- 836 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU NE YAMAN ÇELİŞKİ...!!!!!
İYİ AKŞAMLAR DEMEK GELMİYOR İÇİMDEN ,DEĞİL ÇÜNKÜ...!!AKŞAM AYAKLARIMI UZATTIM,GÜNDÜZÜN YORGUNLUĞUNU DAHA ÜZERİMDEN ATAMAMIŞKEN; TELEVİZYONU AÇTIM ,HABERLERİ İZLEMEK İÇİN....BİRDE NE İZLEDİM ,KULAKLARIMA İNANAMADIM...ŞOOOK OLDUM..!!!!APOYA EV HAPSİ İÇİN YENİ DÜZENLEMELER YAPILACAĞI SÖYLENİYORDU...!!!İZLEDİĞİME İZLEYECEĞİME PİŞMAN OLDUM,GÜYA DİNLENECEKTİM..BİRDEN SİNİR KATSAYIM TAVAN YAPTI SANKİ..!!!
BİRAZ SONRA DA ’MEHMET HABERAL,HASTANEDE BİLGİSAYARLA YAKALANDI ( Kİ BİLGİSAYAR ONA AİT DEĞİLMİŞ...!!)) O NEDENLE 10 GÜN HÜCRE CEZASINA ÇARPTIRILMIŞ...KULAKLARIMA İNANAMADIM...NASIL BİR ÜLKEDE YAŞIYORUZ !!!GÖZ GÖRE GÖRE VATANSEVER İNSANLAR HAKSIZLIKLARA KARŞI ÇIKIYOR DİYE ZİNDANLARA,HÜCRELERE ATILIYOR,MİLLETTE TIIIK YOOOK...!!!HEEEEY MİLLET ÜZERİNİZE ÖLÜ TOPRAĞIMI DÖKÜLDÜ DE KALKAMIYORSUNUZ....30-40 BİN KİŞİNİN KATİLİNE YAPILAN MUAMELEYE BAKIN,BİR DE DÜNYANIN EN ÜNLÜ VE YETENEKLİ CERRAHINA YAPILANLARA BAKIN...!!!!!!BU KADAR HASTANIN ONA İHTİYACI VARKEN HEM DE !!!!!!!
NASIL BİR MİLLET OLDUK....BU KADAR MI YİTİRDİK DEĞERLERİMİZİ...HAKSIZLIKLARA KARŞI BUGÜN DURMAZSANIZ NE ZAMAN DURACAKSINIZ..????HERŞEY BİTTİKTEN SONRA MI ????ÇOOOK GEÇ OLABİLİR....BİZ TOPLUM OLARAK AB YE GERÇEKTEN GİRMİŞİZ.....!!!!
ARTIK KENDİMİZE GELMENİN ZAMANI GELDİDE GEÇİYOR.....ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE AKLINIZI BAŞINIZA ALIN ......SİLKİNİN ŞÖYLE BİR...BU ÜLKENİN BİLİM ADAMLARINI VE DÜŞÜNEN İNSANLARINI KOLAYCA HARCAYAN ,BU KEPAZELERDEN KURTARALIM....!!!!!
SEVGİYLE KALIN .....HOŞÇAKALIN DEMİYECEĞİM,AKLINIZI BAŞINIZA TOPLAYIN....
BARIŞI VE SEVGİYİ ,ADALETİ TEMSİL EDECEKLERİ SEÇELİM....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.