Defter arası yazılar...
Merhabalar günüme vuran günlük...
En içli acılarımı, sevinçlerimi içimde okunuyormu okunmuyormu kaygısı olmadan yazdığım sevgili kitabem...
Kimbilir kaç kişi okudu seni, ya da okuyacak bilmiyorum inan ki... Ben içimdekileri buraya dökmeye devam edeceğim insanların ve hayatın engellemerine rağmen.
İnsanlar kaça ayrılır günlük biliyor musun? İyiler, kötüler ve ölüler diye 3’e ayrılırlar... Bak burada 3’ü bilerek rakamla yazdım, canım öyle istedi çünkü... Canım bugünler de o kadar çok şey istiyor ki bilemezsin...
Bir tarafım şeytan, bir tarafım melek misali... Geriye bırakılan tarafımsa ölü...
Yıkmak istiyorum bazen içimde ki bu sevgi dolu yüreği, bu şehri... Öldürmek istiyorum içimde ki sevdiğim bütün hayvanları, çiçekleri, böcekleri, kısacası her şeyi...
Dedim ya bir tarafım şeytan bakıyor hayata...
İyi tarafım, ben bunları düşlerken, düşünürken hep yanımda, hep engel olmaya çalışıyor...
Omzuma bir el dokunuyor, çevirmeye çalışıyor...
- dur!
- sakın yapma!
diyor ve aynı görünmezliği ve giz’iyle beraber çekip gidiyor... İnsanlara daha güzel gözlerle bakıyorum, daha bir seviyorum hayatı iyi tarafımlayken... Oturuyoruz konuşuyoruz bir şeyleri paylaşıyoruz iyi tarafımla, insanlarla ve hayatla bir şeyler paylaşmayı çok seviyorum onunlayken... Ama biliyorum ki, şeytani tarafım bir köşeye sinmiş ve sinsice bizi seyrediyor, birazdan kalkıp gidince iyi tarafım, yanına oturup ne yapsam, nasıl aklına girsem diye düşünüyor...
Ben bunları düşündüğü biliyorum, çünkü o benim...
Arta kalan tarafımdaysa, hiç ses soluk yoktur... Nefes almaz, konuşmaz, bir şey yiyip içmez...
Daha da önemlisi düşünmez, düşünemez beni, ölüdür çünkü...
Ne insanlar, ne hayat, ne de başka bir şey umurunda değildir. Ölüler diyarında ruhsuz bir beden olarak dolaşıp durur...
Belki de en çok sevdiğim tarafımdır... Kendi halinde zararsız ve nazik bir ölü...
Küçük bir Tabut’un içinde, sessiz sedasız bir yaşam kim istemez ki...
Sözün özü günlük...
İnsanlar 3’e ayrılır. İyiler, kötüler ve ölüler...
Sen nesin günlük... İyimi, kötümü yoksa ölümü...
"Aldığım her cevapta bir kez daha ölüyorum, bir daha dirilmemek üzere... Bütün ölüm haklarım elimden alınıyor senin sayende...
En sona ne kalacak bilmiyorum, ya ölüm ya kalım..."
Defter arası yazılar "Şeytana Karşı, ya ölüm ya kalım savaşım..."
10/11/2007