- 1097 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜLSÜ DEN MESAJLAR.
Kendime güvenmeliyim dedi tülsü, birde hayali arkadaşına baktı, hayali bir arkadaşı vardı ona bir şeyler anlatmayı seviyordu.
Bek sende bunu tekrarla dedi, ben ne söylersem tekrarla, kafan almıyorsa, yaz olur mu dedi.
Arkadaşı başını salladı, pek inanmadı ama deneyecekti.
Ben özgürüm.
Ben gencim
Ben sağlıklıyım.
Ben sevgiyim ben güvenim.
Ben her şeyin en iyisiyim.
Ben ne dilersem o olur.
Her şey benim ekimde.
Kendime güveniyorum.
Hocama güveniyorum.
Kendime ve ona saygı duyuyorum.
Kendi iyiliğim için, affetmeliyim.
Geçmişi silip yeniden yaşama sevgiyle bakmalıyım.
Geçmiş, geri dönülmez, değişmez.
Yarın ne olacak bilinmez, bu günü en iyi şekilde yaşamak benim elimde.
Ben bunları başara bilirim, kendime güveniyorum.
Mutlaka başarmalıyım.
Başarmalıyım.
Başarmalıyız, dedi tülsü.
Ve yüreğine derin bir huzur yayıldı,
Tülsü başardı.
Hayali arkadaşa döndü sende başara bilirsin sana inanıyorum dedi.
Hayali arkadaş, bu sözlerden çok etkilendi, yüreğinde bir aydınlanma oluştu.
Bu devam etmeliydi, ama henüz yolun başındaydı, sabırla çalışmalıydı, kısa bir zaman içinde başara bilirdi.
Kendime güveniyorum dedi, hayali arkadaş.
CEVAP ARADI TÜLSÜ.
Tülsü, düşündü, hayali arkadaşına baktı.
Bir cevap aradı onun gözlerinde, tek bir kelime istiyordu ve sordu, duydum ki çok okuyormuşsun.
Onca okuduklarının içinden aklında kalan bir kaç cümle bul ki beni şu içinde bulunduğum çıkmazdan kurtarsın, yüreğimi huzura kavuştursun, sakinleyim? Dedi.
Bekledi, ama o cevap yoktu, hayali arkadaşı yüzüne baktı bir şeyler söyledi, aradığı cevap bunlar değildi. sabırla bekleyecekti tülsü, hayali arkadaşı başaracaktı.
yeter karaer
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.