Eleştri Eksikliği.... Yazısına Yorum Yap
"Eleştri Eksikliği...." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
13 Mart 2011 Pazar 21:20:34
Merhaba sevgili Uçuk...
Ne yazık ki, bu ülkede bir orta yok. Ya eleştiriyorum diye öldürürler, ya da yağlar geçerler...Ama seninki eleştiri eksikliği değil arkadaşım, eleştiriye tamammülsüzlük. Yani yaşadığın olay bu. Sanırım yapabileceğin çok da bir şey yok. Seni faceden silecekmiş. Çok da önemliydi zaten. Ama hakaret ve haksızlığa gelince iş, "Nush ile uslanmayanı etmeli tektir; tektir ile uslanmayanın hakkı kötektir." denklemini gönül rahatlığıyla uygulamaya koyabilirsin.
Yardıma ihtiyacın olursa Kocaeli'deyim, bilgine :))
Sevgiler...
UÇUK
@ucuk
Değerli Aynur hanım; vallah eleştri yapıyoırsun üzerine bir de seviyesiz tepkilerle karşılanıyorsun...Bu insanlar güya; eğitimli ve uygar kalitenin öncüsü oluyorlar..Benim anladığım; okumakla adam gerçekten olunmuyor..Asalet denilen meziyet de herkeste bulunmuyor. Bu tür insanları yazmamın sebebi; böyle tür insanlarda var demek içindi.Lakin; tepkimi de vermekten kimse alıkoyamaz..Ne yazıkki; eleştriye tahammül edemedikleri gibi hadlerini de bilemeyen bu tür insanlar her yerde var..Bazıları eğitmen etiketinde...
saygılarımla...
saygılarımla...
UÇUK
@ucuk
değerli aynur hanım;
maalesef; eleştiriye açık olamayan bu zihniyetler, okumuş ve kültürlü diyebileceğimiz ,diploma ve diplomalara sahip insanlar..Her yerde bu tür insanlar var..beni sinirlendiren de eğitmen etiketi taşıyan insanlarda da bu durumla karşılaşmış olmam...hadlerini aşmış olmaları da cabası..
ayrıca; arsız olurlar..Kötekten bile anlamazlar.:))
Saygılarımla...
maalesef; eleştiriye açık olamayan bu zihniyetler, okumuş ve kültürlü diyebileceğimiz ,diploma ve diplomalara sahip insanlar..Her yerde bu tür insanlar var..beni sinirlendiren de eğitmen etiketi taşıyan insanlarda da bu durumla karşılaşmış olmam...hadlerini aşmış olmaları da cabası..
ayrıca; arsız olurlar..Kötekten bile anlamazlar.:))
Saygılarımla...