- 2079 Okunma
- 28 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Güzel insan...
Yüreğini kaleminin o erdemli ülkesine gömüp orada yeniden yeniden doğan insan...
Tekrar kutlamak istedim sevgimle...
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim sevgili arkadaşım.
Sevgiler.
Birtengri bizi hep doğru yolda yürü(t)me azminde tutsun... Pişmanlık, gerekli dersleri çıkarmakla anlamlıdır...
Zalimden, zulmden, güçlüden yana, ona ram olmaktan bizi esirgesin...
Seçkiyi ve değerli yazarı Aynur Engindeniz hanımefendiyi Kutlu/yorum
Göktürkmen tarafından 3/10/2011 1:38:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aynur Engindeniz
Yüzlerce kere hem de...
Teşekkür ediyorum.
Saygılar.
ve tabi özlemek...yazmayı unuttum...
elbetki karşılıklıdır özlemek ve şunu bilki özlediğin kadar ve hatta onun misliyle özleniyorsunudur güzeldaşım benim...
bu ifadem kesinlikle mübalağa değil ve çok samimiyim inan bana...
günlük hayat içinde bazı dostlar varki
zihnimde en az bir defa ses verip suslarıma beni bana ve kendilerini çarpa çarpa bana sessizce hatırlatırlar dua dua...
Rabbim ebeden razı olsun....
duamlasın....dualarında unutma...
Aynur Engindeniz
Aynı şeyleri düşünüyoruz...
Rabbim sen de razı olsun...
(:
canımsın sevgili Aynur.
öncelikle kutluyorum ve güne düşecek bir güzellik olduğunu tahmin ettiğimi söylemek istiyorum..
nerelerdeyim ben ? yokum aslında ondan dolayı rastlaşmıyoruz güzel bayan
son zamanlarda epey uzak kaldım ve sanırım bir zaman daha böyle devam edecek...ve belki mesafe daha açılır belkide tümüyle ortadan kalkar..bilmiyorum...
ama ara sırada olsda uğruyorum tabi ve uğramayada devam edeceğim inşaAllah.......
sevgilerimi yolladım ve öperim o latif kalbinden...dua ile......
Aynur Engindeniz
Sevgiler.
Müthiş bir son :)) Bittim şair..
Seçkiyi kutladım .
Dolu dolu bir yazı...bir iç döküm..Tanrı insanı yaratır iken ona güzel duygular bahşetmiştir.Onu dile getirmek her zaman güzeldir..Özeleştiriyi edebiyat dilinde sayfalara dökmek ise daha güzel.
Bir şair ufuktaki kıpırtıları görebiliyor ise ona ne mutlu..Çünkü ufku görmek normal gözle olmaz.
Yürek gözü gerekli..
Tebriklerrr..
Aynur Engindeniz
Saygılar.
Kutlarım Aynur hanım. Ankara'nın böyle bir karlı gününde bu yazını ve diğerlerini okumak çok hoş...
Soğuk Ankara'dan sıcak selamlar. Fazla arayı açma.Sık sık yaz...
Aynur Engindeniz
Beni bilirsin bir ara böyle sık sık yazar sonra tekrar ara veririm. Beynimi dinlendiririm...Yani kendimi nadasa bırakırım.
Saygılar.
nereye akıyor gözyaşlarım
bu kışlarım
siz görmüyordunuz zaten
hep sevmişimdir iç sesleri , hep sevdim sesleri
sevgimle
Aynur Engindeniz
bEN DE SEVMİŞİMDİR İÇ SESLERİ, KENDİMİNKİ HARİÇ..
Teşekkür ediyorum...
asran
Bazen içimizdeki o sesin bizden daha biz olduğu vesvesesine kapılıyorum :))))
Tebrik ederim, tarz farklı ama güç her zamanki gibi!
Aynur Engindeniz
Ama iç seslerimi sevmiyorum yine de. Ona kulak versem asla yüzüm gülmez benim. Öyle karamsardır oradaki...
