- 1364 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU BAYRAMDA YASTAYIM..
HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ HER KURBAN BAYRAMI GELDİĞİNDE BEN SEVİNMİYORUM,SEVİNEMİYORUM,İÇİMDE BİR BURUKLUK VAR YÜREĞİMDE BİR ACI VAR DİNDİREMİYORUM.BUNDAN 8 YIL ÖNCE BABAMIN ALDIĞI O KURBANLIK ,KESİLECEĞİ SAATE KADAR BİR TARAFTAN HAYVANIN AĞLAMASI ,BİR TARAFTAN BABAMIN AĞLAMASI ONU ÖYLE GÖRDÜĞÜMDE TUHAFIMA GİDEN VE HİÇ BİRŞEYE KONDURAMADIĞIM AKLIMA GELMEYEN ŞEYLER......
"BABA NEDEN AĞLIYORSUN DEDİĞİMDE " SORDUĞUM.......
ASLINDA DUYMUŞTUM " BU BENİM SON KURBAN’IM DEDİĞİNİ".......
KABULLENMEDİM KULAKLARIMA İNANAMADIM.YANLIŞ ANLAMIŞ OLABİLİRİM DEDİM...
VE ...KURBANIN KESİLMESİNDEN SONRA BABAMIN BEN YATAĞIMA YATMAK İSTİYORUM DEMESİ BENİ ŞAŞIRTMIŞTI.KORKMUŞTUM ....
"YOKSA ALLAH’IM GERÇEKTEN DUYDUKLARIM GERÇEKMİ OF HAYIR ALLAH’ IM ALMA O NU BENDEN " DİYE YAKARIŞLARIM MI....GÖZLERİM DOLDU AĞLAYAMADIM...AMA HİÇ AĞLAYAMADIM..ŞAŞTIM DONDUM KALDIM...
VE O KORKTUĞUM AN GELDİ ...BABAM GÜNDEN GÜNE KÖTÜ OLMAYA BAŞLADI ...
EVİMİZ HEM BAYRAM MÜNASEBETİYLE HEMDE BABAMI HASTA YATAĞINDA GÖRENLER SÜREKLİ GELDİ..HİÇ BOŞ BIRAKMADILAR...HERKESLE HELALLEŞTİ KURBAN ETİNİ KİM GELDİYSE YEDİRDİ...ONLAR DİĞER ODADA YEMEKLERİNİ YERKEN BABAM FENALAŞTI ŞOKA GİRMİŞTİM BEN CAMİDEN HOCA YI ÇAĞIRDIK GELDİ OKUDU ..ODADA KİM VARSA ÇIKARDI ...HERKES ŞOKTA KİMSELER İNANAMADI BİR TEK BEN ÇIKMADIM BABAMIN YANINDAN YALVARDIM HOCAYA ......
BABAM BİR TARAFTAN KELİME-İ ŞEHADET GETİRİRKEN BİR TARAFTAN DA BANA BAKIYORDU ELİNİ TUTUM ÖPTÜM. HELALLİĞİMİ VERDİM ONA KENDİMİ SIKTIM ,SIKTIM AĞLAMAMAK İÇİN HOCA SAKIN GÖZYAŞLARINI ÜSTÜNE AKITMA YAVRUM ŞU ANDA BABAN RUHUNU TESLİM EDİYOR DEDİĞİNDE İÇİMDEN BİRŞEYLERİN KOPTUĞUNU VÜCUDUMDA BİR ATEŞ ÖYLE BİR ATEŞKİ YANDIM ,O ATEŞİ AYAKLARIMIN PARMAK UCUNA KADAR HİSSETTİM...KARNIMI TUTTUM SIKTIM NEFESİM KESİLDİ SONRA CANIM BABAMIN YÜZÜNE BAKTIM GÖZLERİNİN İÇİ GÜLÜYORDU ....O ANDA BİR HIRILTI OLDU SON NEFESİNİ ALDIĞINDA TEKRAR KELİME-İ ŞEHADET GETİREREK RUHUNU TESLİM ETTİ...
İŞTE O ZAMAN BEN KENDİMİ BIRAKTIM ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA KENDİMİ SOKAĞA ATTIM BAĞIRDIM BAĞIRDIM .......
ONDAN SONRASINI ZATEN HATIRLAMIYORUM...
sizlerle paylaşmak istedim..Sevgilerimle.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.