Benim Hayatım mı...
Hayatın nasıl diye soruyorlar...
hangi hayatım?ben her hafta başka bir hayat yaşarım.Farklı farklı yaşamlar...Bir hafta tüm dünyayı trenle gezerim.Diğer hafta bir kulübede dinlenirim.Hiç sevmediğim şeyleri yapmayı denerim,insanları severim.Garip garip şeyler düşlerim.Ayıp mı günah mı haram mı bilmeden!Sonra tövbe ederim:tövbe tövbe tövbe.Bunu üç kere söylerim.Allah’ın üç hakkı varmış diye.O’na ortak mı giderim,yoksa O’nu çok mu severim..Gel gitlerdedir benim dinim.Kimsenin benimseyemediği insanları severim.Herkesin itekledikleri insanları ben çekerim.Yapımdan mı kaynaklanır bilerek mi yaparım bilinmez...Annem bu kronik hasta diye tanımlardı beni.Bir türlü düzelmeyen sürgün ruhlu genç.Bir türlü çıkamadım şu kasvetten...Sürekli birilerini takıp gezmek koluna hoş değil...Hepsine aşık olduğunu düşünmek,hepsinin evleneceği kadının tamda sen olduğunu düşlemeleri,seninle evlenecekleri için vaatleri,çıkarımları hepsi hepsi saçmalık olduğu halde hayatın tam ortasında ki gerçekler!Kurtulamassın,kurtulamam bir kere gelmişsen dünyaya elini eteğini çekemezsin sürükler götürür seni.Nereye bile gittiğini anlamadan,bir bakmışsın sonsuz yeşillik,bir bakmışsın dipsiz kuyular...Sen mi belirlersin nereye geleceğini yoksa kahpe felek mi?
YORUMLAR
Biz insanlar kaderimizi yaşarız.Tabi kimse hayatından memnun değil.Buarada olaylar o kadar hızlı gelişiyorki.Bir bakmışsınız zaman su gibi akmış.Olmaz dediğiniz olmuş;olur dediğiniz olmamış.
Kader veya keder deyin olayları önleme şansımız yok.Ne kadar az zararla atlata bilirsek kendimizi o kadar şanslı saymalıyız.
Kutlarım.