Korkuyorlar
Korkuyorlar beş vakit yöneldikleri kıble ehli insanlara ettikleri zulümlerin karşısında, cesaretlerinden değil korktuklarından dolayı kurdukları darağaçlarında bir gün bizde sallanırız korkusuyla yaşıyorlar.Korkuyorlar kıbleye beş vakit dön emrini veren Rabbin huzuruna çıkmaktan.Bu kadar günahlarından sonra, kaşarlanmış küfürleriyle ellerini açıp af dilemekten.Bilmiyorlar kıskanılmayan tek sevginin ilahi aşk olduğuna.
YORUMLAR
Fişlenen hayallerimiz vardı, darbeler yapılan imanlarımız, yasak konulan materyallerimiz, 28 Şubat’ta yargılanan Kuranımız vardı.Hepsiydik, hepsinde hedef bizdik, bizim için tankın paletleri Sincan’ın canını acıtmıştı, andıçlar, mıhtıralar bizlerin olmasıyla lugatlarda yerlerini almıştı, generaller bizlere karşı öfkesiyle şöhretin kapısını çalmıştı.Genelkurmay başkanları bizden ötürü mikrofon başına geçtiler, cuntacıların, jurnalcilerin var olma sebepleriydik her birimiz.Korkunun kaynağıydık, korkunun merkezi
(Kork! Allah'tan korkmayandan denmiş) Korksalar kötülükleri yapmaya geçmişte yapılan zulümleri desteklemeye savunmaya çalışmazlar. Sanavberi'nin her zaman dediği gibi yağlı kuyrukları ellerinden gidiyor diye korkuyorlar... Yaptığımız bunca zlüm geri teper mi bize geri döner mi diye korkuyorlar.
İnsanım diye gecinen mahlukların, bunca şerleri, bunca hıyanetliği, bunca adaletsizliğini, firavunluğunu gördükçe artık benimde kalbim sanırım sertleşmeye başladı. Tüm korktukları başlarına gelsin ektiklerini biçsinler diyorum. Kimsenin kimseye reva gördüğü kötülükler yanlarına kalmasın. Alasını kendi başlarında görsünler. Cezalarını çeksinler diyorum.
Ne kadar saklansada inkar edilsede bir bir günyüzüne çıkmaya devam ediyorlar...
(tek katılamadığım recm kelimesi ne anlamda kullandığınızı tam bilmiyorum ama, Yüce Kitabımızda sadece zina yapan kişilere 100 sopa vurulması okumuştum.)
Bir on sene öncesine kadar hukuk sistemimizde suç sayılan zinayı suç olmaktan çıkardılar. Kimse zina yapan eşini dahi şikayet edemiyor... Sadece boşanma sebebi olabiliyor kadının boşanacak ekonomik gücü olsa zaten kendini aldatan adama kanunen izin verilmiş gizli kumalara katlanmaz. Bu bana göre kadın olsun erkek olsun ahlaksızlığı teşvik etmektir ve bir zlümdür. Topluma düşmanlıktır...
ÜZÜMKARASI tarafından 3/10/2011 10:37:13 AM zamanında düzenlenmiştir.