- 1496 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ERKEKLER SANİYESİ.
‘Kadınlar günü’ için birçok yazı yazıldı ve birçok mesaj aldım.
Benim ‘kadınlar günüm’ niye kutlana ki!
Yazılara eyvallah!
Ama benim özelime gelen mesajlara doğrusu anlam veremedim.
Bunlardan elbette site yöneticilerimizden Sevgili asran’ı ayrı tutmak gerek; nazik bir yönetici olarak görevini yapmıştır.
Bu nezaket beni etkilemiş olmalı ki ben de bu konuda iki satır bir şeyler yazma çabasına düştüm; ya da bu konuda yazanların tayfasına karışmak istedim.
Öyle sevmem, on üç yaşında altmışlık erkeğe satılmış kız çocuğunun hikâyesini yazarak salya sümükle edebiyat yapmayı!
Zamanında ve şimdi bile düz ve doğru olarak feodalizmi, uşaklarını, çıkarcılarını eleştiren; eleştirmekle kalmayıp açıkça küfredenlerden biri olduğumu bilenler bilir.
Yani birey değildir benim derdim, sistemdir!
Falancayı samanlıkta basmışlar… Bana ne, falancayı samanlığa mahkûm eden zihniyeti eleştiririm ben!
Ya da on beşindeki kızın memelerini goncaya benzeten sapık şairlerin yetiştiği toplumun değerlerinin içine etmektir benim işim.
Kadınlar günü varsa, adam gibi adam olan erkeklerin de günü olmalı!
Sevdasını yüreğinde gizleyen, sevdiğinin gölgesini sezdirmeden izleyen erkekler günü!
Kadınına bir lokma ekmek getirmek için yiğitçe emeğini satan erkekler günü!
Sevgilisinin bir damla gözyaşı yere düşmesin diye avuçlarını açan erkekler günü!
Sevdasını yüreğine gömen ve her gün ölen ‘erkekler günü’ olmamalı mı yani!
Yanındaki kadınına yan gözle bakana küfürlü gözleriyle bakarak, yetmezse iki yumruk çakarak dik duran erkeklerin günü yok mu?
Onurunu sevdiğine emanet eden yürekli ve dürüst erkeklerin değil günü, kutlanacak bir saati nasıl olmaz!
Bir dakika bile mi yok yiğitçe sevenlere ve sevdasına değer verenlere!
Hiç değilse bir saniye olsun sizleri sevmiş olan erkekleri anın kadınlar!
Bizim sapkın ve soytarılarla işimiz yok!
Dediğim, er kişiler içindir.
Yılda bir kez olsun saatlerinizden bir saniye ayırın; kutlama falan istemez, yeter ki bir an düşünün!
Ö.N
YORUMLAR
Merhaba Ömer Bey,
Sizinle hemfikir olan bir kaç cevap bile geldi mesaj kutuma o kutlama mesajından sonra. Beyler biz kadın değiliz neden bize gönderdiniz bile dediler. Doğrusu bir tek üye dışında cevap vermedim zira o arkadaşımız saygı sınırlarını biraz aşmıştı.
Bu gibi belirlenmiş günlerde Habib Dağ Beyefendi ve Yönetim Kurulu, üyelerimize kısacık mesaj göndererek kutlama yapılmasını istiyor. Yoksa bir cinsiyet ayrımcılığı gibi bir tutum olarak değerlendirilebileceği hiç aklımıza bile gelmemişti doğrusu.
Site de yönetimin gönderebildiği tek bir mesaj türü var o da "toplu mesaj". Yani bu durumda çok yakında anneler gününüzü de kutlayabiliriz. :) Varın siz validenizin ellerinden öptüğümüze sayın mesajlarımızı. Özünde "ayrımız gayrımız yok" durumuna geliyor bu mesajlar. Mesajın içinde parantez açıp hanımlar içindir ibaresi de şık durmaz doğrusu.
Şahsım adına şunu söylemek isterim, Sizler her zaman kıymetlisiniz. Eşleriniz, kızlarınız sizin gibi naif insanlarla yaşadıkları için ne kadar gurur duysalar azdır.
Mesajın içeriğinde yazdığım tırnak içi kısım bir "salya sümük" ajitasyon sebebiyle yazılmış değildi. Bildiğim gerçek buydu. Pek çokları da aynı gerçeklikle yaşadı belki mesajlardan o anlaşılıyor. Ama geçmişin öyle olması hayatın her anının aynı olması anlamına da gelmiyor. Kendi adıma dersimi aldım ve kıymet bilebilen hür bir insan olabilme başarısını da gösterdim. Diğer pek çokları gibi.
Adam gibi adamlar günü olsun demişsiniz ya, bence istemeyin. Her gün sizin olsun böylesi daha güzel. Yılda 364 gün zulmedip kadınlar günü diye iyi mi davranacak zalim bir adam sanki. Yooo hiç de öyle değil. Eksik olsun zaten. Kadın kadına gönül alalım istedik. Maksatımız sizi üzmek değildi. Dedim ya mesaj maalesef "toplu mesaj" :(
ÖmerNazmi
Ben sadece, sizin yazınızın bana bir şeyler hatırlattığını söylemek istemiştim.
Toplu mesaj olarak geldiğini elbette biliyorum.
Yazmak ve yazıya giriş yapmak için sizin adınızı kullanmak cesaretini gösterdiğim için özür dilerim.
Saygılarımla.
asran
Sizin gönül genişliğinizi bildiğim için, hazır yeri de gelmişken asıl sebebin teknik bir durum olduğunu anlatmak gerek diye düşündüm.
Gönlünden geçiripde söyleyemeyen herkese " kusura bakmayın imkanlarımız bu kadar" demiş oldum bende sizin sayenizde. Sevgi ve selamlarımla...
ben bu yazıya yorum yazmıştım nere gitti ,başka yere mi yazdım !
dedim ki ;
bu kadınlar günü hiç bu kadar çarpıtılmamıştı ,özünden uçup gitmiş oysa özünda başka şeyleri söyleyen söylemleri var,yoksa kadınlar gününde aha tek taş yüzük günü değil ,herşey gibi bu konu da un ufak
saygımla
Kadınlar günü varsa, adam gibi adam olan erkeklerin de günü olmalı!
Sevdasını yüreğinde gizleyen, sevdiğinin gölgesini sezdirmeden izleyen erkekler günü!
Kadınına bir lokma ekmek getirmek için yiğitçe emeğini satan erkekler günü!
Sevgilisinin bir damla gözyaşı yere düşmesin diye avuçlarını açan erkekler günü!
Sevdasını yüreğine gömen ve her gün ölen ‘erkekler günü’ olmamalı mı yani!
Yanındaki kadınına yan gözle bakana küfürlü gözleriyle bakarak, yetmezse iki yumruk çakarak dik duran erkeklerin günü yok mu?
İnanamıyorum! hayatta olduğuma lütfen biri beni uyandırsın ayaklarımın yere bastığını hisedeyim! bu ne güzel, satırlarda yüzülecek derya deniz!bir yazı...Ne olur hergün diyerek bencillik etmek istemiyorum, aralıklı da olsa ruhumuzu yıka koca çınar!!! sevgi saygılarımla dost kaleme... gul60(gülten)