- 920 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
-HOŞGELESİN-
-HOŞGELESİN-
Hani bana ilk gelme adımlarında heyacanımı belirterek senin heyecanını öğrenmek istemiştim ya tıpkı o anları yaşama durumlarını yaşamakta yüreğim..o heyecanım geldi aklıma,heykel’e varmadan önceki anlarım,anlarımız..aynı heyecan anlarında içim,bana ikinci gelme adımlarındasın ve yüreğim pırpır…
11 saat var atmak üzere olduğun adımlarını bitirmeye bana varmaya….ve ben saatleri kovalayan dakikaları yaşamaya başladım şuan…ne kadar özlediğimi hissediyorum seni…özlemin içimde…bana yaklaşma saatlerinde daha bi hissedilir durumda.burnumun sızısıyla yüzyüzeyim..
sen hazırlanıyorsun 20:10 ne kadar özenli ve heyecanlı bir hazırlanış yaşadığını tahmin edebiliyorum..ve seni düşünürken,seni yaşarken şuan kalp atışlarımın ritmi farklı,özlemin,kavuşma anımızın heyecanı bu ritim bozukluğuna sebep..çünkü özlemini nasıl yaşadığına her anına,anlatış farklılığına şahit oldum..anlatımlarında özlem duyduğun,yaşadığın anları an be an yaşadım bende senle birlikte SENLE AMA SENSİZ…….
Gelişinle yine aydınlanacağım,çoşacağım,çümbüş anlarım oluşacak ve tüm cümbüşlerimize kaldığımız yerden devam edeceğiz..yaşatacaksın,yaşayacağım,yaşayacağız eminim..senden sevginden emin olduğum gibi…kanatlarının çırpınışlarını hissediyorum..seni seviyorum..seni sevmeyi seviyorum..hele gözlerime bakma anlarına bayılıyorum..gözlerinin bakışını,dokunuşunu,duruşunu,senle ilgili her şeyi seviyorum…
Beklemek bile güzel beklenen sen olunca….
Çünkü beklerken seni,özlemlerinin,tüm ifadelerini,sendeki yoğunluğumu ve özlemlerinin boyutunu biliyorum..bunu bilmeyi seviyorum….senle ilgili tüm bildiklerimi seviyorum.tıpkı seni sevmek için ne kadar nedenim varsa ,sevmemek içinde işte öyle yok.
Seni sevmek için özlemek için sayısız nedenlerim var.sana sayısız nedenler biriktirmeyi,sayısz olmayı seviyorum..
Kalp atışım,gülen yüzüm,içimin kıpırtısı,ruhum,özleyenim,sevdiğim hoşgelesin,hoşgelesin yüreğim .kazasız belasız gelesin,gönlüme,yüreğime,ellerime,gözlerime hoşgelesin…Allah’a emanet gelesin…hoşgelesin,içimin gülen yüzü hoşgelesin yarim,hoşgelesin bitanem,hoşgelesin bebeğim…..
-HOŞGELESİN- 03.11.2010 Çarşamba 19:00
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.