- 838 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Saf bir delilik dolaşıyor hücrelerimde...
Nedenler niçinler arası, karmaşada kaybolurken düşünceler bir es alıyorum, hüzünlü bir melodi eşlik ediyor yalnızlığıma.Sarı sıcağa inatla karalar bağlıyor, kırılıyor mavi anlamsızlığa.
Ağlamaklı bir ifadesizlik var yüzümde..Kifayeti hiçlik bir esrikliği sallıyorum salıncakta..Kelimelerin kimsesizliğinde ses oluyor her kayboluş...Tutabilir miyim... geri getirebilir miyim bilerek uçurduğum kuşları..
Verdiğim hiçbir sözün hükmü yok...Körfeze savurduğum düşlerimin hesabını vereli çok oldu martılara...Çelişkisi bol, vurmalı çalgılar eşliğinde demliyorum her günü geceye.....seremonisi hiç bitmeyecek gelen bu hayata uzaktan bakan gözlerimle anlayış lutfunda...
saf bir delilik dolaşıyor hücrelerimde...
Varsın yarım kalsın boşvermişliği ne güzel oturdu üstüme öyle değil mi?
Berna Karaoğlu
YORUMLAR
Şiirsel bir anlatım ve her kelimesi anlaşılır, sade ve çoşkulu, keşke daha uzun olsaydı dedirten bir yazı ve çokça ilham vericiydi de...
ne çok b/akmışım kentin kaldırımlarında sana...
Her sokkak başında; durmuşum,
Karşıma çıkma ihtimallerine
Ne tipi karlara ne de yağan yağmurlara aldırmışım...
Ve usumda bitip tükenmeyen hayalın
Duruyor hala aksin...
Güzel bu yazınıza içimde gelen bir kaç dize...
Selamlıyorum güzel yüreği