜR..
KEYİFLE OKUDUM..
SEVGİYLE..
tebrik ediyorum bülent kardeş. maske çıkmış buyum demişsin. devamı gelecektir bu hesaplaşmaların. okumanın en güzel yanı da bu her okunanda yamalarından soyunursun.
fakat azıcık haksızlık ediyorsun. genelleme yaparak. ;) zira sanırım bir yüzyıl falan oldu evleneli çoluk çocuk ama hala okur hala yaşamaya devam ederiz zevklidir velhasılı.
bir gün buralarda olursak aynı zaman sürecinde hakiki bir aşk yakaladığın zamanki duygularınıda okumak isterim. zira boyut üstü bir haldir ve sanırım sen de son derece güzel anlatacaksın aşkı.
son bi şey; aranılan insanlar her zaman vakitli çıkmaz kişilerin karşısına birde bakarsın olmaz bir zamanda dikilivermiş gözlerinin önüne. o vakte mi küsesin olmadığına kendini inandırmış olduğuna mı karar veremezsin.
tebrik ve saygılarımla...
Hadi katılın aykırı yaşama ne kadar cesaretlisiniz.O klişeleşmiş hayat tanımlamasına göre mi yaşayacaksınız?Neydi evlilik çocuk ve sonra torunlar.Huzuru böyle buluyorlar.Böyle bir dünyaya nasıl çocuk gelir ki,sorun bunu kendinize.
.....
senin sorguladığın şeyleri zaman zaman ben de sorguluyorum. niye böyle diye başlayan bir sürü cümle kuruyorum ama yine de kafama inat kalbimle yaşayıyorum...
yüreğine sağlık...