- 1078 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
"ÜZMEZ"MİŞ!!!
Hani bir ara küçük bir kıza tecavüzden yargılanan bir şahsiyet vardı, hepimiz adını bir süre lanetle anmıştık…
Evet “Hüseyin Üzmez” den bahsediyorum…
13 yıl dan fazla hapis cezasına çarptırılan Üzmez, yattığı zaman dilimi göz önünde bulundurularak, Hizbullahçıların da çıkmasına neden olan maddeden dolayı, tahliyesine karar verilmişti...
Doğrusunu söylemek gerekirse, haberi duyduğumda çok ta şaşırmamıştım.
Nasıl şaşırayım ki?
Bu tür vahşet içeren haber ve görüntülerin neredeyse mübah sayılacağı çağdaş ve kültürlü bir yasama ve yaşatma ile iç içeyiz…
Her gün yeni bir tecavüz, cinayet veya buna benzer haberleri artık şaşırmadan izliyoruz.
Yol ortasında delik-deşik edilen kadınlar,koca dayaklarından bıkmış ama kimseye derdini anlatamayan, anlatsa da yardım elini asla uzatmak istemeyen bir yönetim. Yaşama hakkının bu kadar basite indirgenen bir toplumda çıngıraklı yılanlarla aynı çuvala girmek daha yeğdir.
13 yaşındaki çocuğa tecavüz edip ’’kendisi istedi’’ diyebilen ve kendilerine ’’erkek’’ unvanını takan vahşi yaratıkları koruyan, ’’Devlet, Yargı, Şahıs’’ unutmayın ki, sizlerinde bir gün ’’şapkanız düşüp kel görünecek’’...
İnsan olmanın gururu olarak adlandırdığımız ar damarımız çatır çatır çatlamış hemde tam ortasından…
Yargı ne yapmaya çalışıyor,bu tür sahnelerin daha da mübah göstererek?
Oldu olacak cezaevi çıkışında birde madalya taksaydınız…
Bunun adı çanak tutmaktır.
Bunun adı yaptığınız işe tam gaz devam demektir.
Bunun adı siz ne yaptınızki, sonuçta bir tecavüz, bir kadın ölmüş yol ortasında unutun gitsin demektir…
Durum böyle olunca insanımızda alışkanlık yapıyor, tecavüz etmek, kadını yol ortasında hunharca öldürmek, türlü tarzda cinayetler işlemek…
Müsadenizle şimdi size alıntı bir yazıyı okutacağım…
Anne Meltem E. İse yaşanan olaydan sonra tecavüz ettiği iddia edilen V. E’nin ailesinden tehdit aldıklarını söyleyerek “Biz mağdur olmamıza rağmen başımıza gelmeyen kalmadı. Oğlumuza belki de defalarca tecavüz edildi. Hem de zihinsel engelli bir çocuğa kendi öz kuzeni tecavüz etti. Şimdi annesi babası bize saldırıyor. “Oğlumuz iyi yaptı. Yakında hapisten çıkacak. Ona erkeksin diye madalya takacağım.” Gibilerinden akıl almayacak şeyler söylüyor. Önceki akşam camlarımızı aşağıya indirdiler. Evimize saldırdılar. Daha önceden bir husumetimiz vardı ama durumun bu boyutlara geleceğini tahmin etmiyordum. 10 yaşında bir oğlum daha var. Bu durumu nasıl anlatırız siz düşünün
Evet düşünelim...
Bunlara bu çocuklara ne olacak???
Ben tecavüze uğrayan çocuklardan bahsetmiyorum maalesef, çünkü onların yaşamları bundan sonra karabasanlarla geçecek. Peki tecavüz eden ve öldüren vahşi???
O da nasıl olsa kısa bir dönem yatıp, içeriden daha da canavarlaşıp çıkacak. Sonrası ne olacak???
Benim naçizane bir fikrim var…
Düşünce suçlularının cezaevlerinde gördükleri muamele, işkence ve afsız yatış şekline dahil edilsinler…
Nasıl olsa yıllarca çıkamayacaklar, çıksalarda yaşları buna müsaade etmeyecektir…
Siz ne dersiniz…???
YORUMLAR
MARDİNDE ARALARINDA KAMU GÖREVLİLERİNİN BULUNDUĞU 17 KİŞİ, 12 YAŞINDAKİ KIZ ÇOCUĞUNA TECAVÜZ ETTİ. DAVA 7 YIL SÜRDÜ. GEÇEN AY KARAR VERİLDİ. TECAVÜZÜN 12 YAŞINDAKİ KIZIN RIZASIYLA OLDUĞU SAÇMA SAPAN BİR GEREKÇEYLE 17 KİŞİ SERBEST BIRAKILDI. O YÜZDEN ÜZMEZİN SERBEST BIRAKILMASI BENİ ŞAŞIRTMADI