- 1513 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ORTADA KALDIK
Bunca kötülüğün ve dalaverenin döndüğü bu günlerde,siyasiler oy peşine düştükçe daha bir kirlendi politika.
Karşılıklı vaat düelloları yerini geri dönüşü olmayan kavgalara bıraktı.O, bunu dedi,şu şöyle dedi derken dökülüverdi kirli çamaşırlar.Ama doğru ama değil,o kadar kirli ki dökülenler,temizlenesi değiller.
Politika ve siyasetten anlamayan ( ben de dahil) bir sürü seçmen,bir dolu soruyla kalakaldık ortada.Kime oy vereceğiz,kim ülke çıkarları için çalışacak bilemiyoruz.
Yapmayın beyler,bu kadar çirkinleşmeyin.Ülke çıkarları herşeyden üstündür.Bal tutan parmağını yalar mantığıyla hiçbir yere gelemeyiz.Uzun yıllardır süre gelen yönetimler sayesinde,kişi çıkarlarının ön planda tutulduğu bir toplum haline geldik.
Çekilen, geri ödenmeyen krediler,hortumlanan paralar,dün açlıktan nefesi kokan,bugünse lüks ciplerde gezen insanlar var.On sene önce solcuydu,bu gün sağcı,yarınsa ne olacağı belli değil.Bilinmez?Çıkarları doğrultusunda ordan oraya gezenler,yarın bölücü mü olacaklar?
Sağ yada sol olmak zorunda değil.İnsanlar aşırı uçlarda gezmek zorunda hiç değil.Yıllardır süre gelen çıkarcılık yüzünden neler kaybettik,daha neler kaybedeceğiz?
Yok mu bir baba yiğit,şöyle yumruğunu masaya vuracak,adam gibi dürüstçe siyaset yapacak?
Faşist,kominist,radikal,muhafazekar başlıkları altında toplanmadan da bu işler yürümez mi?Böyle yaftaladığımız herkes bize zarar değil mi?
Kim ne derse desin,nasıl suçlarsa suçlasın umurumda değil.Önce eğitim.Eğitimin başlangıcı ise aptal tv programlarıyla beyni uyuşturulan kadınlar.Düşünebilen,yorumlayabilen kadınlarımız olmalı.Çünkü bu kadınlar aklı başında çocuklar yetiştirebilir.Yirmi yıl önce aile büyüğüm bir kadına
__Neden illa o parti?
Diye sorduğumda aldığım cevap komik ve çok üzücüydü.
__Atadan öyle gördük.
Araştırmaya,öğrenmeye gerek yok.Yeni yüzlere,yeni fikirlere tahammül yok demekti bu cevap.
Bırakın itişip,kakışmayı da insanınızı uyandırın gaflet uykusundan.Elde mikrofon soruyorlar,
__Kaç millet vekili var?
__Bakanların adı ne?
__Falanca kimdir?
Cevaplaraysa otur ağla.Genci de yaşlısı da bir.İnsanların bu soruları doğru cevaplayabilmesi için,ya çiçek sulaması yada paparazzilerde anılması gerekiyor.Çünkü insanları bunlarla oyalıyorlar.Okumayı sevmeyen,işine yaramıyorsa öğrenmek istemeyen o kadar çok insan var ki…
Daha ne kadar uyuyacağız bu gaflet uykusunu?Daha ne kadar abuk subuk yalanlara kanacağız?Ama suç bizde,biz getiriyoruz bu insanları başımıza.Falan adam dürüst fakat tanımıyorum,diğeri pek hırlı değildir ama tanırım uzakdan,işimiz düşerse halleder deyip veriveriyoruz oyumuzu.Bu tarz mantıkla baktığımız,dürüst insanları kollamadığımız,bana dokunmayan yılan bin yaşasın dediğimiz sürece daha çokkkk kalırız orta yerde.Boynumuzda bir ilmek,oflaya,poflaya çokkkk çekiliriz sağa,sola.
Kendimizi eğitmediğimiz,kurum ve kuruluşlar tarafından,tarafsız bir şekilde eğitim almadığımız için çocuklarımızda biz gibi yetişeceklerdir.Okuyan evlatlarımız ise bir takım insanların elinde maşa olacaklardır.
YORUMLAR
çokkk haklısınız
söylenecek bir söz yok yazı üzerine
gerçekler yeterince söylenmiş
tebrikler ve paylaşıma teşekkürler
sevgiler
seyide cinaloğlu doyran
seyide cinaloğlu doyran
Belki genç olduğum için bu sözü söyleme hakkım var....Eğer bir insan gerçekten düşünebiliyorsa;ailesi nasıl yetiştirmiş olarak olursa olsun,çevresi nasıl olursa olsun;kaynakları iyi irdelemiş ve incelemişse ve de akli olarak bunları iyi analiz edip kendi karakterinde güzel bir sentez oluşturabilmişse;bu insanı kimse yadırgamaz ve kimse bu insanı sorgulamaz....
Bizim sorunumuz kim olursa olsun,başarılı olmuş insanları taklit etmemiz...Taklit etmek için yaratılmadık...Düşünüp,Rabbin sözünü tutalım diye gönderildik ve imtihanlardayız...
Ve bamteli şurada yazının :
-'.Okumayı sevmeyen,işine yaramıyorsa öğrenmek istemeyen o kadar çok insan var ki…'
saygılar halacım...