SUDAN
bugün canım çok sıkkın....elde ettiklerimiz hiç bir zaman ...insanoğluna yetmiyor azlar ,fazlası isteniyor hep..çok çalışıyoruz hırs budalaca esir etmiş bizi..yaşam eziyor ,dürüyor bizi mendilinin arasına...--- bertrand russel -in sözü aklıma geliyor ( günde 4 saatten fazlası insanoğluna fazladır) yanlış anlaşılmasın miskinlik - başıboşluk anlamsızlık değil aşırı hırsa karşıyım. aşırı çalışma silahlanma getiriyor güç dengelerini bozuyor ---olan DÜNYA İNSANINA OLUYOR-- bugün bir gazete de rastladım sudan da yeni bir virüs peydahlamış adı da RİFT VADİSİ HUMMASI... hastalık yüzünden ölen insan sayısı --84-- e çıkmış ...bu durum bize ebola ,aids ,Deli dana gibi vs.. leri hatırlatmıyor mu .....sudan da hastalık çat ta yooksulluk , afrikanın büyük kısmı bu durumla yüz yüze ...
sonunda dünya insanı dünyayı eşit güzellikte özümseyemiyor....
YORUMLAR
Bakış açıları ile ilgili. Belki siz bunları görüyorsunuz ben görmüyorum. neden mi? belki bana basınım bunları realite den uzak yansıtıyor.
siz ara ara avrupa basınına bakın...
orda pkk nın ezilmiş bir toplumun askerleri olarak gösterildiğini göreceksiniz maalesef...!
işte sudan da ırakta ve sömürülen bir çok ülkede tüm bunlar çarpıtılıp gösteriliyor.
şükretmek gerek muhakkak ama HAK BELA YAZMAZ KUL AZMAYINCA KUL BELA BULMAZ HAK YAZMAYINCA gibi bir cümle geliyor aklıma(bebelerin çocukların günahı yoktur) ama vardır hepsinde bir hayır...umarım!