SON VEDA
Bilmem, neler yazarım yine...Bilmem, neler akar bu gönülden kağıtlara...Lakin tek bildiğin " BU SON VEDA"
Tüm şiirlerim sanaydı bilirsin :
...Yokluğunun dalgası sarsılar yüreğimi
Bütün vücudum titriyor sensizlikten
Üşüyorum...
...Senin güzelliğine aldandım sanma dünya
Yüzüm güler miydi hiç “O GÜLMEYECEK OLSA”
...Oysa seni sevmek istiyorum ben
Sen varsın diye yaşamak
Güne seninle başlamak
Her yerde seni görmek istiyorum.
Her gördüğüm yerde boynuna sarılmak
Sana “ben” demek istiyorum.
Sana "sevdiğim" demek istiyorum ben
...Sana Şiirler Yazmak İstiyorum Delice;
Baş Harflerinde Adının Yazdığı,
Her Satırı Aşk, Her Harfi Sen Kokan..
Sana Olan Aşkımın, Özlemimin Çaresizliğiyle Kaleme Alınan,
Bu Güne Kadar Yazılan En Güzel Şiiri Yazmak İstiyorum Sana!
En Güzel Sevgiliye Şiirler Yazmak İstiyorum Yine!
...Yine Aldı Yüreğim Eline Kalemi,
Oturdu Kağıtların Başına.
Bilirsin Defalarca Yazdı Sana.
Çok Şeyler Söyledi Aşkına Dair,
Onda Sahip Olduğun Yerine Dair.
LAKİN Her Satırını Hüzünle Yazdı Bilirsin;
Bir, Adına Şiir Yazamadı Büyük Harflerle...
...Bak Doğrular Sevilmez
Kulak Tıkadı Herkes
Yorulduğunla Kaldın
Ne Bir Soluk Ne De Ses...
Evet, tüm bu şiirler sanaydı ve ne bir soluk ne de ses...
Ben seni sevdim. Olmayacak işti bu ... Delilikti...Adilikti ilk önce; başkasını yarı yolda bırakarak sana gelmek adilikti...Ne feryatlar duydum, ne sitemler... Fakat bir gönle iki sevdayı sığdıramadım ben. Her yerde sen varken, ne başkasına verdiğim sözler geldi aklıma ne de ötesi... Sadece sevmek, bıkana kadar, bıktırana kadar... Fakat zaman rüzgarı öyle ters yönden esti ki önce körolan gözlerim birden her şeyi seçti! Seni tanıdıkça yolun sonu netleşti, yakınlaştı... Sen; geçmişini silemeyen, hala onunla hesaplaşma derdinde olan sen, benimle yeni bir yola çıkamazdın, görmüştüm yapamazdın bunu... Bir sürü nedenin vardı anlatamadığın... ama ben en çok onları duydum sende, en çok o imkansızı gördüm gözlerinde !!!
"sevilmek mühim değil / ben lezzetin almışım" dedim. Çünkü senin sevmelerin yetmezdi bana, beklenecek şey değildi, senden yana aşk!!! Lakin gitmesi zordu. aklım alıyordu da bunu, ne ayaklarıma sözüm geçiyordu ne gönlüme... Olacak şey değildi, değildi amma bir çırpıda silip atmak da kolay değildi. Zaman gerekti !!!
Yazdım ya işte, senin için yarı yoldan dönmüştüm ben... Başkasıyla çıktığım yoldan... ona yar etmediğim gönlüm, sana da yar olmadı...istedim de olamadı... Yani ben bunu çoktan hakettim....yani ben seni en baştan kaybettim...
Bir ara savaşmak geldi aklıma... Sevdan uğruna savaşmak... Sonra "boşver" dedim. Sen sevmene bak... Bittiği gün gidersin... Gidişin sessiz olur, Farkedilmezsin... Boşver dedim, bir lokma aşk ganimeti için gönülleri enkaza çevirme...Sen sev dedim gönlüme... Bittiği gün gidersin...
Şimdi bunca itiraf, koca bir teşekkür için ...
...Şimdi Onca Paylaşımın Ardından,
Elinde Kalem;
“Ey Sevgili!” Diyor;
Mutlu Oldum Bilirsin,
Güzel Anlar Yaşadım.
TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLDİM DE
Tüm Bunları Karaladım…
Daha ilk yazılarımda sana; "...Evet yine gideceğim! Evet yine biteceğim! Fakat bu sefer seni de gönlümün bucağında götüreceğim..." demiştim.
Evet gidiyorum ben... Bitirdim ve gidiyorum... Gönlümün bucağında tükettiğim aşkın tadıyla gidiyorum... ve hayatıma bu tadı kattığın için sana çok teşekkür ediyorum...
SON VEDA!!!
YORUMLAR
yürekten gelen sesi duyupta karşılığını verememek ne demektir yaşayanlar bilir ancak...mutluluk bir adım ötede dururken elinin tersi ile itmek ne demektir yaşayan bilir...
aldığın tadı,hazzı asla unutamazsın...içinden söküp atamazsın hiçbir zaman ama unutacağım diye kendini kandırmaya çalışırsın bir ömür boyunca...bu sebepledir ki hep bir uhde kalır yürekte....bazen neyin ne için olduğunu bile unutursun ama yüreğinin sızısını derinlerde hep hissedersin....
ve zamanla bununla bu acı ile mutlu olmaya alışırsın.......
alıştırılırsın....
"ona yar etmediğim gönlüm, sana da yar olmadı...istedim de olamadı... Yani ben bunu çoktan hakettim....yani ben seni en baştan kaybettim..."
Farkında olmak, suçunu nefsine kabul ettirebilmek ne güzel bir büyüklüktür. Tek kelime ile muhteşem bir yazı okudum. Çok etkileyiciydi. Keşke başka türlüsü olabilseydi, ama yazı yazı adına çok etkileyiciydi. Tebrik ederim.