TÜRK ERKEĞİ......?
Merhaba siz edebiyat defteri okuyucuları;
Hayat denen şey öyle garip sürec ki!yşamak zorunda olduğumuz bir zaman verildi biz kullara,biz insanlar olarak çok boş şeylerle vakit geciriyoruz.Bugün hayatımda ve cevremde olan eşime,dostuma baktım da herkes bir girdabın içine düşmüş,bir koşuşturmadır gidiyor....
oysa ki!! hayatta öyle güzel yaşanması zevk verecek şeyler ve varlıklar var ki kimse farkında bile değil ,ilişkiler yani evlilikler sadece maddiyet cıkar evlilikleri olmuş....bizim türk erkekleri biz kadınları birer obje gibi görmekten asla vazgecemiyorlar..şunu bir türlü anlıyamıyorlar kadınlar ne kadar güçlü görünselerde maddi yada manevi anlamda,kadın herzaman zayıftır..çünkü annedir.onlar dünyada ki en kutsal şey yani,tabi bunu anlayak erkek yok özellikle bu türk toplumunda böyle....
Birde bunun şiddet tarafı var ki en acısı gecenelrde öğrendim ki inanmam da çok güç olsada doğruluk payı çok olan okuyan işi güçü olan kadında şiddet görüyormuş...çok yazık değilmi? bence TÜRKİYE YE idam gelmeli ki bu kadına şiddet uygulayan.tecavüz edn sapıkları idam edilsin.acımadan nihayetinde bir anneyi dövüyorlar.Yani kendi annesini dövöiş oluyor aslında ama o rahatsız tipler bunu anlayamiyor.
Zamanın birinde bir eş çok eşini dövüyor ve hakret ediyormuş devamlı sabah akşam ensonunda dayanamayıp kadıncağız bir alime gider.alim efendiye derdini anlatır.ve efendi der ki ona bir ağaca 2yaprak tak küfür ettiğinde yada sana şiddet uyguladığında yaprağa bak ama bu iki yaprak da biri kendi annesi diğeri eşinin annesi ve bir gün eş yine dövmeye başılyor,hemen kendini dışarı atıyor kadıncağız ve birde ne gördün ki eşin annesi olan yaprak zangırrr zangırr sallanıyor uçuyor..demek oluyor ki!sen eşini dövmüyor küfretmiyorsun sen asıl anneni dövüyorsun...ve bunu eşine anlattığında ve gördükleri karşısında o dayakcı eş bırakıyor dövmeyi küfretmeyi.
Ama bizim türk erkekleri şiddetten asla vazgecemezler çünkü egoşarını tatmin ediyorlar..ama cahillik deyin ama insanlık dışı deyin gercek tek oda türk kadınlarını şiddet gördüğü.....
NOT;BU YAZIMDA NOKTASIYLA VİRGÜLÜYLE HATALAR YAPTIĞIMI BİLİYORUM.SİZLERDEN ÖNCELİKLE ÖZÜR DİLİYORUM...BUGÜN BAZI ŞEYLERE TANIK OLDUM VE BU ÜZÜNTÜYLE YAZDIM.DAHASI İÇİMİ DÖKTÜM ..saygıylar....
YORUMLAR
Maksatlı manüple edilmiş Kadına karşı ŞİDDET masalının tamda orta yerindeyiz.Yazınızda bir hanım olarak buna yer vermeniz çokta normal. Şiddetten ne anladığımızı da bu arada sorgulasaydınız keşke.
Dünyanın en zalim ilişkisi,Gelin, kaynana ve çocuğu ile ana arasında yaşanan şiddettir.Şiddete karşı olunmalı iken Kadına karşı şiddete yönlendirilmeye çalışılan bu toplum.Evdekini kadın saymaktan vazgeçirilerek.Eşi olmayanları kadın saymıştır.Bunu fark etmeden Kadına şiddeti konuşan sadece HALT eder.
Şiddetin en büyüğü tebessümsüz konuşmaktır. .El yarasının ömrü 3 gün ,dil yarasınınki bir ömürdür.İnsanları. Kadın ,erkek ve çocuk diye katagorize edip,hergün yeni bir haberle meydana çıkan densizlerin oyunlarına malzeme olmayın derim.
Öküze bile atılsa Dayak DAYAKTIR. İnsan özünde iyiye meyyal yaratılmışken,cehaletinin "ki okumakla ilgiside yoktur "yanlış yönlendirmelerle,adı iyilik konularak TERBİYE etmek denilen masum tokatlarla çocuklarımızın yüzüne ektiğimiz tohumlardan başka bir şey değildir şiddet.
***Sizin satırlarınızda da Şiddet var."çünkü annedir.onlar dünyada ki en kutsal şey yani,tabi bunu anlayak erkek yok " Bu ifadeden sonra neyi konuşacaksınız.Yok saydığınız bir mefhumdan.Eylem beklemek sadece cehalet olur.
-Annneee....
-Annne ?
-Anne yaaaa...
el cevap.
-Ellisinin körü be.ne durmadan kafamın etini yiyiyorsun.Bıtım bıktım bıktım. (Çattt)
-Anne duuuu (su) Sadece su isteyecek,yürümekten aciz bir bebekle, hangi anne arasında bu diyaloğ geçmemiştir. Bu nun adı nedir şiddet değilse.
**Ve şiddete dikkat edin.Başka kadınlarla başka erkekler arasındadır şiddet.Aile içinde de şiddet muhakkak vardır.Bu kendi kötülüğümüzü en kötüye kıyasla iyi saymaktan öte bir şey de değildir. çoğu zaman Cevizi kırıp, iç e ,ulaşmaktır şiddet zannedilen.Siz çekiçle kiraz yendiğine şahit oldunuzmu hiç.Kolay ulaşıla bilen ortak hayatlarda şiddet yoktur.İnatçılarla avcılar arasındaki şiddete ise engel olabilecek ne güç ,ne izan, nede mantık bulabilirsiniz. Şimdi kendi nefsinize bir sorun.
***Hayatınıza şiddet diye otuıran şey nedir.
sevgi ve selam.
Yazınızı geç gördüm ve okurken içim burkuldu. Maalesef erkekliğin sadece kuvvette olduğunu s ananlar varken, kadınlarımız şiddetten pek kurtulacak gibi değiller. Rabbim onları ıslah etsin.
Altında yazmış olduğunuz notta imlâ hatalarım var demişsiniz. Farkında olmanız güzel:))
Yeni yazılarda buluşmak üzere. Sevgilerimle