aileyiz
insan yaşadığını ne zaman hisseder
ya güneş açacak ya aşık olacak yada iyi birşeyler
bende klasik insanlardanım aslında tek farkım fazla iniş çıkışlıyım ağlarım mesela durup dururken yada gülerim komik hiçbirşey yoken.gerçi ben mutluluktan gülerim ya neyse.
sonra aşığım birde hemde okadar cok ki kimileri hayretle bakarlar bana
tahminim kimileri anormal diyor kimileri beni böyle seviyor.
kim ne derse desin ben biraz zor an insanıyım aslında kendi kendime bulurum yolları bir cok hevesimde oldu hem.
bi ara ressam olaaktım bi ara doktor biara gitar caldım bi ara piyano çalacaktım şimdiyse keman. bir ara şiir yazardım bak onu hala yaparım ! vaz geçemiyorum kagıtan kalemden ben .
öyle cok seviyorumki aşkımı akıtmayı kagıtlara söyleyemem öyle caf caflı kelimeler zaten oyüzden yazıyorum ya.
ben baharıda severim. kedileride köpekleride.
ben annemide severim. ben dostlarımıda cok severim aslında.
en saglam dostum sevgilim benim. o dert dinler çözüm bulur yeri gelir benimle dedikodu yapar yeri gelir ülkeyi kurtarırız siyaset yapa yapa
oda sever baharı hem izmirin baharını sever oda .
eglenmeyi çok severiz biz beraberce eglence dedigimde 2 film şarkı söylemek oyun oynamak falan
garip bir çiftmiyiz biz? aynen öyle işte garibiz biz hayata .
uzaklık falanda koymaz bize biz yine yaşarız aşkımızı yanyana yaşayamayanlara inatla.
biz farklımıyız? evet farklıyız aslında
güleriz egleniriz sonra bir başlarız melankolik tavırlara sonuda gelmez o gecenin dibine ineriz derdin kederin .
sonra şarkılar uyarlar o bana kimilerine saçma gelsede cok mutlu oluruz biz o anlarda .
biz fazlamıyız buralara? belkide fazlayız biz sıgmıyoruz hiçbir kalıba
ben gariptim hep
o mu? oda garip beni seviyor cünkü en büyük garipligide o ya.
biz garibiz biraz deli dolu heycanlı inişli çıkışlı ama BİZİZ biz kocaman aileyiz ikimiz .
biz aileyiz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.