Keşkeler işe yaramaz
Belki okuyunca "Çok saçma birşey bunu neden paylaştı ki" Diyebilirsiniz ama anlamak isteyen anlaya bilir.
1. sınıfa başlayacaktım,çok heyecanlıydım.Annemle alışverişe çıkmıştık.Abaküs,kalem,defter,önlük,suluk,beslenme çantası gibi eşyalar alacaktık. Gözüme bir beslenme çantası ilişti. Çok beğenmiştim,o beslenme çantasını kesin aldırmalı idim. Anneme söylemiştim. Ama annem " O beslenme çantası kullanışsız. Makineye attığımızda rengi solar"demişti. Ama ben o beslenme çantasını istiyor idim. Annem dayanamayıp almıştı. Okulun ilk günüydü,heyecandan elim ayağım birbirine dolaşmıştı. İçeri girdiğimizde ben kendimi güçlü göstermek ve annem olmadan da yapabildiğimi göstermek için annemi hemen yollamıştım.Derse başladık sonra teneffüs zili çaldı. Elimde beslenme çantası ile dışarı çıktım.O günde yağmur yağmıştı.Her yer çamur içindeydi. Bir çocuk bana çarptı ve elimdeki beslenme çantası yere düştü.Çok üzülmüş hatta ağlamıştım.Eve gittiğimizde annem çantayı yıkayacaktı. Makineden çıktığında ise tam bir felaketti rengi solmuştu. Kullanılamayacak bir hale gelmişti. O anda keşke dedim keşke annemi dinleyip almasaydım o Beslenme çantasını demiştim.
O günden sonra bu olayı unutamamıştım ve annemin izni olmadan bir şey almamıştım. =))
YORUMLAR
Anneleri dinlemek her zaman endoğru ve en iyi yol değildir.Anneniz o çantayı almasaydı sürükli annenize kalbinizde bir kırık deprem fayı ayıracaktınız.Annenizle geçen her sarsıntıda bu fayda kırıklar oluşacak belki de büyük felaketlerin başlangıcı olacaktır."HER TERCİK BİR VAZGEÇİŞTİR" hayat menziline alternatifi çok yollardan gitmek sanırım en akıllıcası...