- 3338 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sinan MEYDAN ve tarihi gafları...
Uzun zamandır yazmayı düşündüğüm bir mevzu idi.
Ancak başbakanı savunmuş olacağım kanaatiyle erteliyor idim.Asla böyle bir niyetim yoktur ve olamazda...
Ancak bugünkü yazıma geçmeden evvel şunları ifade etmek istiyorum;1. Aydın demek nedemektir? 2.Kraldan çok kralcıların varacağı hedef yer neresidir?
1. Aydın demek benim kanaatim o dur ki; Yaygın kanaat olduğu düşüncesindeyim,yaşadığı toplumun,zamanın gerçeklerini görerek,doğru bilip inandıklarını,zamanın değerlerini görerek,gözeterek gerçekçi objektif gözle yorumlayan, işleyen,seslendiren ve yazan demek değilmidir?...
2. Mevzumuza geleyim;Yıllardır ülkemizde bir kangren halini almış bir gerçektir Atatürk düşmanlığı.Mustafa Kemal sancısı vardır. Yada şekil verme çabası vardır.Çünkü Mustafa Kemal paşanın üstün askeri dehası yanında zekasınında farkında oldukları için bir çok kişinin şekil verme uğraşlarını acı bir şekilde görmekteyim...
Gelelim mevzu bahis yazıya (Başbakanın tarih hocalarını açıklıyorum.) Bu yazının sahibi Sinan MEYDAN’a iki çift lafım olacak. Mevzu bahis yazıyı yazarken uğradığı haksızlıkların hırsı ile tarihi gerçekleri iyi okuyamammıştır...
İsteriseniz Sinan MEYDAN’ın okuyamadığı gerçekleri bir gözden geçirelim.
1=Emperyaiizm ve tarih : Baştan sona haklı.
2=Başbakan Cumhuriyet tarihini neden çarpıtıyor?
Bu başlıkta şunu söylemek isterimki;Malum yazının ilgili başlığında geçen sözleri Sinan MEYDAN değil, muhalif parti liderlerinin söylemesi gerekmezmi? Ama görülüyorki Sinan MEYDAN siyasete merak salmış. Eee ne diyelim Allah mubarek etsin, etsinde şu gerçekleride unutmayalım. Mevzu bahis yazının malum başlığında geçen olayların cereyan edişinde Celal BAYAR ve DP’nin politikaları,Türk vali istemezük,Türk kaymakam istemezük diyenlre karanfilmi atacaktı?...
Başbakanın bu konuları neden çarpıttığını vijdan sahibi herkes biliyor ama şunuda sezinliyoruz ki sizin gizli bir gündeminizde var. Dillendiremiyorsunuz ama ima ediyorsunuz devlet arşivlerinde dersim için ne diyor bir açıklayında öğrenelim...
3=İşte başbakanın tarih hocaları; Bu başlıkta kendi kanaatince saymış ama haklı olduğu yerlerde yok değil hani...
Yanlız fazla lafı uzatacak değilim, sadece hatalı olduğunu düşündüğüm yerleri yazacağım...
Benim gözlediğim yanlışların içerisinde Dr. Rıza NUR,Kazım KARABEKİR paşa, Ahmet KABAKLI ,ve Hüseyin Nihal ATSIZ beğlere dil uzatarak bir çok kişinin öfkesini kazanmıştır.
Şimdi soruyorum Sinan MEYDAN bu Cumhuriyet’e bu zaman kadar ne vermiştir?
Rıza NUR’ki koskoca Türk tarihi yazmış,Cumhuriyet’in ilk milli eğitim bakanıdır.Mustafa Kemal ile arası bozuktur ya bu onu hain yapmaya yeter bir sebebtir değilmi? Kazım KARABEKİR paşa ki;İstese idi hakkında idam kararı verilmiş Mustafa KEMAL’i tevkif eder idi.Oysaki Kazım KARABEKİR paşa öyle yapmamış elini vijdanına koyarak paşam emrindeyim diyerek Milli Mücadeleye katılmıştır. Bu sebeb ilemi hilafetçi oluyor Sayın Sinan MEYDAN?
Ahmet KABAKLI ve ATSIZ kadar bu ülke için ne yaptınızda onları eleştiriyorsunuz?
Atsız beği sevmessiniz çünkü İnönü Chp’sinin yaptığı hataları yüzüne vurmuştur.Siz sayın Meydan eğer zahmet edip Türk ülküsünü okusa idiniz, Türk ahlak ve töresinin ne kadar yüce bir şey olduğunu öğrenir idiniz.Milli siyasetin nasıl yapılacağını öğrenir idiniz. Sırf intikam almak için yazı yazılmaz hele hele tarihçiyim diyorsanız hiç yazamazsınız.Dalkavuklar gecesinde Atsız beğ sizin zihniyetinizle dalga geçmiştir, kuyruk acısı bu olsa gerekki tarih ile oyun oynamanın sonu derim.
İsmet İnönü milli mücadeleye katılmış bir askerdir, Ettiği hizmetlerde olmuştur ama bu demek değildirki eleştirilemez. Kraldan çok kralcılar bu hayatı çekilmez hale getiriyor bunu da herkes biliyor ama bazıları at gözlüğü takmışsa birşey diyemem…
Birde ekleyeyimki yanlış anlaşılma olma olmasın biz bütün siyasi partilere eşit bakarız bizim için tek geçerli madde bu bayrağı ve ulusun değerlerini gözetsin. Bu çerçevede Chp’ye de bir tavsiyemiz var Adam gibi siyaset yapın yapında bir iktidar görün , hem sorarım 1938’den sonra kaç iktidar gördünüz siz?Dost acı söyler meyvası tatlıdır.Ama siz bu kafayla giderseniz bir 50 yıl daha iktidar göremezsiniz.Görmenizde imkansızdır.
Yazıma son verirken Ahmet Kabaklı hocanın kitabınden bir alıntı ile sonlandıryorum bakam kim kime hak verecek...
"Hür ve serbest düşünen insanları Atatürk düşmanı diyerek mahvederler. Türettikleri bu heyulânın Atatürk olduğuna bizim cebren inanmamızı isterler. itiraz eden veya gerçeği açıklayan biri çıksa hemen aforoz ederler. Sunî katedralleri, bankaları, matbaaları, gizli dernekleri, ders kitapları, sayısız soyguncu klüpleri, fikir mafyaları, işkence çeteleri ile manevî engizisyonda parçalarlar... Gerçek insan ve seçkin Atatürk yerine, uydurma ve hurâfeleri kimse kabul edemez; etmemelidir. Şimdi bu milletin vazifesi: Uydurma tarih ve inanılmaz efsanelerden kurtulup Atatürk’ün gerçeğini bulmaktır."
Kahramanı, asıl putlaştırdığınız zaman öldürürsünüz...
Hadi kal sağlıcakla ....
İLHAN ERDEM
YORUMLAR
Meydan'ı, divanı bilmem ama, emperyalizmi ve onun kripto işbirlikçilerini iyi bilirim. Atsız hocayı da, Kabaklı hocayı da, Dr. Rıza Nur'u da iyi bilirim elbette...
Genel sağ oluşumun ülkeyi yönetme süreci, yaptıkları , halen ve elan ortada.... Türk-İslam Sentezi..
Sonuç: Yeni Osmanlı_İsrail_ Kürt sentezi..
Bu mudur?
Esenlikler.
Göktürkmen tarafından 3/5/2011 6:53:54 PM zamanında düzenlenmiştir.