- 2143 Okunma
- 23 Yorum
- 0 Beğeni
Dostlarıma...
UZAK DA.....
Yalnızlıklar,
Nasıl yaşanabiliyorsa
Kalabalıklar ortasında...
Sevgin de öyle yaşar,
Sevilmelerden uzakta...
Kor ateşler üzerinde
Sonsuzluğa yürümek bu,
Yansan da
Kül olsan da !..
Bu kısa şiir, hayatımda benim diye sahiplendiğim ilk şiirimdi..Bu siteye hayalayna’nın bir şiirinin izini sürerek gelmiştim...Anı defterime yazılan , şairi belirsiz bir şiirin peşine düşüp ,sahibini ararken tanıştım bu siteyle.....
Yazmak istedim bende ,elimde yukarda okuduğunuz mısralardan başka birşey olmasa bile....
Ama korktum aynı zamanda; şairin önceki şiiri, şairin sonraki şiiri ibareleri korkuttu beni....Ben şair değilim ki dedim, elimdeki sadece bana ait bir karalama.....
Sonra ilk eklediğim günden itibaren bu kısa şiiri, siz dostlarımın yorumları eşlik etti bana...Ne kadar hoş bir yerdeyim dedim , arkadaşlar yeni gelen birisine ne kadar güzel destek verip, onu güçlü kılmaya çalışıyorlar..
Bende yaratılan bu pozitiflik yeni şeyler yazmaya itti beni, adeta kamçıladı.Belki profesyonelce değiller ama onları seviyorum..Blogda da yazdım , onlar benim damla damla yüreğimden döküldüler....
Tüm dostlarıma teşekkürler,farkediyorum ki onlar bizimle değilse eğer , biz diye birşey yok; biz sadece hiçiz....
YORUMLAR
yalnızlık ; güzel tarif edilmiş... kaleminiza sağlık, diğer yazdıkylarınızı da okuyacağım
Nevin Koçoğlu
sevgiler..
sanırım bu siteyi bulmana sebep olan insan benim ve bu yüzden çok mutluyum :))) hayalayna şiirlerini farkettiğim ve hep yeni yazdığını okumak için sıklıkla geldiğim bu sitede ardından bende yazmaya başladım... ilyadacım yazın ve şiirin çok güzel sen zaten güzel bir insansın... sevgiler
Beden ölmezse mezar kazılmaz,
Kalem olmazsa kelam yazılmaz,
Yürek dolmazsa duygu süzülmez,
Donmuş yürekte kelam neylesin?
Kalemine ve yüreğine sağlık. Buradaki kısa şiir hikayen gerçekten çok hoşuma gitti. Sen de bizdensin artık.... İncilerinizi ?! :) bekliyoruz...
Meçhul Asker tarafından 11/15/2007 1:49:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Meçhul Asker tarafından 11/15/2007 1:51:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
İlker, hiç bir zaman oturup da bir şiir yazayım diye düşünmedim..Bazen tek bir kelime, bazen bir mısra sebep oldu yazdıklarıma...Ne zaman olursa, yüreğim ne zaman içini dökmek isterse yazdım..Yazdım dedim ama inan burada olan şiirler elimde yazılı olarak yok, çoğu zaman direkt ya pc ye yazıldılar, ya da bir karalama kağıdına...
Eğer sen yazdıklarına ı ııhh diyorsan hala, ben yüksek bir yer arayayım kendime:)
selamlarımla...
ilyada tarafından 11/10/2007 7:09:56 PM zamanında düzenlenmiştir.