- 1347 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AYDIN'DA BULUNAN KAPLICALAR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
KIZILDERE KAPLICASI:Buharkent İlçesine 3 km. uzaklıktadır, kaplıca suyu sodyumbikarbonat ve sülfatlı olup romatizma, siyatik ve kireçlenme hastalıklarına iyi gelmektedir. Kaplıca Denizli-Aydın karayolu üzerindedir, kaplıca çevresinde otel, bakkal vb.gibi tesisler bulunmaktadır.
SALAVATLI KAPLICASI:Sultanhisar ilçesine 9 km. uzaklıkta, Salavatlı Kasabasındadır. Suyu kükürtlü olup, romatizma ve cilt hastalıklarına iyi gelmektedir. Salavatlı Kasabası’da ve Sultanhisar’da otel, bakkal vb.gibi tesisler bulunmaktadır.
GÜMÜŞ KAPLICASI:ermencik ilçesine bağlı Ortaklar Beldesine 6 km. uzaklıktadır, suyu bikarbonatlı, kükürtlü ve az gazlı olup romatizma, kireçleme, polinevrit ve nevrit hastalıklarına iyi gelmektedir.
İMAMKÖY KAPLICASI:Aydın’a 6 km. uzaklıktadır, suyu kükürtlü olup romatizma, mayasıl, ülser ve siyatik hastalıklarına iyi gelir. Aydın’dan rahatlıkla ulaşılabilir, Aydın il merkezinde istenilen her türde otel vd. ihtiyaçların karşılanabileceği yerler mevcuttur.
GERMENCİK ÇAMUR KAPLICASI:Germencik ilçesine 10 km. uzaklıktadır, suyu romatizmal hastalıklara iyi gelmektedir.
ALANGÜLLÜ KAPLICASI:Germencik ilçesine 9 km. uzaklıktadır, suyu kükürtlü olup romatizma, siyatik, bel ağrıları ve böbrek taşları hastalıklarına iyi gelmektedir.
İÇMELER KAPLICASI:Kuşadası ilçesine 7 km. uzaklıktadır. Kaplıca suyu kaynak şeklinde olup, çamuru özellikle cilt hastalıklarına iyi gelmektedir.
DAVUTLAR TERMAL KAPLICASI:Kuşadası ilçesi, Davutlar beldesine 3 km. uzaklıktadır. Suyu romatizma, stres, damar sertliği, siyatik, artroz, osteoporoji, spendiyaloz, vitilgo, egzama, saç dökülmesi, cinsel iktidarsızlık, kısırlık ve sağlık...
NOT.FOTOĞRAFTA GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR KERİM ÖZBEKLER 13 MART 2011 PAZAR GÜNÜ AYDIN FORUM’DA YEĞENLERİ EFLAL ÖZBEKLER (1.5 YAŞINDA) VE EGEMEN KAAN SÖNMEZIŞIK (9 YAŞINDA) İLE BİRLİKTE KİŞİ BAŞINA 3.5 MİLYON TL.VEREREK ÇOCUKLARIN ÇUFÇUF DEDİKLERİ 3 VAGONLU TRENLE GEZERKEN GÖRÜLÜYOR.(FOTO.BEYZA ÖZBEKLER)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.