- 1423 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Cok etkileyici üzücü ve ürperticiydi bazi yerlerde.
Yüreginize saglik
Sevgilerimle
Aynur Engindeniz
Aynur Engindeniz
Sevgiler.
Bir çok Ahmet'ler yaşamıştır yoksulluktan o acı günleri, çok başarılı bir anlatımla içimize işleyen satırları okuttun Aynur kardeşim.
Acı gerçekler, bir çocuğun hissettikleri çok güzel dökülmüş kaleminden.
Tebrikler bu güzel paylaşım için,selam ve sevgiler.
Aziz Mahmut Hüdai Hazretlerinin o güzel sözü de hiç unutulmaması gereken anlamlı bir nasihat!
Aynur Engindeniz
sevgilerimle.
Hayatın içinden bir yazıydı ve senin kalemini çok seviyorum Aynur.
Tebrik ederim sevgimle.
Aynur Engindeniz
Sevgiler.
portakal ağacının kokusu
kimi yaşanmışlıklarda ne güzel kokar
kimi yaşanmamışlıklarda yuvarlanır yanından
kimi bilir ve algılar derinden
kimi yüzeysel bakar es geçer yaşananları.
selamlar.
Aynur Engindeniz
Teşekkürler Aysu...Sevgiler.
Her zaman söylüyorum yine söyleyeceğim güzel yazıyorsun ve hissettiriyorsun. Tebrik ederim. Sevgilerimle..
Aynur Engindeniz
Sevgiler.
Aynur kardeşim diyenler demesi gerekenleri demişler zaten....
Ben daha başka bir şey diyeceğim...
O güzel benzetmeler... O güçlü cümleler...
Kalemin var olsun....
Aynur Engindeniz
Saygılar.
Sizin çıplaklığınız yani kaleminizdeki bu yalınlık beni sayfanıza iten sebeptir bilesiniz...
Yazılardaki korunaklı hüzünler bile bana garip bir huzur veriyor... Bu huzur anlatımdaki samimiyetin bana direk gelen bir duygu köprüsünü getirmesi ile alakalı...
Konu hüzün de olsa umut da olsa ortak olan tek şey direk yağıyor yüreğime yüreğime...
sevgimle...
Aynur Engindeniz
Umut da yazabilseydim keşke ama yok işte...
Teşekkür ederim...
Sevgilerle...
Of kere offf. Ahmet'in kederine boğdun bu defa da. Böyle bir şeyi yaşamıştım tüm aile dört bir yanımı sarmış durmadan sorular sormuşlardı. Yer yarılmadı işin kötüsü. Öyle zamanlarda o beklenen yer yarılmalı ama ya.
Tebrik ediyorum Aynur Hanım. Çok başarılıydı yine.
Aynur Engindeniz
Evet yer yarılmalı bazen...Ama keşke hayat beklediğimiz kadar portatif olabilse Asran Hanım.
Teşekkür ederim. Sizi sayfamda görmek bana mutluluk veriyor.
Sevgiler.
günüme damgasını vuran bir yazıydı
kutlarım Aynur Hanımı
selam ve sevgilerimle
Aynur Engindeniz
hayatımızdan kesitlerdi.......hep aynı olan dertler....yokluk....... bir baş belasıyken....sevgi... saygı ....hayatımızda çok yer tutardı...paylaşmayı bilirdik.....ve bu neslin adı ACILI KUŞAKTI.....SAĞOL KARDEŞİM.....BU GÜN YİNE DELDİN GEÇTİN...saygılar
Aynur Engindeniz
Sıkılmayıp uzunluğuna rağmen okuduğunuz için teşekkür ederim.
Saygılar.
Hüzünlü bir öykü, hem de çok hüzünlü. Fakat gerek kurgudaki ustalık gerekse anlatımdaki güzellik tad katıyor öykünün hüznüne. Sonuçta çok kaliteli bir eser çıkıyor meydana. Tebrikler.
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim eksilmeyen desteğiniz için.
Saygılar.
Aynur Engindeniz
Şişeli lambada ders çalışmadım ama teneke hamsiyi pekmezleri çok iyi bilirim. Aslında biliyor musun, Benim doğup büyüdüğüm Vakfıbebir'de hala herşey nostalji tadında...İnsanların konuşmaları günlük hayatları anlayışları...O köylere bir çık, zaman otuz yıl önce durdu sanırsın. Üstelik bundan da üzüntü duymazsın.
O zamanın yoksulluk günlerine biz çocuk gözüyle bakardık ve hala o tatta hatırlıyoruz o günleri. Andıkça tadını özleyişimiz bu yüzden olmasın abi? Ya o yoklukta ana baba olaydık, hala böyle özlemle yadediyorolabilir miydik o günleri? Mesela benim annem, acı günlerdi diyor hep...
Teşekkür ediyorum sayfama verdiğin daimi renk için.
Sevgilerimle.
(Yazı dramatik olunca Tacettin abiyi unuttun galiba:))