- 1775 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
35 YAŞ
35 YAŞ
Doğuşumuzdan bu yana büyümeye başladık, içimizde de konuşmaya başladık nedense hep konuşuyoruz uykuda bile sanki.
İçimize soluk vermeden, mola var mı? bu konuşmalarda maalesef yok, bende hiç mola yok.
Yorgun muyum ne sanki? Ama durmuyorum da ona koştur buna koştur,bir liman yok ki sığınayım ve yine bebek olayım..
35 bir volkan sanki önce tüm enerjisiyle patlıyor, sonraysa sönmüş bir yanardağ oluyor.,çok çabuk veriyor ve bir anda bitiyor. Sonraysa anasını kaybetmiş kuzu gibi meliyor.........
Mutsuz muyum nedir bu karışıklık,,ilk kez kendimi frenleyemiyorum bir boşluk ama koca bir boşluk sahiplenmiş beni,ah mola istiyorum 35 dur biraz çok hızlısın sanki geçmişte kaybettiğin hıza mı yetişmek istiyorsun ama bana yazık ediyorsun yoruluyorum ,bak büyüdüm artık çabuk yoruluyorum.
Sanki bir düellonun ortasında kalmış gibiyim geçmişim öfkeli hesap soruyor geleceğim ise bu hesabı ağır buluyor ve mola istiyor. Huzursuzum ben nereye gidiyorum bu yolculuk hangi bilinmez ülkeye...
35 bir korku saldı bana bak beyazlarımda var artık daha çok bakmak istiyorum kendime, güzelliğimi istiyorum yıllar geri verin onu bana.Şimdi daha çok yoruluyorum çünkü
ben geleceğime de taze kan vermek istiyorum..yorgunluk bir kambur oldu sırtımda,yıllar durun biraz bakın yetişemiyorum size,düşersem suçlu sizsiniz ama bakın hesap sorarım size..
Hayatın her köşesinde bir hesabım var zaten,bende size sorarım yıllar nedir bu hız nedir bu telaş ah yoruyorsunuz beni,durun biraz..
35 uyku getiriyor bende kaçmak mı bu acaba, ya hayalleri mi verin biraz geçmişte ki çiçekler şimdi açsın bari olmaz mı hadi hadi ama sizde yorulun biraz.
Hani şarkılara salardım kendimi ne oldu bana, mutlu olamıyorum, her cümlemde mutluk benim mesajım ama ben mutlu değilim artık.
Heyecanlarımı ve coşkularımı çaldı en azılı dalgalar bana hiçbir şey bırakmadılar, biter miyim acaba bu ben değilim sanki, ne olacak şimdi benim halim. Bak ne yağan kar işliyor bana ne şu dışarı da ki yağmurlar, yıllar hadi hız verin bana. Aşkı da saldım girdiğim sokaklara şimdi ne olacak ne kaldı elimde ve yüreğimde,günlük rutin yaşantım ve ailem.
35 hadi soluk verin bana şimdi kalemim kaldı tek heyecanım bana özel tek şey bu sokakta,
ya bu sokakta şimdi yabancı bana ya evim nerde benim.
Unutmak bir arıza bende acaba yaşlılık işaretimi ya da yıllar mı yaptı bana bunu,kahvede içmiyorum artık,limonlu sodamı da bıraktım küstüm tüm renklere isterse onlarda küssünler bana bana ne..
Artık hep bana ne korkmuyorum artık, geçmiş benden çok aldı çok kızdırdı ve üzdü beni sıra size geldi ya alın hadi ama yeter ki oynamayın benimle bir alıp bir vermeyin bir alacağınız varsa tümden alın yormayın beni.
Karşınızdayım en çıplak halimle zaten saklayacak neyim kaldı ki hep deşifre hayatım,salıyorum kendimi en uzun cümlelere ah sizde bırakmayın beni ismime ve bana sahip çıkın,ama şimdi biraz mola durmak zorundayım gidiyorum ben sonu gelmeyecek gözyaşlarıma içimde soluk vermeyen sorulara, hep bana konuşan bene hep şu belkilere,35 seninle son günlerim son haftalarım bir kıyak yap bana sakın ha cimri olma mutluluğu ve hayallerimi ver bana..
Şaşırt beni 35 şaşırt beni küstürme beni yıllara..
Hatice Nilüfer KARATAŞ
YORUMLAR
yaş otuzbeş yolun yarıs demiş şair ...haklımı bilmem..insanın durdugu yere baglı belkide yolun başlangıcı gençliğin verdi hamlıklar yanılgılar..pişmanlıklardan arta akalanla yepyeni kemale ermiş daha bir durulup berraklaşmış duygularla belkide ilkbahara benzeyen gençlik yaşalrının bakiyesinden yaz mevsimi misali hasada geçeme vakti..meyveleri derme vakti diyede düşünülebilir düzüşünülmelidir...ama takvimsel olarak haklısın şair-yazarımız..insanın hayat yolculuguındaki kat edilen yoların yorgunluguna bir demlenmiş çay molasıdır otuz beş...güzel bir degerlendirme ve yerinde tespitler kutluyorum yazarımız..şairimiz
Ben de şu meşhur Otuz Beş Yaş şiirinin 2011 model açılımını yapıp, bir şiir yazdığınızı düşünmüştüm. Önyargılı olmamak gerek. Atom bile parçalanırmış da, önyargılar parçalanmıyormuş,, vallahi biri söylemiş bunu ama, ben de çıkartamadım kim söyledi? büyüklerden biriydi.. adı tarih veya mantık kitaplarında yazıyor,, Aristo değil,,, ya şu elektriği bulan adam diyecem ama o da değil.. neyse,, bulunca adını yazarım.. haaaaaaaaa buldum.. eistein,.,,, ya biz söylerken AYNŞTAYN falan diyoruz ağzımızı ayırıp.
neyse,, mevzuya gelelim,,35 yaş,., ben geçeli 6 oldu... vallahi yolun yarısını trafik kurallarına uyarak geçermeye çalıştım gerçi biraz kaparto hasar görda, siyah olan saçlarım azıcık beyazlamaya başladı ama içimdeki çocuk hep 5 yaşında :))) şımarıp duruyor, otur diyorum yok söz dinlemez.. yaşım mı,, valla duruma göre değişiyor,, bazen 18, bazen 25,, bazen de özellikle filozof olduğum zamanlar 118 falan oluyor,,
her yaş güzeldir,, nice 35 lik cin toniklere,, pardon,, 35 yaşlaraaa,, hadi kal sağlıcakla,, :)))
yaşanmamış aşkların şairi tarafından 8/20/2011 7:30:42 PM zamanında düzenlenmiştir.