Tebriğiniz ve güzel sözleriniz için teşekkürler sevgili asran.
lacivertiğnedenlik
Geçmişten günümüze bir gelenek gibi gelmiş kaçanı kovalamak. Yakalayınca tılsım bitiyor mu acaba ki, insanlar hep ulaşamadıklarını istiyor? Sorgulatan bir yazıydı. Kişi kendi nefsiyle baş başa kalıp dinlemeli bu güzel yazının anlattıklarını.
Kutluyorum Aynur........sevgimle.
sabah erken erken okumuştum yazıyı ama yorum hüzün yüklü ve lapa lapa kar yağışlı olan bu ikindi vaktine nasipmiş sevgili Aynur..
cidden etkilenmiştim ve yürekten kutluyorum...
sevgilerimle...Rabbe emanet inşaAllah...
Aynur Engindeniz
Sevgiler.
Gönül deyip taç ettiğiniz vefasızdan aldığınız acı habere bile şükrettiniz.
Sükrü bile insanlar kafasina göre algilar oldu artik.
Ezenin önünde egildikce keskeler cogalir haliyle.
Bu gibi durumlarda sükretmek vefasiz ya da acimasiz olanin ardindan dua etmek gibidir bir sekilde bence.
Degisik ve güzel bir yaziydi.
Yüreginize saglik sevgili Aynur
Sonsuz sevgimle
Kaçan kovalanır, daha kıymetli olurmuş zaten. Yine güzeldi. Şiir gibiydi Aynur. Tebrikler kardeşim
Aynur Engindeniz
Nermin Kaçar
doyumsuzluğun....vurdum duymazlığın nekesliğin...riyakarlığın tavan yaptığı yaşadığımız şu günlerde ŞÜKÜR edebilme erdeminde bulunabilirmiyiz....diyorum....ve edebiliyorsak samimi ve dürüslüklemi....yoksa sözün veya işin gereğimidir diyorum....yine bir güzellik yine bir devasa sunuş....tebrikler bizi bize sorgulattığınız içinde teşekkürler diyorum....saygılar yazmasını bilen kalem...
Siz yine sizi sevmeyeni severdiniz... Kaçan kovalınır derler, öylemi acaba?
Annemin vita tenekesine ektiği çiçek, gıcırdıyan kayrola, yurttan sesler korusu, mektuplar...
Gerçekten de nasıl tükettik güzel olan herşeyi.
Doyumsuzluk mu var insanın kanında?
Kalemine ve yazdıran yüreğine sağlık...Sevgilerimle
Sevgi Salman tarafından 3/9/2011 12:38:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Evli bir kadın/ erkek olarak ele alalım şükretmeyenleri : Aradıkları, sevdikleri, kavuştuklarında sevindikleri ise eğer eşleri ; bu çok etkili yazıda söylenen her kelimeyi hak ediyorlar.
Ya öyle değilse ! Kimi sevdiğini kimselere açık edemeyen, sadece koşullar ve baskılar ve zorunlulukla sonucu ise evlenmeleri, akılları kalmışsa mazideki, hayallerdeki sevgilide ; yine de hak ediyorlar mı söylenenleri ?
Şükür ; her zaman şart mı, zorunluluk mu Hak etmediği her şeye '' daha da beteri var '' deyip şükretmeli mi insan ?
Aynur Engindeniz
Siz de denkleminizde haklısınız.Ama benim yazım hepsini kucaklıyor:))
Teşekkür ediyorum. Saygılar.
Boşluğa sıkılanların yankısında göğün kapısına dayanır yatağını bulamayan anlamlar...
Ki keşkelerin kıskacında verimsiz bir topraktır artık duvarldan sızanlar....
tebrikler sevgili ENGİNDENİZ...
Aynur Engindeniz
Dün ve bugün Ankara kara teslim oldu.Pazara da çıkamadım. Bütün yazıları okuyacağım için ayrıca sevinçliyim.
Şiiir gibi bir yazı. Kelimelerin beynimdeki dansı ile öyle mutlu oldum ki!..
(Dünkü yazını okudum ama yorum atamadım,dışarda kardan adam yapmak için eşimle Aysu'ya eşlik ettim.)
Saygı ve selamlar Aynur.