- 1050 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
8 MART'A DAİR...
Bekareti alınmış beyinlerle okunmalı, öyle sağlıklı yaklaşılmalı...
"Bacak arası bekaretine sonuna kadar sahip çıkan Şukufe 40’ına varmış.Varmış ama; erkeklere dair her şeyden bihaber varmış.Bir gün Şukufe uçakla uzunnnnnnnnnnnnn bir yolculuğa çıkmaya karar vermiş.Belki o yolun sonunda günümüz beyaz atı -beyaz bir şahin araba-sı olan prensine varabilirmiş.Hayal bu ya kurması bedava nasıl olsa...
Uçak, bir iki kere hava boşluğuna girmiş, tırsmış herkes.Eeeee haklıymışlar da.Çok geçmeden bu haklılıkları ortaya çıkmış.Uçak hızlaa irtifa kaybediyormuş.Bizim Şukufe’nin de hayalleri uçakla birlikte irtifa kaybetmeye başlamış.
Dayanamamış Şukufe ve kalkmış ayağa ne olursa olsun yaşayacakmış kadınlığını, farkına varmalıymış en azından ölmeden önce kendini...
-’Ben bugune kadar kadınlığımı yaşamadım,madem ölüyoruz biri artık bana kadınlığımı yaşatsın’ demiş.
Birlikte seyahat ettikleri iyi giyimli, yakışıklı mı yakışıklı bir adam kalkmış ayağa.Şukufe’ye baştan çıkarıcı bakışlarla bakmaya başlamış.Şukufe’nin -deyim yerindeyse- içinin yağları eriyormuş.Gömleğinin düğmelerini yavaş yavaş açmaya başlamış adam.Şukufe’nin östrojeni de tavan yapmaya başlamış her açılan düğmede.Adam düğmeleri bitirmiş gömleği çıkarmayı başarmış sonunda..Veeee Gömleğii Şukufe’nin suratına fırlatmış.Şukufe bunu da fantezik bir duyguyla karşılamış.
Adam gömleği attıktan sonra
-’Al bunu ütüle dee kadınlığını anla’ demiş...."
Erkek egemen toplumun,erkek fıkrası böyle.Kadına gömleklerini ütületecek tam buharlı ütü muamelesi yapan bir toplumun fıkrası.Yazıya aktaran kadın olarak ben de güldüm bu fıkraya.Sonra bir daha bir daha düşündüm.Anaçlığımızla...Duygu yoğunluğumuzu doğru aktarmamızla mı hata yapıyoruz acaba diye....
Bir çıkarını bulamadım.Çıkarını bulmama yardım etmeniz temennisiyle size yazdım.
Dünya erkeklii kadınlar günümüz kutlu olsun!!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.